Îl văd pe Trevis mângâindu-l pe Tail cât se uită la TV dar acesta împinge pisoiul cât își mută atenția spre mine.
-Ah, ai gătat. îmi zâmbește cât mă așez lângă el. Oh, îţi tot suna telefonul.
Mă întind spre telefon și îl deblochez, văzând că am 3 apeluri de la Chris și 5 de la tata. Oftez și-l sun pe tata mai întâi, gândindu-mă dacă mama i-a spus unde sunt și acum el mă sună să mă întrebe ce sicriu prefer.
-Jade! Am crezut că înnebunesc! Unde ești? Mama ta a zis că ești la hotel. La ce hotel ești? Vin acolo imediat doar zi numele hotelului. Cum să-mi las fetița de 15 ani într-un hotel?! spune acesta fără să respire.
-Tată, sunt bine. Îmi făceam baie, nu trebuie să vii, oricum mă bag la somn în câteva minute și nici nu mai am baterie.
-Jade, draga mea, îngeraș...
-Tati, sunt bine. râd ușor. Ai încredere în mine, mă descurc. Oricum e viscol afară, nu vreau să răcești.
-Dar...
-Xander! aud vocea mamei venind grăbită. Ţi-am zis să lași fata în pace!țipă mama la el, luându-i telefonul. Jade? Nu-l bagă în seamă pe taică-tu, ne vedem mâine scumpo. Noapte bună!-Noapte bună mami, mersi. închid apoi apelul, observând cum Trevis mă privește amuzat.
-Tată protectiv? ridică o sprânceană curios.
-Nu sunt toți tații așa? răspund cât îl sun pe Chris.
Acesta răspunde aproape la fel de rapid ca tata însă tonul său e mai dor decât al tatei, lucru care mă face să mă încrunt. Trevis îmi mimează reacția, apropiindu-se cu urechea de telefon.
-Te-am sunat ca un nebun! Ești acasă? întreabă serios.
-Uh, nu. M-a prins viscolul și nu am avut cum să ajung acasă căci drumurile sunt blocate.
-Unde ești?!
-Sunt... uhm... cu Trevis și sora lui. răspund nesigură.
Îl aud scoțând un sunet ciudat înainte ca un alt sunet să se audă. A lovit ceva, a spart ceva, nu sunt sigură.
-De ce ești mereu cu tipul ăla?! Jade, tu ești iubita mea dar petreci mai mult timp cu tipul ăla decât cu mine! M-au sunat niște prieteni să-mi spună că ai fost la pizza cu el, că vă distrați și aţi fugit ca niște porumbei, aparent la el acasă. Jade, mă înșeli? Nu cred că avem nici două săptămâni de relație și tu mă înșeli?! urlă prin telefon, făcându-mă să mă blochez.
Trevis se ridică de pe pat nervos fiind parcă gata să fugă prin zăpadă până la Chris ca să-l bată.
-Chris, nu te înșel! Tu auzi ce spui?! Ce era să fac? îmi ridic și eu vocea.
Sora lui Trevis apare, privindu-mă mirată până Trevis îi face semn să ne lase puțin. Aceasta merge în bucătărie pentru a pregăti probabil popcornul.
-Să rămâi acasă! De ce ai ieșit cu el? Dacă te chemam eu nu ieșeai dar imediat ce te cheamă el fugi ca o căţea în călduri! Ce crezi? Că eu nu te pot satisface cum o face el?!
-Chris! Ai grijă ce spui! Nu pot să cred că-mi vorbești așa! Știam că ești prea bun ca să fie adevărat!
-Da, am fost prea bun pentru tine! Știi ceva, Jade? Nu mai vreau să te văd în viața mea!