Capitolul 21 : Triplete

7.5K 216 10
                                    

~Zappy povesteste~

Dorm linistita cand de-o data aud usa deschizandu-se si o voce copilaroasa dar ragusita si plina de energie se aude in camera .

- Neața surioara !! il aud pe Markus care vine alergand si sare in pat langa mine , imbratisandu-ma .

- Aa ! Markus , m-ai speriat ! tresar incet dar ma relaxez la loc cat acesta isi pune capul pe burta mea ce o tine strans ca o perna . Unde e Xander ? il intreb cand vad ca locul de langa mine este liber .

- Isi face baie ca cica o sa mearga la lucru la 11 . isi da el ochii peste cap .

- Aa , inteleg . Iti e foame ?

- Sigur ! Haide in bucatarie caci ti-am pregatit micul de jun . sare repede din pat si ma prinde de mana , tragandu-ma repede dupa el .

Masa e aranjata chiar ordonat . Pe farfurie se afla omleta cu sunca si salata . Totul e la locul lui iar servetelul e impaturit in forma de steluta . Ok , cum a facut asta ?!

- Ai facut toate astea pentru mine ? imi simt ochii cum se umezesc de emotii .

- Asta e ce imi place mie sa mananc dimineata asa ca sper sa iti placa si tie surioara ! zambeste larg .

- E perfect ! il imbratisez si dau drumul unor mici suspine .

- Ooh , Lexus ! Te rog nu plange ! imi mangaie acesta parul .

- Scuze doar ca ... ne-am cunoscut doar ieri si te porti atat de dragut cu mine .

- Mereu o sa fiu aici pentru tine . imi scoate limba vesel dar zambetul ii dispare cand usa de la baie se deschide iar Xander iese doar intr-o pereche de blugi negrii . Ce gentleman .

- Ce ai zis copile ? se incrunta albastrel dar apoi isi schimba expresia cand ajunge langa mine si imi saruta buzele . Buna dimineata , frumoaso . Stai ! Ai plans cumva ?! se intoarce spre Markus . Ce i-ai facut ?!

- Nimic , geniule !

- Nu ma iei pe mine cu vorbe deastea, mai molusca !

- Xander !! il trag in spate , asezandu-ma protectiv in fata lui Markus . Baieti , eu vreau sa fac o baie , sa mananc si atunci cand ma intorc vreau sa va vad intregi ! spun , facand liniste . Ai inteles ? ma incrunt spre Xander care ofteaza si da afirmativ din cap .

Markus nu pare genul de baiat care sa fie cuminte , ci din contra , are careva cicatrici care par sa fie de la bataie . Nu stiu mai nimic despre el , doar ca e fratele meu geaman si atat . Oare el merge la liceu ? Cum e viata pe care a dus-o ? Cred ca ar trebuii sa ma apropii mai mult de el ca sa vad ce tip de persoana este .

Dupa ce termin cu rutina mea de dimineata , merg sa ii caut pe baieti caci apartamentul e al naibii de linistit si imi e frica sa nu se fi spanzurat reciproc .

Mici zgomote se aud din sufragerie si acolo erau ei doi , baietii maturi din viata mea , jucandu-se un joc cu curse de masini si nu stiu ce fel de tampenii . Hachi sta si doarme pe canapea cat ei se tot sucesc si invart prin camera la fiecare curba pe care trebuie sa o faca .

- Baieti . incerc sa le atrag atentia dar nu reusesc asa ca ii mai strig o data dar fara reusita . Aa , da ?! merg la intrerupator si il scot din priza fix cand amandoi se bateau pentru linia de finnish .

- Nuuuu !!!! tipa ei atat de tare ca Hachi sare de pe canapea si fuge in alta camera .

- Ce fel de monstru fara mila ar face asta ?! se plange Xander strangand manșa la inima .

- Hââm . imi incrucisez mainile iar cei doi isi ridica privirile la mine .

- Aaa ! tipa albastrel si arunca manșa din maini .

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum