Dragilor, mai este un singur capitol pana cand această carte v-a fi gata, insfarsit!! :3 Imi v-a fi dor de această carte căci o am de atat de mult timp... dar asta este, pana la urma trebuia sa se gate.
Dap, aceste capitole le voi scrie mai incet ca sa va tin in suspans, nu din cauza tezelor sau cine stie ce asa cum se scuza alti scriitori. Într-adevăr ca unii sunt la licee mai dificile dar sincer, cred ca au timp macar 15 minute seara sa scrie. Blaaaa, hai sa incepem!~'~•~'~•'^•®~'®•'
A trecut o luna de atunci. Nu am mai primit nici o veste de la Xander, ceea ce m-a bucurat putin căci vreau ca el si tarfulita lui sa stea cat mai departe de mine si de copii mei. Nu-mi pasa daca o sa sufar dupa el pentru toata viata mea! Macar stiu ca copii mei sunt bine, fericiti si sanatosi.
Chiar acum sunt cu copiii, Cora, Bena, Markus, Rebecca ( care se pare ca e cu Markus acum) , Axel si Damian ce tocmai s-au intors din mica vacanta in care se aflau cu noile lor iubite, Fenny si Courtney. Cand le-am spus despre copii mei, cum i-am gasit si totul, acestia au inebunit de fericire si cand s-au intors au adus cate 5 plase de jucării si haine pentru Jade, Jake si Mike. Doamne, m-am blocat prin detalii! Deci, cum spuneam, ma aflu cu ei la un fel de piscina . Copii impreuna cu Markus si Patrik ce ii "supravegheaza " stau in piscina mica, bineinteles, unde baietii barfesc mai ceva ca niste pitipoance la școală cat copilasii se stropesc intre ei cu apa. Damian si Axel se joaca carti pe sezlonguri cu cate o halba de bere in mana cat iubitele lor impreuna cu Rebecca stau la soare. Bena citeste o revista, incercand sa stea cat mai bine sub umbra umbrelei sale. De cand am ajuns am vorbit într-una cu Cora... pana cand a început sa sforăie ca un bătrân cu probleme, ma mir ca Patrik poate sa doarma in acelasi pat cu ea, este chiar ciudat, ea nu sforaia inainte.
Caut protectia solara pentru copii in rucsacul lui Jade unde l-am pus caci al meu era plin. Scormonesc in cautarea protectiei si cand o gasesc, cade din rucsac un caietel roz, jurnalul lui Jade. Sunt atat de curioasa ca nu ma pot abtine si il deschid la ultima pagina pe care scrie :
20 August 2014
Draga jurnalule,
Astazi s-a implinit o luna de cand eu si fratiorul meu ne-am mutat acasa la mama si la Mike. Nu cred ca as fi putut fi mai fericita de atat! Nu cred ca am primit atata iubire de cand ma stiu! Totusi este ceva ce ma nelinisteste, jurnalule . :( Tata.
Mami a spus ca tati este ocupat cu munca si deaia nu ne poate vedea . Tati ne trimite cadouri, jurnalule, asta inseamna ca chiar ne iubeste asa cum spune mami? Sper ca asa este pentru ca eu il iubesc pe el si Jake, Mike si mami il iubesc mult, mult pe tati!
Trebuie sa plec acum insa vreau sa te rog ceva din inimioara, jurnalule! Vreau sa te rog sa faci o minune si sa il vad pe tati ,draga jurnalule . "Asta a fost scrisa azi . Am inchis jurnalul si l-am pus inapoi, incercand sa analizez ceea ce a scris fetita mea. Poate ca eu as suporta sa fiu departe de Xander insa copiii nu sunt asa de puternici ca mine, ei au nevoie de o figura masculina in casa, nu doar Markus, ei au nevoie de tatal lor pe care nu l-am lasat sa ii vada pana acum, exact ca sa nu inceapa să-i planga de dor .
- Jade, Jake, Mike!!! tip dupa ei, acestia venind țopăind spre mine .
- Da mami? intreaba Jake, ștergându-și fata cu un prosop.
- Haideti sa mai stati si pe sezlong. Trebuie sa vorbeasca mami cu voi , veniti aici! le fac semn sa se aseze langa mine.
- Esti ok mamă ? ma intreaba Mike curios.