Capitolul 50 : Linda ( Sfârșit : pt. 1 )

3.7K 205 44
                                    

Mdap. Ca sa fiti fericiti o sa fac ultimul capitol pe parti 2-3-4 parti,  depinde .

Inima incepe sa imi accelereze cu cat sarutul devine mai profund. Buzele sale coboara incet pe maxilarul meu,  ajungand la gat unde incep sa ma sarute.

- Xander,  termina!  incerc sa imi adun forta ramasa in corp ca sa il dezlipesc de pe mine insa nu reusesc. Te-am chemat ca sa vorbim , nu sa facem ceva ce vom regreta amandoi mai tarziu! 

- Eu unul nu voi regreta nimic.  Dar tu , Zappy ? isi dezlipeste buzele de pe pielea mea si ma priveste in ochi.  Ai regreta daca am face dragoste chiar aici si acum?  isi musca buza,  privindu-mă din cap până-n picioare.

- Te rog,  nu ma pune sa raspund la o intrebare ca aceasta!  Mai ales ca tu stii prea bine care ar fi raspunsul meu.  respir greu,  incercand sa imi revin din transa provocata de el.

- Atunci ce ne opreste?  Suntem casatoriti, avem copiii si ne dorim unul pe celalalt ca in prima zi! 

- Casnicia noastra nu se mai poate numii asa!  Da,  avem copiii ce ne leaga dar exista Linda care ne desparte iar eu nu vreau sa fiu roata de rezerva,  stii prea bine ca mereu am urât asta!  ma ridic de pe canapea,  stand in picioare in fata lui.  Vreau doar sa iti vezi copii,  sa le arati ca iti pasa iar apoi sa dispari asa cum ai aparut in viata mea,  brusc !

- Linda te enerveaza atat de mult?  ofteaza si se ridica si el in picioare,  scotandusi telefonul din buzunar si umbland prin el.

- Ce faci?  ma incrunt spre el.

- Ai sa vezi!  indreapta telefonul spre mine cat apeleaza un numar.

- Alo,  iubitule? ii aud vocea Lindei prin difuzorul telefonului.

- Linda,  ne despartim!  rade acesta,  lăsându-mă confuza.

- Din cauza lui Lexus?  intreaba aceasta calma.

- Da,  chiar acum sunt cu ea si esti pe difuzor.  ii explica acesta.

Ce mama dracu se petrece?! 

- Hahaha!!  incepe sa rada si ea.  Insfarsit!! 

- Ce?!  intreb uimita de reactia ei.

- Lexus,  adica,  Zappy,  eu si Xander nu am fost impreuna cu adevarat!  chicoteste aceasta dragut. Vezi tu, eu sunt defapt o prietena foarte buna a lui Xander si a lui Patrik .

- Dar...  Ti-a zis ca te iubeste!  incerc sa ma lamuresc.

- Bineînțeles ca ma iubește!  Ne cunoastem din generală  , mereu ne spunem ca ne iubim ! rade aceasta.  Atunci cand l-ai prins vorbind cu mine imi povestea despre cat de satul este sa te vada asa,  cat de ingrijorat era,  deaia vroia sa te duca la un spital specialist. 

- S-Si sampania?  ma incurc in cuvinte.

- Tocmai ce ma intorsesem dintr-o tara straina si vroiam sa sărbătorim intoarcerea mea cu o sampanie.  Nu trebuie sa ma crezi dar a fost si Patrik,  il poti întreba daca vrei sa iti iei piatra aceasta de pe inima.

- De ce a spus ca sunteti impreuna?!  Voi nu stiti cat de mult am suferit?!  incep sa tip,  auzind cum Linda expira incet.

- Dar tu?  Stii cum s-a simtit Xander in anii acestia?  Cat de singur a fost , cat de dor ii era sa petreaca timpul cu tine.  A trebuit sa mearga la fiecare sedinta de la gradinita si scoala lui Mike,  il ducea si il aducea in fiecare zi dupa cursuri, mergea la munca,  gatea  si apoi se întorcea într-un pat gol cat sotia lui statea inchisa într-o camera. Mie mi-a spus tot ce simtea si uram sa il vad asa.  Nu numai tu poti suferii,  Zappy. 

Are atata dreptate,  fiecare cuvant spus este corect.  Nu numai eu am suferit ci si el iar mie,  spre deosebire de el,  nu imi pasa.  Erau nopti in care venea la mine in camera cu ochii rosii de oboseala,  cu parul ciufulit de la stres insa tot imi zambea. Cred ca am meritat-o din plin.

- Linda,  te sun maine . Multumesc pentru tot.  zambeste incet Xander.

- Nu ai de ce,  ai grija! 

- Si tu!  dupa care inchide telefonul si il baga in buzunar. 

- Si acum?  il intreb nesigura de ce o sa se mai intample intre noi.

- Nu stiu . isi dupe mana spre spatele gatului.  Tu decizi ce crezi ca te-ar face mai fericita.

- Nici nu stii cat de tare ma doare capul din cauza situatiei acestea.  imi pun o mana pe frunte,  indreptandu-ma spre fereastra.

Ii simt mainile in jurul obdomenului meu, strangandu-ma la pieptul sau cat isi odihneste capul pe umarul meu.

- Nici nu stiu ce mai simti pentru mine!  soptesc incet insa destul de tare incat sa auda .

- Te iubesc!  Ce intrebare e si asta?!  Doar m-am casatorit cu tine,  esti mama copiilor mei!  imi saruta obrazul. 

- A trecut atat de repede timpul...  Au trecut mai bine de 7 ani. privesc cerul albastru,  amintindu-mi de copilarie.

- Mai ti minte cand aveai 17 ani?  chicoteste cu buzele pe parul meu. Erai atat de rea cu mine, pisi ! ma tachineaza cum facea pe vremuri.

- Eram atat de slaba si draguta.  zambesc,  amintindu-mi acele momente cand purtam bluze cu buricul gol si pantaloni scurti,  foarte scurti ce imi aratau putin din fund.

- Ai doar 25 de ani si sa stii ca nu te-ai schimbat deloc!  ma strange mai puternic.

- Acesti ani au trecut parca într-o clipită . oftez zgomotos.

- Daca te ajuta cu ceva pe tine ( pentru ca pe mine nu)  , am vazut baietii holbându-se la corpul tau cat mergeai la cumparaturi. spune printre dinti cu o urma de ciudă in glas.

- Chiar nu ma ajuta chestia asta! imi dau ochii peste cap,  zambind subtil.

- Daca te ajuta cu ceva...  Te-as arunca in pat chiar acum,  m-as urca peste tine si... -

- Si mi-ai face masaj?  il intrerup,  izbucnind in râs.

- Depinde ce fel de masaj!  imi face cu ochiul,  revansandu-se. 

- Esti asa de prost ca dau dau gropile-n tine!  il imping,  râzând cu putere.  Cred ca deaia te... iubesc. ma apropii eu de el si ii mangai obrajii. 

- Sa inteleg ca ne revenim?  isi pune mainile pe fundul meu.

- Da.  ii zambesc dulce.  Dar daca nu iti iei mainile de pe fundul meu o sa te violez ! il sarut apoi.

- Ar fi interesant,  pisi!  râde la comentariul meu,  sărutându-mă ca in prima zi, ca si cum ar fi pe punctul sa ma...  îhîm... !

Baam!  Ce credeti?  ( Cred ca am greseli dar o sa corectez totul dupa ce gat cartea) 

# Boob Squeeze!!! 

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum