Scriu cu multa placere capitolul asta ! Abia asteptam sa ajung la el .
Capitolul 35 ... Fraților - surori , cand am ajuns atat de departe ? Pfft ... inca imi amintesc capitolul 6 , eram ceva de genul " Doamne , insfarsit am gatat si capitolul asta " . Trece atat de repede timpul ...
Dupa ce o sa gat povestea asta sper sa nu ma uitati brusc :)) .
*******************************************
Este Februarie . Insfarșit a trecut iarna cu frigul si toate tonele de haine cu care trebuia sa ma imbrac .
Chiar acum sunt in masina impreuna cu Xander care conduce , Patrik ce sta pe bancheta din spate cu Cora in brate si mai sunt si Axel si Damian ce au grija de Mike .
Unde mergem ? Sincera sa fiu , nu stiu . Xander a spus ca dupa tot frigul indurat , meritam cate o pauza de relaxare.
- Mai avem mult de mers ? il intreb plictisita deja sa stau pe jos .
- Da . Mai avem ceva de mers dar o sa vezi ce frumos e locul . Promit ca o sa iti placa , o sa va placa tuturor .zambeste el entuziasmat , asezandu-si o mana peste a mea , fara sa isi ia ochii de pe drum .
- Ok . ii zambesc si privesc pe geam , simtind cum ochii mi-se inchid incet.
Imaginea imi devine tot mai neclara si in mai putin de un sfert de ora , ochii mei se inchid complet , lasandu-ma sa cad intr-un somn adanc in care sper sa raman pana ajungem la destinatie pentru ca deja simt cum ma doare gatul .
~Dupa ceva timp ~
- Lexus ? Dormi ? aud o voce familiara langa mine si incerc sa imi deschid ochii .
Imaginea imi e incet incetosata asa ca imi duc mainile la ochi si imi frec ochii incet , privind inca o daca persoana ce se pare a fi Markus.
- Markus ? Tu cum ai ajuns in masina noastra ? Si cum poti sta in picioare langa mine cat suntem im masina ? il intreb confuza fara sa imi iau ochii de la el .
- Surioara ... Noi nu suntem intr-o masina ci intr-un avion personal . imi explica acesta , asezandu-se langa mine pe canapeaua-pat ( nu intrebati , e o canapea ciudata ) a avionului .
- Dar ... Eram in masina acum cateva clipe ! ii spun confuza .
- Defapt , erai in masina acum 5 ore . Ai adormit in drum spre aeroport unde va asteptam eu cu avionul .
Ma uit atent si vad ca are dreptate , suntem inauntrul unui avion . Toti stau pe telefoanele lor inafara de Cora ce citeste o revista si Xander care vorbeste cu pilotul .
- Aa , inteleg . Unde e Mike ? il intreb , cautandu-mi copilul cu privirea insa fara rezultat.
- Tommy ? Doarme langa Patrik , putin mai in spate . imi zambeste Markus , facandu-se comod .
- Aa ... Frațioare ? Imi arati te rog unde e baia ? il intreb inca adormita iar el imi explica pe unde sa merg .
Intru in baie si ma spăl repede pe fata , privindu-ma in oglinda . Ochii mei sunt puțin roșii si sub ei am mici cearcăne de la oboseala provocata de Mike aseara , plus ca drumul in acea mașină nu mi-a prins prea bine.
Oricum ... Cum au reușit sa ma urce in avion fara ca macar sa ma trezesc ? Dar mai important este unde mergem ? Ce fel de surpriza ciudata vrea sa îmi facă Xander ?
Ma șterg repede pe față si ies din baie , pregatindu-ma sa merg la Xander ca sa ii cer niste explicații despre aceasta mica-mare plimbare pe care mi-a propus-o de dimineața .