Capitolul 33 : Tatăl sexy .

6.8K 252 27
                                    

~Dupa cateva zile ~

-Mami !! aud un urlet din camera alaturata .

- Da Mike ? alerg obosita inauntru unde el sta calm la tv , mancand tone de dulciuri .

- Unde e tortul meu de inghetata ?! tipa el spre mine .

- Dragule ... Nu am avut timp sa il fac pentru ca a trebuit sa le duc pe surorile tale , Jenny si Jessy in parc la matusa Cora , apoi lui Kevin i s-a facut rau de la prea mult suc  iar dupa aceea Sasha a inceput sa planga . ma scuz eu , jucandu-ma cu șorțul meu sifonat .

- Vreau tortul meu !!! Te urasc !! Vreau tort ! incepe sa bata din maini si picioare .

- Shh ! Gata puiule ! incerc sa il iau in brate dar ma impinge de langa el .

- Nu imi spune " puiule" !! Imi vreau tortul , te urasc ! tipa in contiinu .

Usa se deschide si inauntru intra Jenny si Jessy cu doua fete identice si triste .

- Mami . spune Jessy trista .

- Da ? ma intorc spre ele , incercand sa il ignor pe Mike care urla fara oprire .

- Matusa Cora a spus ca nu poate sa stea cu noi . contiinua cu privirea in pamant .

- De ce ?

- Se pare ca e gravida iar târfa ! pufneste Jenny .

- Jenny ! Nu vorbii asa despre matusa ta ! Ai doar 6 ani !

- Si ce ? Mike are 8 si tot are voie sa vorbeasca asa !

- Uhm ... Jenny? intreaba rusinata Jessy . Nu cred ca e frumos sa ii vorbesti asa lui mami .

- Ohh , mai taci ! o impinge pe geamana sa care cade pe jos , incepand sa planga .

- Jenny ! Cere-ti scuze imediat ! ma duc si o ridic pe Jessy de jos .

Pe usa isi mai face aparitia si Kevin ce isi tine o mana la gura si una pe burta .

- Mami ! spune el panicat .

- Da ? ma duc la el si ii pun o mana pe frunte . Esti bine ?

- Cred ca am cam vomitat pe canapea si putin pe jos ...

- Ohh doamne ! imi pun mana pe frunte din cauza durerii ce o simt , chiar am nevoie de un somn dulce .

- Mami , cred ca Sasha plange ! imi atrage Kevin atentia . Ohh ... Nu iar ! se apleaca si vomita pe covor .

- MAMAA !! Kevin a vomitat pe covorul meu !! tipa Mike .

- Vreau afaraaa ! urla Jenny

Ma las sa cad pe fotoliu , aterizand fix pe telecomanda , facand televizorul sa se aprinda pe un program de muzica unde canta ... Bena ?! Da ! E Bena cu lanturi groase de aur , masina si haine din aur ce canta rap !

- Mama !! tipa toti 4 in cor .

- Aaaa ! tip deja cu nervii la pamant si putin terifiata de ceea ce am vazut la tv , sa stiti ca nu e chiar placut sa o vezi pe femeia cu care ai stat aproape toata viata cum are haine largi si lanturi mai groase ca piciorul meu .

  * BEEP * ... * BEEP * ...

Tresar si ma trezesc in camera mea , cu Mike cel normal si mic langa mine ce se uita la mine . Telefonul imi  bipaie asa ca il ridic si vad ca Xander ma suna.

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum