CARTEA ARE NEVOIE DE EDITARE!
~Zappy povestește~
Hei , eu sunt Zappy , nu sunt băiat , aceea e doar porecla . Eu nu am un nume aparte, e o poveste mai complicată . Sunt o fată de 17 ani cu care soarta a fost foarte nedreaptă încă de când m-am născut. Locuiesc într-un apartament , mai bine spus o cameră minusculă cu o baie și o bucătărie lafel .
Ca pat am o saltea , o pernă și un plic de pătură , apa din baie curge printr-o țeavă iar frigiderul e gol mai mereu, dar pe scurt... sunt falită .Nu mă plâng deloc , din contră , sunt foarte fericită că am un acoperiș deasupra capului .
Am fost abandonată de mică , lăsată în voia sorții într-o gară, însă o femeie cu suflet mare m-a adăpostit și crescut ca pe propria fiică .Poate vă întrebați de ce nu mi-a dat un nume ? Ea și-ar fi dorit enorm de mult să o facă însa îi era frică să nu afle oamenii că nu sunt fata ei și să mă duca la un orfelinat . Cu sau fără nume , am crescut fericită alături de ea până la vârsta de 7 ani când aceasta m-a părăsit pentru a pleca într-un loc mai bun , în ceruri .De fiecare dată când pot , merg și îi duc câte o floare drept mulțumire pentru ceea ce a făcut pentru mine .
Din cauza foamei am săvârșit lucruri teribile, am început să fur de prin magazine și de pe oriunde apucam pe când aveam 8 ani însa vecinii m-au prins într-o noapte și au sunat la poliție. Când poliția a apărut am fost dusă la orfelinat unde am stat o săptămână apoi am fugit .Mulțumită prietenilor mei Cora , Damian , Axel și a doamnei Bena , cea care m-a hrănit de cand am fugit din infernul acela de orfelinat , pot spune că am avut parte de liniste și fericire . Fără ei nu știu dacă aș fi rezistat în viața asta .
Sunt fericită că am asemenea persoane care țin la mine dar uneori aș fi vrut să fiu o fată normală , să merg la școală , să am iubit , însă nu pot , nici un baiat nu s-ar uita la o fată ca mine iar ideea să încep scoala la 17 ani ar fi degeaba .
Uneori stau în fața oglinzii și mă gândesc ce să fac cu viața mea. Sunt doar o fată de înălțimea 1.69 , am părul lung , blond-alb , ochii negri ,buzele îmi sunt medii și am un pirce în interiorul buzei superioare . Nimic interesant la mine, știu. Uneori, tot ce îmi doresc este să am o viață normală ca o adolescentă dar... e posibil oare? Cum ar reacționa ceilalți dacă mi-ar afla povestea?
***
Capitol editat. (14.03.2015)