Nu am mai postat de ceva timp dar telefonul si calculatorul se stricasera asa ca nu am avut de pe ce sa scriu dar acum am primit cadou pentru ziua mea de la ai mei un telefon nou si sexy de pe care scriu ♥ .
*********************************
Iarna ... Una dintre anotimpurile care te pot fermeca doar cu frumusetea lor . Zapada , puful alb si rece care fascineaza copii inca de la prima aparitie .
Ochii imi sunt atintiti pe fereastra prin care se observa acei mici fulgi fragili de zapada care cad lin peste iarba si frunzele inghetate de frig .
Este 7:04 dimineata , Mike doarme linistit in patutul sau , tinand in brate jucaria primita atunci in parc de la Xander .
Ma ridic din pat si pasesc afara din camera mea , indreptandu-ma spre usa de la intrare pe care o deschid incet , lasand briza rece a iernii sa se loveasca de corpul meu acoperit doar de o subtire rochie de noapte .
Las usa deschisa in urma mea si fac cativa pasi in fata , calcand cu picioarele mele goale peste zapada rece .
- E atat de frig . soptesc pentru mine cat studiez melancolica peisajul .
- Atunci de ce nu vi in casa ? aud o voce din spate dar nu ma obosesc sa ma intorc caci stiu cine este . Haide . isi pune mainile pe umerii mei si ma intoarce , ducandu-ma pana in sufragerie .
- De cand esti treaz ? il intreb dupa ce intinde o patura calduroasa peste mine .
- Nu de mult . Am auzit cum ti-a sunat telefonul in bucatarie .se aseaza pe fotoliul de langa canapea , intinzandu-mi telefonul .
- Aa , stai sa vad . imi deblochez telefonul si vad ca am un mesaj de la Xander .
" Buna dimineata prințeso ! Sper ca ai dormit bine . O sa vin cat de repede pot sa va vad pe tine si pe Mike .
Va iubesc ! "
- Deci ? intreaba Markus obosit .
- Era Xander , a spus ca vine cat de repede poate. imi trag patura pana la gat .
- Frumos . Vrei niste cafea ? se ridica in picioare si se intinde .
- Chiar am nevoie de o cafea acum ! imi las capul pe spate lasand un suspin sa imi iese din gura .
- Bine, vin imediat surioara . Apropo , Crăciun fericit ! se intoarce si imi da unul din zambetele sale largi .
- E deja Craciunul ?! il intreb surprinsa .
- Dap . Asta o sa fie primul Craciun pe care o sa il petrecem impreuna !
- Asa cred . Craciun fericit , Markus ! ii zambesc de asemenea .
Acesta imi face cu ochiul dupa care pleaca spre bucatarie , lasandu-ma iar pe ganduri .
Daca este Craciunul inseamna ca o sa ne adunam toti si o sa ne petrecem toata ziua in familie ... fericiti .
Dupa cateva clipe , Markus se intoarce cu doua cești de cafea in maini . Se ajeaza iar langa mine , dandu-mi ceașca .
- Esti ok , Lexus ? ma intreaba curios.
- Da . ii raspund , ducand apoi ceașca spre buzele mele .
- Esti sigura ? Pari putin cam trista .
- Sincer , sunt putin cam agitata .
- De ce esti agitata ? isi ridica sprancenele , privindu-ma ciudat .
- Adica ... Nu stiu . Asta e primul meu Craciun aici , cu tine , cu Xander si Mike , cu o familie atat de numeroasa . Cred ca imi e teama sa nu mearga ceva prost .