~~Zappy povesteste ~~
Il urasc pe idiotul asta ! Nici nu stiu de ce vorbesc cu el !
Pentru ca ti se pare atragator , dăă !
Taci idioato ! Nu il plac si nici nu o sa se intample asa ceva ! Parca tu trebuie sa ti cu mine , doar deaia esti subconstientul meu !
Eu doar iti raspund la intrebari . Acum sincer , uita-te in ochii lui superbi si spune-mi ca nu iti vine sa il strangi in brate , sa il saruti si sa il ti doar pentru tine Zappy .
-Nu o sa ma cert cu mine insumi ! tip fara sa imi dau seama , dandu-mi apoi o palma pentru a ma trezii .
Pana eu ma bat si injur singura , telefonul incepe sa sune . Ma uit si observ ca persoana care ma apeleaza e scumpa mea Cora asa ca raspund fara ezitare .
- Hei . spun plictisita .
- Buna moracanoaso ! Ce ai patit iar?
- Ce as putea sa patesc ? Xander ala iar !
- Haide mai , nu ii ca si cum te-ar fi luat la pumni ! rade Cora .
- Nici mult nu mai avea nemernicul !
- Eu nu cred ca doar din vina lui esti asa nervoasa .
- Mda ... S-a intors Brand , iti vine sa crezi ?!
- Nu imi vine sa cred !! Inca te vezi cu nemernicul ala ! Parca se mutase in Germania .
- A lovit-o pe Hachi ...
- Care Hachi ?
- Catelul lui albastrel . Ii un pui de huskie .
- Doamne ce dobitoc ! Acum e si mai de groaza ca inainte .
- Inainte nu era asa ciudat . soptesc pentru mine .
- Obsedatu ala are poze cu tine pe tot peretele . Nici tu nu ai atatea poze cu tine !
- Ok dar a fost mai de mult .
- Daca spui tu ... Auzi da ai mai baut ? ma intreaba ezitand putin .
- Nu chiar .
- Asa te vreau ! Trebuie sa mai reduci din alcool , e spre binele tau !
- Stiu . Eu incerc sa ma intind putin , te sun maine .
- Ok , ceau .
Incerc sa ma culc desii nu e asa tarziu dar pur si simplu nu pot sa inchid ochii asa ca imi iau castile , o sapca , o bustiera , niste iegări si ies pe usa pentru niste jogging la ora 21:00 .
Alerg intruna in parc ascultand muzica pana cand incep sa ametesc insa nu ii dau importanta si contiinui sa alerg pana cand simt ca cad din picioare asa ca ma asez rapid in fund . Corpul imi tremura din ce in ce mai tare si simt cum adrenalina imi creste .
O sa ai o criza in mijlocul parcului pustiu la 21:30 , aici o sa mori pana te gaseste vre-un caine si incepe sa latre . Ti-am spus sa nu te apuci de baut da nuuu , tu batman ! Acum suporta idioato !
Nu ma ajuti mini Zappy ! Ar trebuii sa fi de partea mea , tradatoareo ! gandesc in timp ce corpul imi e paralizat la pamant , tremurand mai rau ca atunci cand esti drogat si nu mai tragi nimic 2 saptamani .
Scot gemete infundate de ajutor insa sansele mele sunt minuscule caci nimeni nu e aici la ora asta .
Fix cand imi pierd speranta , o silueta apare langa mine si ma ridica in fund , sustinandu-ma sa nu cad iar . E Xander !!! tip in mintea mea . Nuu , stiu ce ganditi dar nu mi-e dor de el ! Are o doza de bere in mana , salvarea mea !!