Capitolul 38 : "- Ta-ta ! "

4.4K 188 17
                                    

Veste bombă ! Următorul capitol este ultimul din partea a doua a cărții !

mulțumesc susțineți ! ♪

**********************†*********************

Nu pot sa cred ca ei doi se sărută ca si cum nu e nimic greșit la mijloc ! Markus este fratele meu geamăn iar Rebecca este verișoara logodnicului meu ! Chestia asta e greșită in atât de multe moduri !

- Îhâm ! ma prefac ca tușesc iar aceștia se depărtează repede unul de celălalt , evitând sa mă privească .

- Lexus ! Ce faci aici ? ma întreabă Markus puțin agitat .

- Ce fac aici ?! Ce faceți voi aici ?! ma duc si il ridic pe Mike in brațe .

- Nu e treaba ta ! se încrunta Rebecca la mine.  Nu ești mama ca sa îmi spui ce sa fac și ce nu !

- Rebecca ! îi  face semn Markus să tacă.

- Vezi ? De-asta cred ca nu e bine ce s-a întâmplat aici ! Ea e doar un copil pe lângă tine , Markus !

- Și ce ?! Ai uitat ca aceeași diferență de ani e si intre tine si vărul meu ? tipa aceasta spre mine .

- Nu e vorba despre asta ! Tu ești prea copilăroasa si așa o sa ramai mereu ! Uite cum reacționezi ! Nu așa ar reacționa o persoana matură si cu picioarele pe pământ ! Ce ai face daca ai avea un copil de tânără ca mine ?! L-ai da spre adopție pentru ca nu ai putea sa îți faci somnul de prințesă ?

- Nu pentru ca eu nu sunt o ...

- Gata ! ne întrerupe Markus . Intre mine si Rebecca nu este si nici nu v-a fi nimic ! merge si își ia skaterii in picioare . Pa ! își ia geaca in mana si pleacă , închizând usa după el .

- Sper ca ești fericită ! Mi-ai stricat singura șansă de a fi fericită ! începe Rebecca să țipe la mine , lacrimile facandu-si apariția in ochii ei . Nici nu ma mir de ce ai fost abandonată , pot sa jur ca mama ta te ura la fel de mult cat de urăsc eu ! îmi aruncă cuvintele ce ma lovesc ca niste cuțite după care fuge pe scări in sus .

Pe lângă ea coboară Xander foarte confuz si amețit .  Vine lângă mine si ma ia in brațe curios de ceea ce s-a întâmplat probabil .

- Ești ok ? De ce plângea Rebecca ? il ia pe Mike din brațele mele ce devin din ce in ce mai slabe .

- Am făcut una din cele mai mari greșeli din viața mea ! îmi șterg lacrimile ce se prelingeau pe obrajii mei .

- Adică ? ma întreabă el .

- Tocmai am stricat șansa fratelui meu de a fi fericit cu Rebecca . oftez , încercând sa ma calmez .

- Markus si Rebecca ? Împreună ?

  - Da . I-am găsit vorbind iar verișoara ta i-a zis sa o sărute si ... doamne ! Nu pot sa cred ca m-am băgat in toată chestia asta dintre ei doi insa ea are doar 15 ani iar Markus este major si nu am vrut sa facă sex iar după ce s-ar fi despărțit , Rebecca sa sufere . ma apar eu încercând sa îmi abțin suspinele .

- Nu ma așteptam sa fie ceva intre ei doi . se încrunta Xander , analizând tot ce i-am spus . O sa le treacă , stai calma . îmi zâmbește , incurajandu-ma.

- Ma indoiesc de asta . Rebecca mi-a spus ca ma uraste si ca crede ca la fel simțea si mama mea naturală , de aceea m-a părăsit .

- Nu pot sa cred ca a spus asta ! O sa merg sa vorbesc cu ea in clipa asta ! vrea Xander sa se îndrepte spre scările ce duc la camera Rebeccăi  dar il prind de bluza iar el se oprește.

- Este ok . Oricum , din cate mi-au spus Markus si tata , mama ma iubea si in nici unul dintre ei nu m-au abandonat ci am fost rapită . ii explic încercând sa zâmbesc .

- Sunt sigur de asta , iubito , insa nu o pot lăsa pe verisoara mea sa spună chestii ca asta !

- E doar supărată , o înțeleg . Haide sa mergem acasă , te rog ! suflu obosită.

- Bine înțeles , cred ca tuturor ne-ar  prinde bine niste odihnă după ziua asta ... încărcată de evenimente .

Ne îmbrăcam , ne încălțăm si pornim spre mașină . Tot drumul mi-am proptit capul de geam , încercând and sa îmi țin ochii deschiși insa muzica de la radio nu ma ajuta caci era o melodie cam melancolică .

Dupa 10 minute si vre-o trei melodii lente ce mi-au adus un somn infernal , însfârșit ajungem acasă . Il iau pe Mike in brațe si cu Xander pe urmele mele , intru înăuntrul casei . Ușa de la intrare e deschisă ceea ce înseamnă ca Markus este acasă si probabil este supărat pe mine dar nu il condamn , merit asta si cred ca o sa merg sa vorbesc cu el daca nu adorm brusc .

- Zappy , eu cred ca merg sa fac un dus . își trece Xander mana prin păr cat eu il schimb si il pun pe Mike in pătuțul său .

- Ok , eu ma schimb si te aștept . ii zâmbesc cat îmi scot pijamalele din dulap .

Ma schimb repede in pijamale si îmi prind părul intr-o coadă , băgându-mă sub plapuma pufoasă.

Mike sta întins pe spate , acoperit de asemenea cu o pătură pufoasa insa nu doarme ci doar ma privește si zâmbește .

- Ce e , puiul meu ? il întreb cu o voce amuzantă , învârtind de jucăriile agățate de-a supra patului . Abia aștept sa începi sa vorbești si sa alergi prin casă . Hai , încearcă sa spui ceva de genul : mama ... tata ...buni ... orice ! il privesc bosumflată .

- Ta-ta ! spune el printre chicoteli .

- Aaaaaa ! Xander , Markus ! Repede !!! urlu fericita , sărind din pat .

- Ce e ?! sare repede Markus in cameră .

- Ce s-a întâmplat ?! Ce arde ?! aluneca Xander din baie , abia ținând un prosop in jurul taliei lui si unul pe parul sau .

- Puiul meu !! Tocmai a spus primul lui cuvânt ! Nu pot sa cred ! țopăi prin cameră ca o bezmetică .

- Tommy a spus ceva ? întreabă fericit Markus . Ce a zis ?

- Da ! Ce a spus ? întreabă si Xander repede .

- A spus " Ta-ta " ! încerc sa il imit iar băieții scot sunete de drăgălășenie , gen "ooow "

********************************

Stiu ca scriu puțin in ultimul timp dar spre apărarea mea postez chiar des , având in vedere ca am 4 cărți la care lucrez .
Abia aștept partea a 3-a a cărții ♥♥♥♥ !!! O sa fie multe ... lucruri :3

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum