2. První hádka?

544 22 0
                                    


„Hej vstávejte!" zařve někdo a vyleje na nás kýbl studený vody.

„Jste normální?" Vykřikne Tom.

„Sory, ale na vás dva se nedá koukat. Chováte se jako pár." Řekne neklidně Ash.

„Furt lepší než kdybych jí tady polejval vodou! Jdem ven!" Řekl naštvaný Tom.

„Tak my se vám omlouváme a do oběda ať jste zpátky." Řekl ironicky Mikey

„Na oběd si zajdeme a na večeři taky. Do půlnoci jsme zpátky." Řekl Tom

„Nazdar." Řekli jsme s Tomem nastejno. A zabouchli jsme dveře.

Z pohledu Ashe

„Tak to jsme posrali, kluci." Řekl jsem když se zavřeli dveře.

„Hej nezajdem na oběd do pizzerky?" Zeptal se Mikey.

V pizzerce jsme potkali Paulu s Tomem, kteří jedli Hawai a něčemu se smáli. Proč si spolu tak rozumí?

„Ashi vnímáš?" Zeptal se smíchem Luke.

„Jen jsem se zamyslel." Řekl jsem pravdivě.

„Neboj, oni se uklidní a bude to v pohodě." Řekli kluci, když jsem si sednul ke stolu .

„Doufám." Řekl jsem pravdivě.

Pohled Toma

„Proč jsme se sem museli stěhovat?" Zeptal jsem se smutně Pauly .

„Nevím a vůbec se mi nelíbí jejich chování vůči tobě" odpoví.

Po obědě jsme šli do Starbucks, kde jsme seděli do 18:00. Paule se už chtělo domů tak jsme zašli ještě do KFC kde jsme si dali něco k jídlu. Nakonec jsme domů přišli půl hodiny po půlnoci.

„Konečně jste se uřáčili přijít!" Řekl naštvaně Ash.

„Trochu se nám to protáhlo. Nedělej, že si nikdy neměl spoždění." Vyštěkl jsem naštvaně a odešel do pokoje s Paulou v patách.

„To jsme si nedomluvili! Paula bude spát u sebe je to jasný?" řekl Ash stejným tónem jako předtím.

„Tak dobrou Pau." Řekl jsem Paule, když jsem se uklidnil a ona mě pevně obejmula.

„Dobrou bráško." Řekla a zmizela u sebe v pokoji.

͛[NE

V médiích máte Toma a Candyho (Cameron Dallas a Jaxx) :)




My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat