PAULA
Ráno mě probudil Tedy, když na mě skočil.
„Jsi normální mě budit v 5:30? Vždyť víš, že si ráda přispím." Řekla jsem rozespale.
„nachystej se jdeme trénovat." Řekl nadšeně.
„Dej mi 10 minut." Hned jak sem to dořekla jsem stála na nohou.
"Pak přijď dolů." Řekl a odešel. Učesala jsem si vlasy a oblékla se (média) . Když sem přišla dolů tak sem potkala Luka s Ashem.
„Kam jdeš?" Zeptal se Ash.
„Trénovat na místo, kde mě nikdo nebude natáčet." Řekla jsem drze.
„Do oběda buďte doma." Řekl Luke a usmál se.
„Budem. Čau." Řekla jsem a odešla i s Tedym.
„Lukovi se líbíš." Řekl vážně Tedy.
„Ne. Se na mě podívej, co je na mě hezkýho? Nic." Řekla jsem přesvědčeně,
„Jsi hezká, ale neuvědomuješ si to. Hlavně se na sebe oba tak koukáte a usmíváte, že by si toho všiml i slepej." Řekl a usmál se.
„Vždyť víš, že si teď nepouštím nikoho k tělu." Řekla jsem s úsměvem.
„Vím a teď mi ukaž, co jsi za tu dobu natrénovala." Řekl a já se usmála. Hned jak sem skončila jsem se otočila na Tadeáše.
„Wow. Tohle se teens nenaučili za rok a ty to umíš během chvíle." Řekl nadšeně. Teens jsou skupinka na parkouru do které jsem patřila.
„Tvoje tréninky jsou znát." Řekla jsem s úsměvem.
„Žádný moje tréninky, ale tvoje radost a zapálení do tvých zájmů." Řekl a usmál se.
„Ale tréninky taky. Nepůjdeme, mám celkem hlad?" Zeptala jsem se ho šťastně.
„Jasně taky nechci umřít hlady." Řekl a oba jsme se zasmáli. Když jsme přišli domů viděli jsme jak se všichni cpou pizzou.
„Sorry, ale na vás nic nezbylo." Řekl se smíchem Ash.
„My si objednáme." Řekla jsem a začla jsem se hrozně smát.
„Tak nám objednej taky. 6 hawai." Křikl zase Calum.
„Ok." Odpověděla jsem a vytočila číslo. Za dvacet minut přijela pizza a Calum jí musel zaplatit, protože Ash někam zmizel a nenechal nám žádný peníze.
„Pojďte si pro pizzu!" Zařval Cal a my se rozběhli, ale stejně na mě zůstali posední dva kousky.
„Půjdem koukat na film?" Zeptala jsem se s Tomem a Peťulou stejně.
„Ok, ale vybírám já." Řekl Luke.
„Tak jo, ale žádnej horor." Řekli jsme s Peťulou a Terkou stejně.
„Bude to.......Toy story." Řekl a všichni sme se začli smát. Kluci celou dobu komentovali.
„Nepůjdeme na procházku?" Zeptal se Mikey.
„Klidně." Řekli jsme jednohlasně.
Na procházce jsme potkali asi 15 fanynek, když se s nimi kluci vyfotili a podepsali se jim tak jsme mohli pokračovat v cestě. Hned jak jsme došli k nějákmu dětskému hřišti se kluci rozběhli k houpačkám a prolézačkám.
Asi po třech hodinách jsme došli domů, ale hned jsme šli domů, protože bylo po půlnoci.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg