7. ZOO a oslava?

372 14 2
                                    

LUKE

Ráno jsem se s klukama domluvil, že Paulu a Toma vezmu do ZOO a oni zatím uspořádají párty, protože má Paula narozeniny. Asi v deset ráno vylezl rozespalý Tom a asi za tři minuty vylezla Paula. Když přišli do kuchyně vzali si ke snídani pouze jablko.

„Běžte se nachystat a přijďte, pojedeme na výlet." Řekl jsem jim a oni odešli. Po půl hodině přišli oba oblečení.

„Můžeme jít." Řekl Tom a nevypadal moc nadšeně.

TOM

Snad si ti blbci nemyslí, že si mě uplatí nějakým výletem. V autě jsem poslouchal playlist v mém telefonu, ale někdo mě klepal na rameno. Byla to Paula.

„Prý už jsme tady. Chceš jít, i když to je ZOO?" Zeptala se Paula. Nesnáším ZOO, protože to je místo, kde jsem se dozvěděl, že se moje nejlepší kamarádka Em stěhuje.

„Jo, ale jdu jen kvůli tobě." Řekl jsem a ona přikývla.

PAULA

Věděla jsem, že tak Tom zareaguje, ale když jsme vešli začal být zvláštní.

„Jsi v pořádku, bráško?" Zeptala jsem se, když byl Luke dostatečně daleko od nás.

„Já nevím. Mám hodně divný pocit." Řekl a pohled sklopil ke svým botám.

„Co se děje?" Zeptal se Luke.

„Kde je nejbližší lavička?" Zeptala jsem se.

„Já vás tam zavedu." Řekl a vyšli jsme.

„Díky a teď prosím odejdi." Řekla jsem zase já.

„Když to zvládneš tak mi uděláš radost na narozeniny alespoň ty, protože na mě všichni zapomněli i Alex s Tedym." Řekla jsem a on přikývl. Alex byla moje kamarádka už od školky a Tadeáš byl kámoš z Parkouru a zároveň se mnou trénoval Street Dance.

LUKE

Když to Paula dořekla, odešel jsem za roh, abych je slyšel, ale rozumněl jsem jenom poslední větu.

„Když to zvládneš tak mi uděláš radost na narozeniny alespoň ty, protože na mě všichni zapomněli i Alex s Tedym." Ta věta mě uvízla v hlavě a došlo mi, že se s nima ani neznáme a to je docela blbý, když s námi mají jet na Tour. Hned jsem se přemístil k zebrám, co byly kousek ode mě.

TOM

Tadeáš a Alex byli jediní kamarádi, kteří se Paule nezačali smát. Tadeáš nemohl, když se znali z Parkouru a byl její trenér, ale Alex se na ní mohla klidně vykašlat a neudělala to.

„Půjdem, ať Luke dlouho nečeká." Řekl jsem celkem odhodlaně. Prošli jsme celou ZOO a nikdo z nás nemluvil.

ASH

Pozvali jsme One Direction, The Janoskians, The Vamps, R5 a Maroon5. Všichni museli spát na hotelu, protože dorazili dříve.

„Schovejte se!" zařval jsem když mi volal Luke, že jsou před barákem. Najednou klaply dveře a někdo rozsvítil.

„PŘEKVAPENÍ!" Zařvali jsme všichni a vyskočili z našich úkrytů.

„Co to má znamenat?" Zeptala se Paula s Tomem.

„Paula má narozeniny tak jsme jí připravili oslavu." Řekl jsem a on se podíval na Paulu.

PAULA

„Je to od vás moc hezký kluci, ale já nemám náladu na nějákou oslavu, promiňte." Řekla jsem a odešla s Tomem v patách.

„Nemůžeš zklamat kluky. Oni ti chtěli udělat radost a ty odejdeš. Tohle nejsi ty, protože by jsi neřešila co se děje, ale šla udělat radost těm co na tebe nezapomněli." Řekl Tom a já ho objala.

„Ale chci abys šel se mnou." Řekla jsem a on přikývl.

Když jsme přišli domů tak tam byli One Direction, The Janoskians, The Vamps, R5 a Maroon5.

„Ahoj, já jsem Adam tohle James, Jess, Mikey, Ryan." Představili se nám Maroon 5.

„Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem a ukázala na Toma.

„Ahoj já jsem Harry tohle je Liam, Louis a Niall." Představili se nám One Direction.

„Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem a ukázala na Toma.

Ahoj, já jsem Jai tohle je Beau, Luke, Daniel a James."

Představili se nám The Janoskians.

„Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem a ukázala na Toma.

„Ahoj, já jsem Brad tohle je Con, Tris a James." Představili se nám The Vamps.

„Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem a ukázala na Toma.

Ahoj, já jsem Ross tohle je Rydel, Riker, Ell a Rocky." Představili se nám R5.

„Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem a ukázala na Toma.

„Můžem jít na chvíli ke mně do pokoje?" Zeptal se Tom a já se ihned rozešla.

„Nejdu tam, když tam jsou 1D." Řekl rozhodně.

„Vždyť si jich nemusíš všímat." Řeka jsem a udělala psí oči.

„Dobře." Řekl a já se usmála.

Každý až na Toma mi popřál. Od Adama jsem dostala náušnice, od Jamese náramek, od Jesse bonboniéru, od Mikeyho balení bonbónů, od Ryana vak „Hakuna Matata", od Trise čokoládu, od Brada beanie, od Jamese knížku, od Connora sošku, od Harryho hřeben, od Louise náramek, od Nialla poukázku do pizzerie, od Liama poukázku do tetovacího studio, od Beaua poukázku do Nando's, od Luka náramek, od Jamese Náušnice, od Daniela čínky, od Rosse čaj, od Rockyho sluchátka, od Rikera kryt na mobil, od Rydel poukázku do obchodu s oblečením, od Ella tašku přes rameno, od Ashe mikinu a náušnice, od Luka tričko a náramek, od Mikeyho barvu na vlasy a řetízek a od Cala dva snapbacky a kraťasy.

„Pojď ke mně do pokoje." Řekl Tom a vyšli jsme.

„Nechtěl jsem ti to dávat před nima tak tady máš dárek." Řekl a podal mi nějákou krabici. Byli tam dvě trička, dva snapbacky, Vansky, Supry a mikina „ATMO music".

„Tohle je ten nejlepší dárek." Řekla jsem a oba jsme se vrátili dolů.

„Pojďte se námi nahoru." Řekli všichni. Nahoře jsme šli do tanečního sálu, kde byla tma tak jsem rozsvítila.

„PŘEKVAPENÍ!" Vykřikli všichni, když otevřeli dveře od nějaké místnosti v rohu sálu, odkud vyšli Tedy (Tadeáš) Alex Peťula a Terka. Terka šla za Tomem a ostatní za mnou.

„Chyběli jste mi." Řekla jsem, když jsme se všichni mačkali v objetí.

„Ty nám taky." Řekli sborově.

„Můžeme si jít promluvit vedle?" Zeptal se Tadeáš a já přikývla.

„Ashton nám napsal, že jste utekli z domu, protože tě viděli trénovat a natočili to. Je to pravda?" Řekl rychle.

„ Jo, ale důvod ti řekne jen Tom, protože já nechci myslet na to zlý." Řekla jsem a on došel pro Toma.

„Tak mluvte." Řekl a nahodil vážný výraz a já kývla na Toma, aby začal.

„Ve třídě měli jednu partu, která jí šikanovala. Byla domluvená s Tělocvikářkou, že bude trénovat venku nebo v tanečním sále, ale oni jí sledovali a všem řekli, co dělá a takhle začala ta šikana, kterou prožívala." Dořekl a Tedy se zamyslel.

„Byla to Nela a ty její barbie?" Zeptal se a já přikývla.

„Jdeme slavit!" Zařvali ostatní a mi šli za nimi.

Nejvíce jsem si rozuměla s Beauem a Jaiem.

Asi po hodině odešli kluci do hotelu a já začala chystat spaní pro Tedyho, Alex Peťulu a Terku. Terka spala u Toma. Alex, Peťula a Tadeáš spali na matracích u mě v pokoji, protože v posteli se uvelebili Daemon, Apple a Candy.








My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat