16. Nová kamarádka?

232 14 0
                                    



MIKEY

Domluvil jsem se s Harrym, že se za nimi stavíme, protože se moc nevídáme.

„Jé čau Ashi. V kolik většinou vstávají Paula s Tomem?" Řekl jsem, když se za mnou objevil Ashton.

„Co já vím." Řekl rozespale a vzal si cereálie. Šel jsem se kouknout jestli nejsou vzhůru, ale bylo zamčeno.

„Vrať mi to! To je moje podprsenka." Slyšel jsem Paulu přes dveře a zaklepal.

„Co je Mikey?" Zeptal se mě Luke s podprsenkou na sobě a já se začal smát.

PAULA

„Nesměj se Michaeli! Já jsem princezna." Řekl se smíchem Lukey.

„Převlíkněte se, jdeme ke klukama z One Direction, ale ne , že nám budete dělat ostudu." Řekl se smíchem Mikey a Tom protočil oči. Oblékla jsem si (média), Tom si vzal černé skinny a tričko „DETEKTOR", Luke si vzal černé skinny a tričko „NIRVANA", Mikey si vzal černé skinny a tričko „JACK DANIELS", Cal si vzal černé skinny a tričko „MAINE" a Ash si vzal úzké modré džíny, bílé tričko a červenočernou kostkovanou košili.

„Vysvětlíme si pravidla." Řekl přísně Ash a já s Tomem jsme se rozesmáli.

„Myslíš, že tě budou poslouchat?" Zeptal se ho Calum a Ash ho probodl pohledem.

„Nebudete dělat kraviny, budete mluvit sprostě, nebudete nic ničit a nebudete se chovat jako malý děti. Jasný?" Řekl zase přísně Ash, ale to už jsme se smáli všichni.

„A to říkáš nám? Já nevím kdo se chová jako malý dítě." Řekl naštvaně Tom.

„Co ti zase je?" Vyštěkl na něj Calum.

„Třeba to, že mě nutíte jít za těma blbýma, musím být s vámi na turné a musím být s váma místo s partou." Vybuchl Tom a kluci na něj zaskočeně koukali.

„Tak se uklidníme a už jdeme." Řekl mile Mikey.

TOM

Calum vážně není normální.

„My vás s Paulou dojdeme. Běžte napřed." Řekl jsem klukům a vzal Paulu bokem.

„Calum je vážně debil!" Křikl jsem naštvaně.

„Klídek. Oni se uklidní, ale musíš být trpělivej. Koukni na nás dva. Dřív jsme se nesnášeli a poslední rok bez sebe nehneme prstem." Řekla s úsměvem.

„Proč máš zase pravdu?" Zeptal jsem se se smíchem a ona se zasmála.

„Já mám pravdu vždycky." Řekla a odešla tak jsem jí doběhl.

„Kde jste ksakru byli?" Vyjekl Ash, který stál u auta.

„Promluvit si." Řekl naštvaně Tom a sedl si do auta. Jeli jsme asi deset minut v tichosti, protože nikdo nechtěl mluvit.

„Tak jsme tady." Řekl Ash a zaparkoval.

„Čau kluci." Křikl Harry, který vyšel ze dveří.

„Čau brácho." Řekli kluci a už byli u něj.

„Vy se nás bojíte, že nejdete?" Zeptal se se smíchem Liam.

„Můžeme se jít radši projít? Vždycky jsme chtěli jet do Londýna." Řekla Paula a oni přikývli.

„Ale za tři hodinky buďte zpátky." Řekl Ash a odešel i s ostatními dovnitř.

ASH

„Nialle?" Zavolal jsem ho, protože byl v kuchyni.

„Co potřebuješ Ashi?" Zeptal se s úsměvem.

„Šel by jsi je sledovat? Nevím, co jsou schopní udělat." Řekl jsem nervózně a on přikývl.

NIALL

Nevím proč jsem souhlasil, ale teď už jít musím. Vzal jsem si ještě mikinu s kapucí, klíče, telefon a sluneční brýle.

„Tak já jdu. Čau." Řekl jsem při odchodu.

PAULA

„Kde jsme?" Zeptala jsem se Toma, když jsme došli někam, kde bylo minimum lidí.

„Nevím. Jdeme se někoho zeptat?" Řekl s úsměvem a já přikývla.

„Ahoj, můžeme se zeptat, kde jsme?" Zeptal se Tom nějaké dívky, která měla světle hnědé vlasy, zelené oči a vypadala mile.

„Ahoj, jste v St. James's Park. Jste v Londýně poprvé?" Řekla mile.

„Děkujeme. Jo, jsme tady poprvé, ale nečekali jsme, že se hned ztratíme." Řekla jsem s úsměvem.

„A nechcete tady provést? Jsem Michelle." Řekla s úsměvem.

„Určitě. Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem mile.

„A vy spolu chodíte nebo jak?" Řekla zvědavě a Tom se začal smát.

„Tom je můj brácha, ale neboj nejsi jedinná, která se nás ptá." Řekla jsem a všichni jsme se začali smát. Ukázala nám nějaké památky a skončili jsme ve Starbucks.

„Znáš mě líp než kdokoliv dřív,
a já ted nevím jestli sem rád,
jsem tvůj list,
ve mě můžeš číst,
a co tě zajímá, na to se ptát."
(celá v médiích) Začal mi zvonit telefon. Volal mi Ashton.

„Co potřebuješ, Ashi?" Zeptala jsem se mile.

„Kde sakra jste? Máte už půlhodiny spoždění!" Řekl naštvaně.

„Ve Starbucks v Brownsu."

„Jsme kousek od vás. Hned tam jsme." Řekl a típl to.

„Kluci jsou hned tady." Řekla jsem mile a Mich vykulila oči.

„Jací kluci?" Zeptala se překvapeně.

„Znáš 5 Seconds of Summer?" Zeptala jsem se a ona přikývla.

„Takže vy jste ti Ashovi sourozenci?" Zeptala se nevěřícně.

„Už to tak bude." Řekla jsem se smíchem.

„Čau ségra." Řekl Ash, když si mě všimnul.

„Čau. Proč jsou tady i ostatní kluci?" Řekla jsem se smíchem.

„Protože chtěli. Kdo to je?" Řekl s úsměvem a ukázal na Michelle.

„Kluci tohle je Michelle a Mich ty kluky znáš." Řekla jsem mile.

HARRY

Michelle je nádherná.

„Země volá Harryho." Řekl Louis se smíchem.

„Co se děje?" Zeptal jsem se netrpělivě.

„Jdeme. Kluci už mají jít na hotel." Řekl Liam.

Michelle se s každým rozloučila, ale Toma s Paulou ještě objala.

LUKE

„Tak čau kluci." Rozloučili jsme se, když jsme došli na hotel.
„Čau." Řekli všichni a odešli jsme na svoje pokoje.

„Zabírám si koupelnu." Řekla Paula a odešla. S tomem jsme se převlékli a čekali než příjde Paula. Po deseti minutách konečně přišla a lehla si.

„Dobrou." Řekl jsem a oba odpověděli stejně.

Po půl hodině jsem konečně usnul.


My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat