LUKE
„Vstávejte, jsme v Anglii!" Křikl někdo a mě to probudilo.
„Ticho! Vzbudíš Paulu s Tomem a ti jsou na nás naštvaní." Řekl jsem naštvaně.
„Ok, ale asi za hodinu jsme v Londýně. Tak je stejně musíš probudit." Řekl s klidem a já přikývl.
„Co se děje?" Zeptal se Tom s Paulou za sebou.
„Za hodinu jsme v hotelu." Řekl Charlie.
„Ok, ale jak to bude s pokoji?" Zeptala se Paula.
„Ty, Tom a Ash budete na jednom pokoji a zbytek na druhém." Řekl s klidem a Paula s Tomem vykulili oči a zamračili se.
„Já s Ashtonem na pokoji nebudu!" Řekl naštvaně Tom.
„Ash je tvůj brácha tak s ním budeš na pokoji!" Řekl stejným tónem Charlie.
„Co se tady děje?" Zeptali se ostatní, když přišli.
„Za hodinu budeme v hotelu a hádáme se, že Tom bude na pokoji s Ashem." Řekl Charlie a Ash vykulil oči.
„Ty chceš, aby jsme se pozabíjeli. S Tomem se nemáme moc rádi, takže já s ním na pokoji nebudu." Řekl Ash naštvaně.
„Tak kdo s nima bude na pokoji?" Zeptal se a kluci se podívali na mně.
„Já s nima budu na pokoji rád." Řekl jsem s úsměvem a Paula se usmála.
PAULA
Jsem ráda, že je s námi na pokoji Luke, protože si s ním rozumíme víc než s ostatníma.
„Paulo a Tome pojďte na chvíli se mnou vedle." Řekl Charlie.
„Co potřebuješ?" Zeptala jsem se ho mile.
„Musíte s námi jít na další rozhovor a alespoň dělat, že si s nimi rozumíte." Řekl nervózně.
„A kdy to je?" Zeptal se tom celkem klidně.
„Dvě hodiny po příjezdu. Dáte si věci na pokoje a budete mít hodinu na přípravu." Řekl již klidněji Charlie.
„To je v pohodě, ale oni budou mít problém, protože o nás nic neví, ale my jo." Řekla jsem.
„Ani Luke?" Zeptal se překvapeně.
„Luke trochu, ale myslím, že se na nás budou ptát spíš Ashe." Řekla jsem se smíchem.
„Ashtone Fletchere Irwine okamžitě nastup!" Zařval Charlie a Ash okamžitě přiběhl. ¨
„Co se děje?" Zeptal se překvapeně.
„Tady si sedni a zjisti toho o Paule s Tomem co nejvíc." Řekl a ukázal na místo vedle sebe.
„Tak co máte a nemáte rádi?" Začal se ptát.
„Street dance, parkour, ježdění na skatu, longboardu, pennyboardu, zpěv, běh, jídlo a nesnášíme školu." Řekla jsem a Tom přikývl.
„Ok. Jak jste přišli ke psům?" zeptal se.
„Candy je od kamarádky, která se o něj nemohla kvůli nemoci starat, Daemon je z útulku a Apple byla dárek." Řekl Tom.
„Super díky. Zbytek dám dohromady." Řekl a odešel.
„Jsme u hotelu vystupte." Řekl nám Calum.
Já jsem si vzala kufry, ale po chvíli mi je vzal Luke.
„Já si je vezmu." Řekla jsem se smíchem, když jsem viděla, jak Luke táhne tři kufry a batoh.
„Ne já ti je vezmu." Řekl a odešel.
V pokoji byla jedna manželská poste a jedna klasická. Já jsem zabrala jednu půlku manželské a druhou zabral Luke.
„Jdu se oblíct." Řekla jsem při odchodu do koupelny. Já a Tom jsme měli (média).
„Sluší ti to." Řekl Luke, když jsem vyšla z koupelny.
„Jde se." Řekl Ash, který přišel k nám na pokoj, a my jsme vyšli.
Po půl hodiny jsme dorazili do studia.
„Dobrý den." Pozdravili jsme nějákou ženskou.
„Dobrý den, já jsem Susan. Pojďte se připravit za pět minut začínáme." Řekla mile.
Tom byl na kraji, Luke vedle něj, já byla mezi Lukem a Ashem, vedle Ashe byl Cal a vedle Cala Mikey.
„Vítám vás u dalšího dílu naší Talk show. Dnes tady máme 5 Seconds of Summer a Ashovi sourozence Toma s Paulou." Řekla s úsměvem.
„Tak Ashi jak spolu vycházíte?" Zeptala se a Tom protočil očima.
„Dobře, ale za začátku to byl boj, protože byli zvyklí mluvit jen česky." Řekl se smíchem.
„S kým nejlépe vycházíš Paulo?" Zeptala se mě mile.
„Asi s Lukem, protože je mi věkově nejblíže, ale jen pokud nepočítám Toma." Řekla jsem s úsměvem .
„A ty Tome?" Zeptala se zase Toma.
„Asi taky s Lukem, protože je s ním největší sranda." Řekl s úsměvem. On se usmívá i ve společnosti Ashe? Co to je?
---------
Do hotelu jsme přijeli asi v deset hodin večer.
„Jde se spát a zítra máme celý den volno." Řekl Ash a odešel na svůj pokoj.
„Dobrou." Řekla jsem klukům, když jsem si lehla a oni odpověděli stejně.
Po deseti minutách jsem propadla do říše snů.
n,֫
Nemůžu uvěřit, že je Calovi 20. Vím, že to píšu pozdě, protože narozeniny měl 25.1., ale snad to nevadí.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg