6. Návrat?

380 16 0
                                    


LUKE

Ráno jsem vstal asi v 6:30, oblékl jsem se, vzal si jablko a vyjel hledat Paulu a Toma. Přijel jsem do Skateparku, který jsem jim doporučil a uviděl svého nejlepšího kámoše ze školy Nicolase.

„Co tady děláš, Luku?" Zeptal se překvapeně.

„Hledám ségru a bráchu Ashe, protože včera utekli z domu a nenechali ani blbej vzkaz a ještě k tomu za o můžu já, kdybych nepřemluvil Mikeho, aby jí natáčel, když zpívá, tancuje, trénuje parkour a něco vymýšlí tak bych teď neběhal po Sydney jak debil." Řekl jsem zoufale a nakonci už jsem skoro křičel.

„Počkej, jak se jmenují u mě teď někdo bydlí a nevím moc podrobností." Řekl mi a já se na něj podíval.

„Paula, Tom a zmizeli i se psema Candym, Apple a Daemonem." Řekl jsem a doufal, že jsou u něj.

„Pojď se mnou, protože bydlí u mě." Řekl a mě spadl kámen ze srdce. Asi po dvaceti minutách jsme došli k němu.

PAULA

Ráno, když jsem vstala jsem našla na stole vzkaz „Jdu do Skateparku. Snídani máte v lednici. Nicolas :)"

V lednici byl zeleninový salát, který s Tomem milujeme.

„Tome, snídaně." Řekla jsem mu. Když jsem přišla do pokoje. Jen něco zamrlal tak jsem mu salát dala k nosu.

„Salát!" Vykřikl a já se začala smát, když v tom klaply dveře.

„Dobré ráno Nicu." Řekla jsem s úsměvem, ale když jsem si všimla Luka úsměv mi z tváře zmizel. „Nazdar Lucasi." Vyprskla jsem nepříjemně a objala Nicolase. Po minutě přišel Tom, ale bez trička.

„Ahoj Nicu." Řekl mile. „Nazdar Lucasi." Řekl nepříjemně. Hned jsem ho šla obejmout.

„My už půjdeme, abychom nepřekáželi." Řekl Tom a dal mi tašku.

„Počkejte! Já vám to chci vysvětlit." Řekl za náma Luke.

„Co chceš vysvětlovat?" Vyštěkla jsem po něm.

„Proč jsme tě natáčeli." Vydechl a Tom zařval.

„Na Paulu se nemůžu koukat ani já ať už tancuje, zpívá, trénuje nebo vymýšlí a ty jí natočíš! Jsi normální?" Zařval Tom, až Luke uskočil.

„Omlouvám se, ale proč tě nesmí nikdo vidět?" Zeptal se Luke.

„Proč bych ti to měla říkat." Řekla jsem. Tom hned pochopil, vzal psy a odešli jsme.

LUKE

„Co mám dělat?" Zeptal jsem se Nica.

„To nevím, ale budete to mít těžký, protože jsou hrozně tvrdohlaví." Řekl a já si dal hlavu do dlaní.

„Ale já se do ní asi zamiloval!" Vykřikl jsem.

„Víš o tom, že by tě Tom zabil?" Zeptal se.

„Jo, vím. Už budu muset jít." Řekl jsem a zvedl se k odchodu.

PAULA

Celý den jsme někde chodili po Sydney a po půlnoci jsme šli domů, i když se nám moc nechtělo. Nešli jsme dveřmi, ale oknem.

„Proč ti vůbec vadí, když tě někdo sleduje?" Zeptal se Tom.

„Ve třídě jsme měli jednu partu, která mě šikanovala. Byla jsem domluvená s Tělocvikářkou, že budu trénovat venku nebo v tanečním sále a oni mě sledovali a všem řekli, co dělám a takhle začala ta šikana, kterou jsem ti říkala." Řekla jsem už bez emocí, ale ještě před měsícem by mě to mrzelo.

„Aha. Jdem spát?" Zeptal se a já přikývla. Během pěti minut jsme oba spali.

LUKE

Domů jsem přišel asi o půl jedné ráno a šel se podívat jestli jsou doma. Oba byli u Toma v pokoji a já se usmál.

„Ashi jsou doma." Řekl jsem nadšeně.

„Jak jsi to dokázal?" Zeptal se zvědavě.

„Byli u Nicolase." Řekl jsem s úsměvem a Ash mě objal.

.Po dvou hodinách kecání jsme šli spát.

A.N.
V médiích je Apple (About Apple cream chocolate). :)    











My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat