PAULA
Ráno nás probudil Luke asi v 5:30, protože jsme museli jet na letiště. Ke snídani jsme měli tousty s nutelou. Já, Terka, Alex a Peťula jsme se oblékli (média), Mikey měl na sobě černé skinny s černým tričkem, Ash měl na sobě černé skinny s bílým tričkem, Tom měl na sobě černé skinny s bílým tričkem a černou koženou bundou a Tedy měl na sobě šedé skinny a černé tričko.
„Budete nám chybět." Řekl Luke s Calem a Mikeym smutně.
„Vy nám taky." Řekli sborově Alex, Tadeáš, Peťula a Terka. Když se všichni poobjímali tak jsme nasedli do auta. Po hodině jsme dojeli na letiště a všichni spali.
„Tome, Teri, Tedy, Péti, Alex vstávejte." Řekla jsem potichu a všichni se začali probírat.
„Musíme jít." Řekl za mnou Ash a všichni jsme vyšli k letišti. Tom se rozloučil hlavně s Terkou a na mě zbyli ostatní.
„Budete mi chybět." Řekla jsem se slzami v očích a všichni jsme se objali.
„Ta nám taky, ale máme skype a nezapomeň, že za námi můžeš kdykoliv přiletět. " Řekli a taky měli slzy v očích.
„je mi to líto, ale už musíte jít, aby vám neuletělo letadlo." Řekl s lítostí Ash.
„Tak ahoj a ozvěte se." Řekli, když odcházeli a ještě nám naposledy zamávali.
„Tak jdeme." Řekl Ash, když jsme tam už asi deset minut stáli a my jsme se rozešli k autu.
ASH
Tak tohle bude těžší než jsem myslel, protože jim musím oznámit, že už se domů nevrátí. Rodiče zemřeli při autonehodě.
„budete jíst?" zeptal jsem se jich a oba kývli hlavou, že ne.
„Co jim je Ashi?" Zeptal se Calum.
„Od odletu letadla se s nikým nebaví." Dodal Mikey.
„Nevím. Luku zajdeš a nimi? Měli by být v Pokoji Toma." Řekl jsem a Luke přikývl.
LUKE
Šel jsem nejprve k Paule a oba spali.
„Paulo, Tome budete chtít pizzu?" Zkusil jsem štěstí.
„Jo, dáme si napůl Hawai." Řekla rozespale Paula.
„Dobře objednám vám jednu Hawai." Řekl jsem a odešel.
„Tak co Luku?" Zeptal se Ash.
„Objednej nám každýmu jako vždycky a ještě jednu Hawai." Řekl jsem nadšeně.
„Jak si to udělal?" Zeptal se překvapeně Ash a já se usmál.
„To víš mě nikdo neodolá." Zasmál jsem se. Po půl hodině nám přivezli pizzu, Ash jí zaplatil a já odnesl Pizzu Paule a Tomovi.
„Mám pro vás tu pizzu tak si jí pojďte sníst." Řekl jsem a oni se zasmáli.
„Děkujeme a teď už můžeš jít." Řekli se smíchem a já odešel.
„Vypadá, že už se s tím smířili, ale horší to bude s rodičema, protože o nich nic nevíme, prostě se vůbec neznáme." Řekl jsem Ashovi a on přikývl.
„S tebou si rozumí nejlíp, takže o nich něco zjistíš." Řekl Ash a já přikývl.
PAULA
S tím, že odjedou jsme byli smíření už dávno, ale proč si nich neudělat srandu.
„Pau Hoggy vydal nový video." Řekl Tom nadšeně a oba jsme se vydali k Notebooku.
„Kdo to je a jak mluví?" Zeptal se Luke, když přišel a my se rovna smáli.
„To je Hoggy a je to český Youtuber." Řekli jsme a on si sednul vedle nás, ale nic mu nerozuměl.
„O čem bylo video Luku?" Zeptala jsem se a on na mě kouknul překvapeným pohledem.
„O nějákým klukovi, co kecá na kameru v nějakým jazyce." Řekl vážně a my jsme se začli smát.
„Ok a teď mi řekni, proč jsi přišel?" Zeptala jsem se.
„Máte jít dolů." Řekl a odešel.
„Tak jdeme?" Zeptal se Tom a já kývla.
„Sedněte si." Řekl neklidně Ash.
„jak jste se ptali, kdy se vrátíte domů tak odpověď je nikdy, protože rodiče zemřeli při autonehodě a nikdo jiný se o vás nemůže postarat." Řekl smutně Ash a mě s Tomem se oči plnili slzami.
„To je vtip, že jo?" Zeptali jsme se s Tomem nastejno.
„bohužel ne." Řekl smutně Ash a my jsme odešli.
LUKE
„Já za nimi zajdu." Řekl jsem Ashovi a poplácal ho po zádech.
„Jste v pohodě?" Zeptal jsem se, když jsem vešel. Nereagovali jen leželi na posteli. Došel jsem k nim a všiml jsem si, že spí tak jsem odešel.
„Tak co?" Zeptali se mě kluci.
„Spí. Necháme je dneska o samotě a až se uklidní tak budem něco řešit."
PAULA
Hned jak jsme přišli do pokoje jsme usnuli. Je toho moc. Objevení bratra, stěhování, útěk z domu, odjezd Teri, Péťi, Alex a Tadeáše a smrt rodičů.
����}#b��
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg