ASH
Celou noc jsme čekali, jestli se Paula vrátí, ale nevrátila se.
„Nechcete si jít alespoň na chvíli lehnout? Stejně se vrátí nejdříve ráno, protože se fakt naštval." Řekl Tom a zívnul si.
„Já jsem taky unavený a Calum s Mikeym už spí. Neboj Ashi ona se uklidní a vrátí se." Řekl Luke a já jsem zklamaně přikývl.
Usnul jsem asi po pěti minutách.
PAULA
„Doblé láno!" Křikla mi Leila do ucha.
„Ahoj, zlatíčko." Řekla jsem jí s úsměvem a ona mi dala pusu na tvář.
„To je krásný." Řekl Víťa, který stál opřený u dveří.
„Bude s námi teta už napořád?" Zeptala se ho Leila.
„Nemůže. Musí být se svým bráškou, ale až se vrátíme doma tak se s tetou budeme vídat, ano?" Řekl jí a ona smutně přikývla.
„Mohla by si jí chvíli pohlídat? Musím jít nakoupit." Řekl mi a já jsem s úsměvem přikývla.
„Za dvě hodinky budu zpět. Ahoj." Řekl a odešel.
„Chceš něco k snídani?" Zeptala jsem se Leily a ta nadšeně přikývla.
„Tady máš kuličky s mlékem." Řekla jsem jí a ona se pustila do jídla. Tak jsem taky začala jíst.
„Budeme si hlát?" Zeptala se Leila.
„A kde máš hračky?" Zeptala jsem se jí a ona mě dovedla k batohu, který nebyl vybalený.
Otevřela jsem tu největší kapsu a opravdu tam měla hračky.
"Já chci mít holčičku a ty budeš doktolka." Řekla a vzala si panenku. Mně podala kufřík s doktorskými potřebami a začaly jsme si hrát.
Celé dvě hodiny jsem si mohla užívat její dětský smích.
„Jsi první, která mi jí pohlídala a ona nebrečela." Řekl někdo ode dveří a já poznala, že je to Víťa, protože tady nikdo jiný není a Leila se k němu hned rozběhla.
„Ahoj, princezno." Řekl a vzal si jí do náruče.
„A nemohla bych si jí dneska vzít s sebou i za klukama? Chtěla bych si jí ještě užít, než odjedeme." Řekla jsem mile.
„Jasný. Já si alespoň odpočinu a zítra ráno bych si pro ni přijel." Řekl mile a já jsem se usmála.
„Chceš dneska spát u tety?" Zeptal se Leily a ona nadšeně přikývla.
„Tak já jí sbalím nějaké věci a odvezu vás. Mám tu auto." Řekl s úsměvem a položil Leilu na zem.
Ještě půl hodinky jsem si s Leilou hrála, a pak nás zavolal Víťa.
„Já jí dám do autosedačky." Řekla jsem s úsměvem a on přikývl.
„Kde je váš hotel?" Zeptal se a já vytáhla telefon, který naštěstí nebyl vybitý, protože jsem ho přes odpoledne měla vypnutý, aby mi kluci nevolali.
„Nevím, ale v mobilu mám puštěný, umístění a dají zjistit i dříve navštívená místa." Řekla jsem a pustila jsem navigaci k hotelu.
„A nebude jim malá vadit?" Zeptal se mě Víťa.
„Nebudou, a pokud jo tak mě to nezajímá." Řekla jsem s úsměvem.
„Po obědě jde asi na hodinku spát a zbytek víš." Řekl mi s úsměvem.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanficPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg