PAULA
„Doblé láno, této." Řekla mi Leila, když mi skočila na břicho.
„Ahoj, co si dáme ke snídani?" Zeptala jsem se jí rozespale.
„Kuličky s mlíčkem." Řekla nadšeně.
Po deseti minutách už snídala a mně přišla SMS.
'Za půlhodinky si přijedu pro malou. Nevadí? Víťa J' Zněla SMS.
'Nevadí. Teď snídá tak to bude akorát.J' Odepsala jsem mu.
Po dalších deseti minutách už jsem jí oblékala. Oblékla jsem jí (obrázek) a já jsem se rychle oblékla do kraťasů a černého trika s nápisem „Keep calm but do not give up".
„Za pět minut je tady tatínek." Řekla jsem jí a ona zesmutněla.
„Já chci být s tebou a stlejdou Tomem." Řekla a já jsem se usmála.
„My teď ještě musíme cestovat, ale hned, jak přijedeme domu, se za tebou stavíme, jo?" Řekla jsem se jí a ona s usměvem přikývla.
„Paulo, je tu Víťa!" Křikl na mě Ashton a já s Leilou jsme se vydaly za ním.
„Ahoj, tak jak se vám dařilo?" Řekl s úsměvem Víťa.
„Bylo to supel! Mám supel strejdy." Řekla mu nadšeně.
„To je úžasný. Tak my už půjdeme. Ahoj." Řekl Víťa a objal mě.
„Ahoj." Řekla Leila a obejmula mi nohy.
„Ahoj." Řekla jsem jim s úsměvem a oni odešli.
LUKE
Ráno přišla Ashovi zpráva, že Alex, Tedy, Peťula a Terka měli autonehodu a přežila to jen Peťula, ale je v kómatu.
„Že jim to řekneš ty?" Zeptal se mě Ash a já jsem přikývl.
„Dobré ráno." Řekla mi s úsměvem Paula, ale já věděl, že jí ten nevydrží dlouho.
„Ahoj." Řekl jsem jí mile.
„Brý ráno." Řekl přicházející Tom a já věděl, že teď je nejvhodnější čas jim to říct.
„Pojďte si sednout na gauč. Musím vám něco říct." Řekl jsem nervózně.
„Tak povídej." Řekla Paula a já hlasitě polkl.
„Alex, Tedy, Peťula a Terka měli autonehodu. Přežila to jen Peťula, ale je v kómatu." Řekl jsem rychle a oni vykulili oči.
„Že je to jen blbý vtip?" Zeptal se smutně Tom a já zakroutil hlavou na znamení nesouhlasu. V ten moment oba utekli.
PAULA
S Tomem jsme utekli do ložnice a ihned se nám spustili slzy.
Po hodině a půl pláče jsme oba usnuli.
ASH
„Tak jak to vzali?" Zeptal jsem se Luka, když přišel.
„Utekli do ložnice, a pak už nevím." Řekl a já jsem se zamračil.
„Dneska spíš u nás na gauči, ale zítra musíme balit. Zítra večer jedeme do Irska, kde budeme tři dny, a pak domů." Řekl jsem mu a on přikývl.
„Objednáme si pizzu?" Zeptal se Mikey a my jsme souhlasili.
„Kdo chce jakou?" Zeptal jsem se.
„Čtyři šunkový a čtyři hawaie."
Zavolal jsem do nějaké Pizzerie, jejíž číslo bylo +44 20 7263 2114 (Ta pizzerie opravdu existuje... jmenuje se Pappagone).
„Tak objednáno a za půl hodiny jsou tady." Řekl jsem jim a Mikeymu se rozzářili oči.
„Mám se jít podívat za těma dvěma?" Zeptal se Luka a já kývl.
LUKE
Šel jsem na do ložnice, ale tam byla jen Paula.
„Kde je Tom?" Zeptal jsem se jí opatrně a ona mykla rameny.
Když jsem celý pokoj bezúspěšně prohledal mě napadlo, že mohl jít ven.
„Paula je na pokoji, ale tom někam odešel." Řekl jsem Ashovi a ten zpozorněl.
„Mikey tady zůstane, aby nebyla Paula sama a zbytek pojede hledat." Řekl a začali si oblékat bundu.
Jeli jsme společně autem, ale nikde nebyl.
TOM
Po půl hodině spánku jsem už nemohl usnout, a tak jsem šel ven. Vzal jsem si mobil a najel na svoje oblíbené Black Veil Brides a Jamestown Story. Šel jsem asi dvě a půl hodiny, a pak jsem našel les, který vypadal klidně. Šel jsem tím lesem asi půl hodiny, dokud jsem nedošel ke skalisku s výhledem na rybník (obrázek je z adršpašských skal). Jen jsem seděl se sluchátky v uších a přemýšlel. Zůstal jsem tam dvě a půl hodiny a se slovy, že se tam zítra vrátím, jsem odešel.
LUKE
Po pěti hodinách hledání jsme to vzdali, ale když jsme se vraceli k hotelu spatřil Calum osobu, která byla Tomovi hrozně podobná. Že to je Tom se potvrdilo, když zašel do hotelu a my spatřili jeho tvář.
MIKEY
Paula byla celou dobu zalezlá v ložnici a já koukal na televizi.
„Kde je Paula?" Zeptal se Tom s neutrálním výrazem ve tváři.
„V ložnici." Řekl jsem mu mile a on odešel.
TOM
„Nepůjdeme už spát? Je skoro půlnoc." Řekl jsem Paule a ta přikývla.
Usnul jsem po dvaceti minutách s myšlenkami na mojí, již mrtvou přítelkyni.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg