27. Praha

126 6 0
                                    

ASH

Po vystoupení z letadla jsem napsal Tomovi.

Čeká na nás u vstupu na letiště.

Vzali jsme si věci a mohlo se jít.

Celou cestu nikdo nepromluvil.

Zničehonic Paula odstrčila Mickeyho, odhodila věci a rozběhla se do davu.

Lidi kolem odstrkovala a nezajímalo ji, že na ni křičeli.

TOM

Koukal jsem ke vstupu a zarazilo mě, že se lidi rozčilovali.

Najednou se z davu vyřítila Paula a mně to došlo.

Skočila mi do náručí a já ji stihl jen tak tak chytit.

"Co tady děláš?" Zeptala se po chvilce a já se na ni usmál.

"Ashton mi to řekl. Přeci si nenechám ujít sestřičku." Řekl jsem a ona se na mě znovu natiskla.

"Proč jsi mi nic neřekl? Bych ti alespoň něco dovezla." Řekla a já se usmál.

"Však jsi mi dovezla to nejdůležitější. Sebe." Řekl jsem a ona mě praštila do ramene.

"Ale brzy zase pojedeme někam dál." Řekla a já si všiml Caluma, co se objevil kousek od nás.

"To není tak jisté." Řekl a odešel.

Všiml jsem si, že ho kluci zabili pohledem a přišli k nám.

"Teď bys nám ho mohla půjčit, ne?" Řekl Lukey a ona se na něj podívala.

"Nikdy!" Vykřikla a spousta lidí se na nás podívala.

"Za chvíli ti ho vrátíme." Zkusil to Ash.

"Nee, můj." Řekla a opět se otočila.

"A co já?" Prohlásila poslední možnost. Mickey.

"Nedám." Odpověděla a tom se zasmál.

"Tak pojď na záda, ať se s nimi můžu alespoň přivítat." Řekl jsem se smíchem a ona souhlasila.

"S tebou pak potřebuju mluvit o samotě." Řekl Ash, když jsem se vítal s klukama.

"Co potřebuješ?" Řekl jsem, když jsme byli s Ashem sami.

"Ona. Calum už se nějakou dobu chová jako idiot, já se snažím, aby to Paula nevěděla, ale nejde to. Je z toho špatná. Nechci ji dál trápit." vysypal ze sebe a já se na něj podíval.

"Ty chceš, abych si ji nechal u sebe?" Víc překvapeně jsem znít nemohl.

"No, nechci. Potřebuju." Řekl a já ho objal.

"A bude chtít? Má tam Mickeyho." Zaváhal jsem.

"Viděl jsi její reakci. Takhle nadšená ještě nebyla ani s Mickeym." Řekl a já se usmál.

"Tak se s ní jdeme domluvit? Mickey to ví." Řekl Ash a já přikývl.

"Princess." Řekl jsem, když jsem si Pauly všiml.

Přišla a slova se ujal Ashton.

"Co bys řekla, kdybys zůstala u Toma?" Zeptal se a ona vypadala, že zmrzla.

"To myslíš vážně?" Dostala ze sebe po několika minutách.

"Ano, nerad, ale jde mi o tebe. Se podívej na Caluma, nesnáší tě a já tě nechci nutit být v jeho přítomnosti. Ale vím, že Mikey. Ten už to ví a je s námi, ví, že Calum bude horší a horší." Řekl a ona na něj koukala.

My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat