,,Paulo, Tome sbalte si věci!" Zakřičela na nás mamka.
,,Proč?" zeptali jsme se s Tomášem najednou.
,,Letíte do Sydney za svým bratrem Ashtonem u kterého budete bydlet, protože si vás chce užít a my si od vás odpočinem." Řekla s klidem.
,,Jak se jmenuje celým jménem a co dělá?" Zeptala jsem se a všichni na mě hodili zvláštní pohled.
,,Ashton Irwin a je bubeník v nějaký skupině, myslím."
,,No to si ze mě děláš srandu! Můj brácha je člen 5 Seconds of Summer!" zakřičela jsem až moc nahlas.
,,To jsou ty buzeranti jak o nich furt mluvíš, a máš všude jejich plakáty?" Zeptal se mě Tom.
,,Jo jsou to oni a nejsou buzeranti!" Zvýšila jsem na něj hlas.
,,Padejte si už zabalit za 7 hodin vám letí letadlo z Prahy" Křikla mamka když jsme běželi do svých pokojů.
,,A co bude Apple, Candym s a Daemonem?" Zeptala jsem se nervózně. Apple je Border Kolie, Daemon je pittbull a Candy je Husky jsou psi, které máme je s Tomem dohromady. Apple s Daemonem jsou spíš moji a Candy zase Tomův.
,,Ty zůstavají u nás" Řekla s klidem
,,Ale mami to nám nemůžeš udělat" Řekla jsem smutně
.............
Cestou na letiště jsem poslouchala písničky od 5SOS, The Vamps, BVB (Black Veil Brides), Pitbulla, New Element, Memphis, Johnyho machetty a The Janoskians.
,,Tak jsem tady." Řekla najednou mamka.
Ještě jsme se s nima rozloučili a za 30 minut jsme už seděli v letadle.
.................
,,Jak si myslíš, že to bude vypadat v Sydney?" Zeptala jsem se Toma nervózně.
,,To nevím, ale my to spolu zvládneme neboj." Ihned na to mě objal ve svém medvědím objetí. Ano, máme s Tomem úžasný vztah a nikdy bych ho neměnila.
,,Bude mi to tady chybět. Kamarádi, Peťula, rodiče a „náš" altánek.
„To mě taky. Hlavně Terka, ale v Sydney mužeme začít od začátku. Určitě tam taky najdem naše místo. Příšera mi bude taky chybět, už si z ní nemůžu dělat srandu." Terka je přítelkyně Toma, má hnědé vlasy do poloviny zad a je hrozně milá. Peťula je naše sestřenice, má kudrnatý blond vlasy po ramena a brácha jí říká že je příšera, ale všichni tři máme spolu nádherný vztah. Najednou jsem usnula. Asi po 15 hodinách mě vzbudil Tom, protože budeme přistávat.
...............
Na letišti jsme hledali někoho kdy drží ceduli s našimi jmény. Během 20 minut jsme konečně objevili kluka který nás měl vyzvednout tak jsme k němu šli
„Ahoj, Ty jsi Paula, Ty Tom, mám pravdu?" Zeptal se nejistě jeho hlas mi připomínal Mikeyho i ty vlasy které mu byly vidět měl nabarvené.
„Jo máš" Řekla jsem s úsměvem a viděla jak se Tom napjal. Objala jsem ho se slovy „Neboj, Jsme na to dva pamatuješ? Spolu to zvládneme." Řekla jsem a on se na mě usmál.
V autě si konečně náš odvoz sundal mikinu. Byl To Mikey.
„Proč se tvůj brácha chová tak divně" Zeptal se nervozně.
„On vás nemá rád a navíc má v Česku přítelkyni." Řekla jsem.
„Aha, tak to se mu nedivím" Odpověděl Mikey a dál se věnoval řízení.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
Fiksi PenggemarPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg