14. Další Hádka?

241 14 0
                                    


MIKEY

Ráno jsem vstal jako první tak jsem se rozhodl, že udělám snídani. Začal jsem dělat míchané vajíčka.

„Sakra!" Zaklel jsem, protože se mi připálili.

„Co to tady smrdí? Tentokrát to nejsi ty Mikey." Řekla Paula, když přišla do kuchyně.

„Připálil jsem nám snídani." Řekl jsem s nevinným výrazem a ona se usmála.

„Pusť mě k tomu a já vám něco udělám." Řekla a odstrčila mě od linky. Šel jsem si pro telefon, abych mohl hrát hry.

„Snídaně!" Zakřičela Paula tak, že probudila Cala s Ashem.

„Co se děje?" Zeptali se, když přiběhli.

„Udělala jsem snídani." Usmála se nevinně Paula a Cal se zamračit.

„To nás budíš kvůli blbý snídani?" Zeptal se Pauly naštvaně.

„Jdu za klukama." Řekla naštvaně a zároveň smutně.

PAULA

Tohle už Calum přehnal.

„Tome, Luku vstávejte." Řekla jsem potichu, ale kluky to probudilo.

„Ty jsi vstala tak brzo? A co se stalo?" Zeptal se nevěřícně a rozespale Tom.

„Já ty tři nenávidím! Michael připálí snídani, Calum mě seřve, že jsem je probudila kvůli blbý snídani a Ashton jen kouká! Chci domů." Řekla jsem naštvaně, ale na konci už jsem šeptala.

„Mikey zkazí vždycky všechno, Cala nesmí nic nebo nikdo probudit a Ashe nechápu. Domů nemůžeš, ale já tě chápu." Řekl mile Luke a objal mě. Už jsem říkala, že úžasně objímá? Ne? Tak je to pravda.

LUKE

Říkal jsem klukům, aby se chovali slušně, ale oni to hnedka druhý den musí podělat. Tohle si s nimi vyřídím, protože Paula je na tohle hrozně citlivá.

„Jste normální?" Zeptal jsem se kluků naštvaně a oni se na mě nechápavě podívali.

„Co jsme provedli?" Zeptal se nechápavě Cal.

„Co jste provedli? To, že se tady Paula cítí nechtěná, ale Ashton jí tady chtěla ona teď chce domů nebo alespoň pryč od nás." Řekl jsem naštvaně, ale kluci se na mě furt nechápavě koukali.

„Ona mě probudí a já na ní mám být milej?" Zeptal se nechápavě Cal a já se naštval ještě víc.

„Ty jsi opravdu dement!" Křikl jsem naštvaně.

„Uklidněte se!" Zařval někdo a všichni jsme se otočili. Ten někdo byl Charlie.

„Pauza je dvě hodiny a pak pokračujeme." Řekl klidně a Paula s Tomem vyběhli z autobusu jako blázni.

CAL

„Asi jsem to ráno přehnal, co?" Zeptal jsem se kluků a Luke se zamračil.

„Ty se ještě ptáš? Oni se s váma snaží vycházet, ale vy si to vždycky poděláte!" Křikl a odešel.

TOM

„Nechceš jít zpátky?" Zeptal jsem se Pauly už asi po sté.

„Nebudu tam s nima už ani minutu." Řekla naštvaně.

„Yeah bitch, yeah bitch, call me Steve-o,
I'm awild boy, fuck an eighth I need o's
Yeahbitch, yeah bitch, call me Steve-o,
Yeahbitch, yeah bitch, call me Steve-o,
I'm awild boy, I'ma I'ma wild boy
I'm awild boy, fuck an eighth I need o's
Yeahbitch, yeah bitch, call me Steve-o,
Yeahbitch, yeah bitch, call me Steve-o,
I'm awild boy, I'ma I'ma wild boy

I'm awild boy, fuck an eighth I need o's"Začal mi zvonit telefon (písnička: Machine Gun Kelly- Wild boy- v médiích). Luke.

„Co potřebuješ Luku?" Zeptal jsem se mile.

„Kde jste?" Řekl nervózně.

„V nějakým lese, ale zpátky trefíme." Řekl jsem s klidem.

„Za půl hodiny se jede, ale máte tady být do patnácti minut." Řekl a já pochopil, že to asi nebude jen tak.

„Dobře jdeme zpátky. Ahoj." Řekl jsem, když jsem vypínal hovor.

„Musíme jít zpátky." Řekl jsem Paule a ona se otočila.

„Dobře, ale mluvit s nimi nebudu." Řekla a rozešla se pryč.

„To ti nikdo nezakazuje, ale Luke ti nic neudělal." Řekl jsem, když jsem jí dohnal.

„Já nemyslím Luka, ale ty tři idioty. Není blbý říkat, že je brácha idiot?" Řekla se smíchem.

„Není. A už jsme u autobusu." Řekl jsem s úsměvem.

„Ahoj, jdeme si lehnout." Řekla Paula a já přikývl.

Po deseti minutách jsem usnul.

w'��<>

Dneska jsem k narozeninám jsem dostala knížku o 5SOS a hned jsem jí musela začít číst. Konečně asi rodiče pochopili, že je zbožňuju. :D Druhá knížka byla o 1D. :D Nevím, kdo jim řekl, že jsem Directionerka, ale nevadí. Mamce se nejvíc líbí Liam, ale když jsem jí ukázala fotku z X-factoru tak řekla, že vypadá divně. :D 





My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat