PAULA
Ráno mě probudil zvuk kytary a zpěv, který patřil Tomovi. Když jsem se koukla na hodiny bylo asi půl sedmé ráno, ale to mi k Tomovi nesedí vždycky vstává celkem pozdě, proto jsem šla za ním.
„Co se děje bráško?" Zepala jsem ho opatrně.
„Nemůžu spát." Řekl celkem unaveně.
„Tak mám spát u tebe, aby ses trochu vyspal? Jak dlouho jsi vůbec spal?" Zeptala jsem se ho.
„Jo, ale nevím, jestli usnu. Vůbec jsem neusnul tak jsem psal písničky a básničky." Řekl.
„Tak počkej já dojdu pro Candyho Daemona a Apple, abys usnul alespoň na 3 hodiny." Řekla jsem prtože jsem věděla, že to zabere a Tom usne. Hned jak jsem je přivedla se k Tomovi přitulil Candy a Tom okamžitě usnul. Šla jsem do kuchyně, abych si udělala něco na snídani, ale když jsem tam přišla, stál tam Ash.
„Co jste s Tomem řešili?" Zeptal se naštvaně.
„To není tvůj problém!" Řekla jsem naštvaně.
„Je, protože chci vědět, proč tak brzo vstával." Řekl už klidněji.
„On vůbec nespal, ale povedlo se mi ho donutit, aby se alespoň trochu prospal tak ať ho nikdo nebudí, prosím." Řekla jsem už klidně.
„Dobře. Potřebuju s tebou mluvit. Půjdeme do tanečního sálu, prosím?" Zeptal se trochu nervózně.
„Ok." Oba jsme se zvedli a šli do sálu ve druhém patře.
„Jedeme na tour a vy jedete s námi." Řekl Ash rychle.
„A uvědomuješ si, že to Tom zase ponese špatně?" Skoro jsem zařvala, on přikývl a odešel. Vzala jsem si mobil a spárovala jsem ho s rádiem, abych si mohla pustit písničky a tancovat. Pustila jsem si tam Písničku od Stylmana (Christopher Mumba) Vrátit čas a začala jsem tancovat. Tancovala jsem ještě asi hodinu a pak jsem asi půl hodiny zpívala a další půl hodinu jsem trénovala na parkour a choreografii na Dogdancing. Když jsem skončila stáli tam kluci a Mikey měl v ruce mobil.
„Jak dlouho tam stojíte?" Vykřikla jsem.
„Celou dobu." Řekl Calum.
„v Jakým jazyce jsi to zpívala?" Zeptal se Luke.
„To vás nemusí zajímat!" vykřikla jsem a utekla do pokoje, kde jsem se oblékla (Média) do čistého oblečení a šla k Tomovi do pokoje, kde jsem mu nechala vzkaz, že jdu ven s Daemonem a Apple. Candyho jsem brát nechtěla, aby Tom ještě spal. Vzala jsem košíky, vodítka, frisbee, tenisák a svůj longboard. Když jsem šla po chodbě tak mě kdo chytil za ruku. Byl to Luke.
„Kam jdeš?" Zeptal se.
„Ven a nevím kdy se vrátím." Odsekla jsem nepříjemně a odešla jsem.
Když jsem jela asi hodinu tak jsem dojela k nějaké louce, kde bylo malé jezírko a okolo stromy. Naštěstí tady nikdo nebyl. Apple a Daemon byli hned ve vodě a já jim házela frisbee, které mi vždy donesli. Asi po třech hodinách jsem se rozhodla jet domů, ale ještě jsem se stavila ve Skateparku. Naštěstí tam byl Nicolas sám.
„Co se stalo?" Zeptal se, když si mě všiml.
„Brácha mě naštval, takže se mi nechce domů." Řekla jsem a on mě chtěl obejmout, ale Daemon na něj začal vrčet.
„Tom?" Zeptal se překvapeně.
„Ne Ashton." Řekla jsem bez emocí. Obejmula jsem ho a okamžitě jsem se rozbrečela, protože mě ta hádka s klukama mrzela, ale můžou si za to sami nemají mě co natáčet a sledovat.
„Shh. To bude dobrý, uvidíš." Řekl snažíc se mě uklidnit.
„Nejvíc mě štve, že jsem tam nechala Toma." Řekla jsem mezi vzlyky.
„Tak mu zavoláme aby sem přišel a půjdete ke mně." Řekl a já přikývla.
„Ale máme ještě jednoho psa, nevadí?" Zeptala jsem se a on se zasmál.
„Nevadí" Řekl upřímně.
HOVOR S TOMEM
„Co potřebuješ Pau?"
„Vem Candyho, nějaký věci a přijeď do toho Skateparku"
„Za půl hodiny jsem tam."
Hned po tom jsem to típla.
„Za půl hodiny je tady." Řekla jsem Nicolasovi a on přikývl.
„A teď mi řekni, co se stalo." Řekl a já začala povídat.
„Ráno jsem šla do kuchyně, kde byl už Brácha Ash, který mi chtěl něco říct tak jsme šli do tanečního sálu, který mají v domě, řekl mi, že s nima pojedeme na tour, když odešel, začala jsem tancovat, zpívat, trénovat parkour a vymýšlet choreografii na dogdancing jenže když jsem skončila tak se někdo začal smát a byl tam Ash s ostatníma a jeden mě natáčel, to mě naštvalo tak jsem odešla skončila jsem na nějaký louce a teď jsem tady." Dořekla jsem svůj monolog a on na mě koukal s otevřenou pusou.
„Tak ty i tancuješ a děláš parkour jo?" Zeptal se překvapeně.
„Jo, snad si nemyslíš, že jsem ta holka, co nosí šaty a tak." Řekla jsem naoko uraženě, ale pak ke mně přiběhl Candy a hned za ním dojel Tom.
„Tome, dnes budem spát u Nicolase má vlastní byt tak se tam všichni vejdeme." Řekla jsem mu a on přikývl.
Když jsme dorazili k Nicolasovi domů a on nás dovadl do pokoje pro hosty tak jsme šli hned spát.
„Dobrou Nicu."Řekli jsme s Tomem nastejno.
„Dobrou." Řekl Nicolas a odešel.
„Dobrou Pau. Mám tě rád." Řekl Tom.
„Dobrou bráško. Taky tě mám ráda." Řekla jsem pro změnu já a hned na to jsme oba usnuli.
ASH
„Do prdele!" Zaklel jsem, když se Paula ani Tom do půlnoci nevrátili. Kluci hned přiběhli.
„Ještě se nevrátili a mají s sebou i nějaké oblečení. Za všechno můžu já, to debilní tour a to natáčení byla poslední kapka" Řekl jsem zklamaně.
„Neboj oni se najdou." Uklidňoval mě Cal, který z nás byl nejvíc v pohodě. Nakonec jsme asi ve dvě hodiny ráno usnuli.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg