4. Kde je Skatepark?

431 18 0
                                    


ASH

„Jak se jmenuje ten člověk co spamuje Paulu na Twitteru?" zeptal jsem se Luka, protože ten se do Pauly asi zbláznil.

„Niall a jestli to bude Horan tak dostane přes držku!"Odpověděl odhodlaně.

„Klid Bro přece mu nerozbiješ hubu jen proto, že si s ní píše." Řekl jsem se smíchem.

„Klidně." Řekl celkem naštvaně.

PAULA

Hned jak jsem vstala jsem šla do koupelny kde jsem se rychle osprchovala a upravila, ale když jsem se chtěla obléknout tak jsem si všimla, že jsem si oblečení zapomněla v pokoji. Ano, mobil jsem si vzala, ale jen kvůli písničkám a oblečení jsem nechala na posteli. Ihned jsem zavolala Tomovi

„Co potřebuješ Pau?" Zeptal se rozespale.

„Přineseš mi do koupelny oblečení prosím? Zapomněla jsem si ho na posteli" Řekla jsem klidně. Tom to ihned típl a během dvou minut už stál u dveří a klepal.

„Můžu jít dovnitř nebo si proto příjdeš?" Zeptal se.

„Můžeš dovnitř." Řekla jsem a Tom vešel.

„Kam se tak chystáš?" Zeptal se nedůvěřivě.

„Do parku. Chci si vzít skate a jet se psema alespoň na tři hodiny pryč. Chybí mi to. Chceš jet taky?" Dořekla jsem a on přikývl.

„ještě jedna otázka. Jedem na Skatu nebo longu?" Zeptal se rychle Tom.

„Na skatu." Odpověděla jsem a on odešel.

Když jsem se oblékla vzala jsem skate, vodítka a košíky pro psy, přeci jen nevíme, jak to tam bude vypadat a jaké budou pravidla. Tom vyšel z pokoje asi za deset minut. Měl na sobě černé tílko se znakem Barbaři od Bena Cristovaa, černé kraťasy, černý snapback s nápisem „DOPE" sluneční brýle a černé Supry. Já na sobě měla roztrhané kraťasy s vysoký sedem, tílko se znakem BVB (Black Veil Brides), stejný snapback jako Tom, sluneční brýle a černé Vansky.

„Kde je tady nějaký skatepark?" Zeptala jsem se Luka, který na nás koukal s překvapeným výrazem.

„Pojedete furt rovně u první odbočky doprava, u další doleva a pak jedete furt rovně. Je to nejlepší Skatepark v Sydney. Sluší ti to Paulo." Řekl Calum, protože Luke nám neodpověděl.

Když jsme přijeli do Skateparku tak tam byla nějaká parta kluků kteří mohli chodit maximálně do druháku. Nikde jsme neviděli nic, co by zakazovalo vstup se psy, ale i tak jsme je přivázali k lavičce, kde jsme měli věci.

„Tady nemáte nic dělat, když neumíte na Skate." Houkl na nás někdo s té party.

„A ty víš, jak jezdíme?" Zeptala jsem se ho.

„Ne. Tak se nám předveďte." Řekl zase další z jejich party. S tomem jsme si dali znamení a šli k rampám, kde jsme se domluvili, co budem dělat za triky.

Když jsme skončili tak ta parta začala mluvit.

„Vy jste hodě dobří, kde jste se to naučili?" Zeptal se někdo.

„V český republice, ale to ty znát nebudeš." Řekl tom.

„Já se v Česku narodil a žil jsem tam asi do čtrnácti let." Pochlubil se jeden.

„My jsme se tam narodili a tady jsme jen kvůli bráchovi." Řekla jsem zase já a on opravdu přišel.

„Já jsem Nicolas." Předtavil se nám kluk.

„Já jsem Paula a tohle je Tom." Řekla jsem a ukázala na Toma. Nakonec jsme si s nimi celkem rozuměli a odjeli jsme domů asi v jedenáct večer.

kluci byli ve svých pokojích tak se nás nikdo na nic neptal.

Hned jak jsem přišla dala jsem psům granule a čistou vodu. Šla jsem se osprchovat a spát.

�X�[^�H�

Nový Cover dělala @misasarg .  :) 


My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat