* o měsíc později *
PAULA
"Máš všechno?" Zeptal se mě Tom a já přikývla.
"Se psema máme sbaleno a jsme připraveni."
"Tak nasedej." Řekl a začal dávat věci do auta.
Na letišti už čekal zbytek.
Všechny jsem je objala.
Za 3 hodiny jsme za sebou měli všechny ty kontroly a konečně seděli v letadle.
U okna jsem seděla já, vedle mě Tom a vedle něj Anet. Alex a Denis seděli za námi.
Na během dvaceti minut usnula a vzbudila se chvíli před přistáním.
Další 2 hodiny čekání. V klidu jsme se najedli a mohlo se pokračovat.
Zasedací pořádek byl stále stejný a já cestu opět prospala.
"Jsme tady." začal mě někdo budit a já se zamrmláním otevřela oči.
Před letištěm se tom rozešel k nějakému autu a vzal si od chlapa klíče.
"Nasedat." Řekl a začal nakládat zbytek věcí.
Všichni jsme ho raději poslechli.
Za půl hodiny už jsme přijížděli do, pro mě, známe ulice a já začala být nervózní.
Vystoupili jsme o 2 baráky dál a já šla okamžitě vyvencit psy. Máme krásnou velkou zahradu.
Zbytek mezitím vytáhl kufry.
"Pau, pojď se podívat na tvůj pokoj." Řekl Tom a já se za ním rozešla.
"Tak tohle je něco." řekla jsem po chvíli zírání.
"Ale dotaz, kde budu spát?" Zeptala jsem se ho a on ukázal na schody vedle mě.
Vyšli jsme je.
"To je království. Bráško, já tě miluju." Řekla jsem a objala ho. On se zasmál.
"Já tebe taky, pro svou malou princeznu udělám vše. Jinak máš vlastní balkon a každá ložnice má vlastní koupelnu. " Řekl a já se k němu ještě víc přitiskla.
"Jdeme projít zbytek baráku?" Zeptal se a já přikývla.
"Tady mám ložnici já s Anet." Řekl a já se na něj podívala.
"Já nebudu komentovat, myslím, že celý barák bude boží." Řekla jsem a on se zasmál.
"Mezi námi mají ložnici kluci." Řekl a otevřel dveře.
"Teď půjdeme dolů a podíváme se na obývák a kuchyň."
"Já to tady miluju." Prohlásila jsem a Tom se zasmál."Teď se půjdeme představit novým sousedům, ne?" Řekl a já se na něj podívala.
"Šup, vezmi na sebe nějaké hezké šaty a jdeme." Řekl a já se šla převleknout.
Vzala jsem na sebe černé leginy a mikinu, kterou jsem Mickeymu ukradla.
Za dvacet minut už jsme zvonili u jejich baráku.
ASHTON
" Michaeli, padej otevřít!" Zařval jsem na něj z kuchyně a on poslechl.
MICKEY
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanficPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg