ASH
Po měsíci na turné se Paula se vším smířila. Se smrtí rodičů, odjezdem Toma, mými záchvaty smíchu i Mickeyho hláškami.
"Jdeme do vody?" Zeptal se Mickey a všichni souhlasili.
PAULA
Člověk si na ty idioty časem zvykne.
Je deset hodin ráno a má mi volat Tom.
Hned, jak jsem si na to vzpomněla, zavolal na Skype.
Zapla jsem videohovor a usmála se na něj.
"Ahoooj." Řekli jsme oba najednou a začali se smát.
"Tak povídej. Přeháněj." Řekl a já začala povídat.
"Ty se fakt nenudíš." Řekl a usmál se.
"Nenudím, ale s tebou bych byla raději." Řekla jsem posmutněle.
"Já s tebou taky." Řekl smutně.
Kecali jsme ještě dvě hodiny, a pak šel za Terkou.
LUKE
Za tu dobu, co je tu Paula jsem si jí opravdu oblíbil, ale ona celkem pokukuje po Mikeym.
Když přišla k bazénu, všichni jsme otevřeli pusu a koukali. Je nádherná.
"Co tak koukáte?" Uslyšel jsem za nějakou dobu a to mě probudilo z tranzu.
"Ale nic." Řekli jsme najednou a začali se smát.
"No dobře. Mikey, jaká je voda?" Zeptala se a on vylezl ven.
PAULA
"Docela ujde, ale dej bacha na ty idioty. Mají něco v plánu." Řekl, aby ho neslyšeli.
"Tak já půjdu až odpoledne. To bude teplejší." Řekla jsem při cestě na lehátko.
Chvíli jsem se opalovala, ale udělala jsem chybu - usnula jsem.
"Který krypl může dostat nápad, že mě hodí do vody?" Zeptala jsem se naštvaným hlasem a Ashton se přiznal.
"Ty si fakt idiot! Ty nemůžeš být můj bratr!" zařvala jsem při vylézání z bazénu.
"Promiň, já tě chtěl donutit do vody." Řekl a usmál se.
"To mě nezajímá. Jdu na pokoj a na jídlo. Čau." Řekla jsem a všichni se na něj naštvaně podívali.
MIKEY
Po pár minutách od odchodu Pauly mi přišla zpráva.
'Přijď ke mně na pokoj. Prosím. Paula '
"Kluci, jdu na chvíli na pokoj. Musím si něco vyřešit." Řekl jsem a oni přikývli.
"Copak se děje?" Zeptal jsem se Pauly hned ve dveřích.
"Nechci tu být sama a ty jsi nejlepší společnost." Řekla a usmála se. Vím, že se líbí Lukeymu, ale pokud s ním bude, zblázním se.
"Pojď ke mně." Řekl jsem a ona přišla. Okamžitě jsem jí objal a ona mi to oplatila.
"Děkuju." Řekla a šli jsme si sednout na postel.
Po půl hodině kecání jsme se šli převléknout, abychom mohli jít na oběd.
"Woow, sluší ti to" řekl jsem Paule, když vyšla z pokoje.
"Ty taky nejsi k zahození." Řekla a oba jsme se začali smát.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
Fiksi PenggemarPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg