12.Začátek turné?

293 15 4
                                    


ASH

V noci jsme sbalili Paule a Tomovi věci, protože v po obědě vyjíždíme na turné.

„Tak máme zabaleno. Teď je budem muset probudit, ale jemně." Řekl jsem a Luke je odešel vzbudit.

LUKE

„Paulo vstávej." Řekl jsem potichu a ona kolem sebe začala kopat, protože jsem do ní omylem drknul.

„Co se děje?" Zeptala se, když se probrala.

„Jedeme na turné. Tak se pojď najíst a já jdu probudit Toma." Řekl jsem a ona příkývla.

„Tome, vstávej." Řekl jsem stejným tónem jako u Pauly a on začal otevírat oči.

„Proč máme vstávat tak brzo?" Zeptal se rozespale.

„Jedeme na turné. Tak se pojď najíst." Řekl jsem a on přikývl.

ASH

Když jsem viděl přijít oblečenou Paulu, ale Toma ne tak jsem šel k němu do pokoje. Seděl u skříně a přemýšlel, co si vezme.

„Ty si horší jak holka i Paula už je hotová." Řekl jsem se smíchem a on se na mě ublíženě podíval.

„Za pět minut jsem dole." Řekl nepříjemně a já odešel.

TOM

To s nima mám být v kuse? To nedopadne dobře, protože nedokážu ovládat vztek a navíc jejich hudbu nesnáším.

„Ahoj Tome." Řekli všichni Paula mě obejmula.

„Ahoj. Pustíš mě sestřičko?" Řekl jsem a Paula mě pustila.

„Co bude se psema?" Zeptali jsme se s Paulou nastejno a kluci znervózněli.

„Postará moje ségra Mali a Lukův brácha Jack." Řekl Calum a já se podíval na Paulu.

„A můžeme alespoň vidět, kdo se o ně bude starat?" Řekli jsme s Paulou nastejno.

„Mali, Jacku Pojďte sem!" Křikl Ash a oni

„Pojďte se seznámit, abychom viděli, jestli to půjde. Bordera je Apple, husky je Candy a Pitbull je Daemon. " Řekl jsem a oba přikývli.

ASH

„Pojďte se najíst. A pak vám Paula s Tomem ukáží, kde mají věci pro psy." Řekl jsem, protože za půl hodiny odjíždíme.

PAULA

„Tak jdete?" zeptala jsem se Jacka a Mali. Když jsme odcházeli do pokoje a oni přikývli.

„Tak tady má věci Apple vedle ní Candy a vedle Daemon. Nad žrádlem mají ještě vypsáno dávkování, komu co patří, aktivity a povahu, kdyby je museli hlídat kluci, protože neví co od nich čekat." Řekl nevrle Tom.

„Paulo, Tome jedeme!" Křikl na nás Ash.

„Jestli se jim něco stane tak jste mrtví!" Řekli jsme rázně s Tomem.

„Candy, Apple, Daemone pojďte sem." Řekla jsem a oni přišli.

„Budete nám chybět miláčci." Řekli jsme s Tomem mezi tím, co jsme je hladili a oni nám začali olizovat ruce.

„Tak jedeme a vy nám nezničte vilu." Řekl Ash a my jsme přikývli, ale Jack s Mali se začali smát.

„teď jedeme do studia, kde se k nám přidá Charlie, ale ten pojede autem za náma." Řekl Ash a mi přikývli.

Ash řídil, Mikey seděl na místě spolujezdce, Calum seděl u okna, Luke uprostřed a Tom se mnou na klíně seděl u okna.

„Ahoj, rozhodněte si kdo, kde budete spát, abyste se pak nehádali a žádný kraviny. Teď jedeme do Rakouska a pak vám řeknu kam dál." Řekl Charlie a my jsme přikývli.

.„My poletíme, ale v Rakousku na nás bude čekat tourbus." Řekl Ash.

V LETADLE

Letěli jsme soukromým letadlem. Celý let jsem puštěný písničky nebo jsem si povídala s Tomem, protože kluci buď spali nebo něco řešili.

VE VÍDNI

U letiště na nás čekal tour bus (média) tak jsme nastoupili.

„Ahoj, rozhodněte si kdo, kde budete spát, abyste se pak nehádali a žádný kraviny." Řekl Charlie a my jsme přikývli.

„Já spím dole!" Křikl Ash a běžel k posteli.

„Já s Tomem spíme na manželský!" Křikla jsem já a vzala Toma za ruku, abych ho dotáhla k posteli.

„Já spím taky dole!" Křikl Luke a rozběhl se k posteli.

„A na mě s Mikeym zase zbyly nahoře." Řekl Cal a běžel k posteli, na které seděl Ash. Mikey jen vzdychl a vydal se ke svojí posteli, která byla nad Lukem.

Hned jsme jeli k aréně, kde má být koncert, ale já s Tomem jsme hned po lehnutí do postele usnuli.

LUKE

Paula s Tomem si lehli a okamžitě usnuli. Nejsou zvyklí na tak dlouhé cestování.

„Jsme tady, ale zkoušet půjdete až zítra ráno. Teď si odpočiňte." Řekl Charlie a my jsme si šli lehnout.

„Dobrou." Řekl jsem a ostatní odpověděli stejně. Po deseti minutách jsem upadl do říše snů.




My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat