ASH
Ještě než jsme měli koncert jsem nám domluvil, že zajedeme na nějakou farmu, kde si zajezdíme na koních. Doufám, že to ty dva potěší.
„Zavolejte Lukovi, aby je vzbudil." Řekl jsem klukům.
LUKE
Ráno mi volal Cal, abych vzbudil Paulu s Tomem, ale to se mi nedařilo.
Po deseti minutách přišli kluci a Ash se zamračil.
„Proč si je nevzbudil?" Zeptal se naštvaně Ashton.
„Nepovedlo se mi to." Řekl jsem s nezájmem a Ash se zamračil.
„Ty si nemehlo! Paulo, Tome vstávejte!" Křikl a ti dva se probudili.
„Co se děje?" Zeptal se rozespale Paula.
„Jede se na výlet. Oblečte si tohle." Řekl a hodil po nás rajtky (Jezdecké kalhoty).
„Ashi?" Řekla opatrně Paula.
„Ano?" Zeptal se mile Ash.
„My rajtky máme. V Česku jsme jezdili." Řekla a z kufru vytáhla dvoje rajtky. Nejspíše pro ni a Toma.
„To nevadí. Tak si oblékněte vaše." Řekl s úsměvem.
PAULA
V Česku jsme jezdili u naší tety, která měla pět Amerických kovbojských koní (Quarter Horse) a Falabellu.
„Tak si nachystaná?" Zeptal se Luke, který stál s klukama za dveřmi, protože už se čekalo jen na mě.
„Už jdu." Řekla jsem při otevírání dveří.
„Konečně." Řekl se smíchem Ash a všichni jsme se začali smát.
„Můžeme jet?" Zeptal se natěšeně Calum a všichni jsme přikývli.
Na místě řidiče seděl Ash, Calum byl na místě spolujezdce, Mikey seděl za řidičem, uprostřed seděl Luke a u okna seděl Tom se mnou na klíně.
„Paulo?" Řekl Tom potichu, aby ho kluci neslyšeli.
„Copak bráško?" Zeptala jsem se ho se smíchem.
„Pamatuješ na Goldie, Barta a Lentilku?" Zeptal se a já přikývla. Goldie a Bart byli pětiletí, plavě zbarvení koně plemene Quarter Horse, které jsme u tety jezdili. Já jezdila na Goldie a Tom na Bartovi. Lentilka byla černobílá falabella, kterou přivezla teta od kamarádky.
„Jasně. Na ně se nedá zapomenout." Řekla jsem mu a Luke se na nás nechápavě podíval.
„O kom se bavíte?" Zeptal se nás Luke a my jsme se zasmáli.
„O Goldie, Bartovi a Lentilce." Řekl se smíchem Tom a Luke stále nechápal.
„O koních u tety." Vysvětlila jsem mu a on přikývl.
Do cíle jsme dojeli asi za hodinu.
„Tak vystupovat." Řekl Ash a my ho poslechli jako pejsci.
„Dobrý den, já jsem Monika. Majitelka této farmy. Je tu někdo, kdo už na koni jezdil?" Řekla mile paní okolo čtyřiceti let a já s Tomem jsme se přihlásili.
„Dobře. Aneto, Kláro!" Řekla ta paní a ze stáje vyšly dvě dívky. Jedné bych řekla osmnáct a druhé patnáct.
„Co potřebuješ této?" Zeptala se ta starší.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg