PAULA
„Vstávejte je poledne!" Křikl někdo, když jsem se začínala probouzet.
„Už vstáváme." Řekl Luke, který se právě probudil.
„Jdu probudit ještě kluky, ale až přijdu, bude vzhůru i Tom." Řekl nevrle.
„To jako proč?" Zeptal se Tom, který právě vyšel z koupelny.
„Jak dlouho si vzhůru?" Zeptal se překvapeně Charlie.
„Od osmi ráno." Řekl Tom mile.
„Tak dlouho?" Zeptal se nevěřícně a Tom se ušklíbl.
„Byl jsem si zaběhat a cestou jsem koupil snídani ve Starbucks, ale na tebe jsem zapomněl, sorry." Řekl mile a odešel ke své posteli.
„Nevadí. Jdu zbudit zbytek." Řekl s úsměvem a odešel.
„Dáš nám snídani?" Zeptal se natěšeně Luke a Tom se zasmál.
„Tady máš ty náš hladovče." Řekl se smíchem a podal mu jeho snídani.
„A kde mám já?" Zeptala jsem nedočkavě a Tom mi se smíchem podal mojí snídani.
„Kde je naše snídaně?" Křikli kluci, kteří přiběhli v trenkách do našeho pokoje. Já s Tomem jsme začali hned smát a Calum se na nás naštvaně podíval.
„Co je?" Zeptal se překvapeně.
„Vážně Calume? Trenky s tukanama." Řekla jsem se smíchem.
„Tady máte snídani a bežte k sobě, protože jinak Paula umře smíchy." Řekl Tom a kluci odešli.
„Jsi v pohodě?" Zeptal se mě Luke a Tom zavrtěl hlavou.
„Podej mi sklenici s ledovou vodou." Řekl Tom a Luke odešel.
TOM
Calum sem asi chodit neměl, protože Paula mě teď zabije.
„Na." Řekl Luke podávajíc mi půllitr s ledovou vodou.
„Já tě zabiju!" Křikla naštvaně Paula, když jsem jí na hlavu vylil celý obsah půllitru.
„Tak mě chyť." Řekl jsem a rychle jsem odběhl do koupelny, kde jsem se schoval do sprchového koutu.
PAULA
„Vy ještě nejste nachystaní?" Řekl naštvaně Charlie.
„Co se děje?" Zeptal se nechápavě Luke.
„Dneska máte koncert a za půl hodiny se vyjíždí k aréně." Řekl naštvaně a odešel.
„Tome, pojď se chystat. Za půl hodiny se jede do Arény." Křikl Luke a Tom vyšel z koupelny.
Já jsem měla (média), Luke měl na sobě černé tričko „YOU COMPLETE ME" a černé skinny, Tom měl na sobě tričko „JSEM FANATIK" a černé skinny.
„Můžeme jít?" Zeptal se mě Luke, který už stepoval u dveří.
„Jo, ale mám mokrou hlavu." Řekla jsem se smíchem.
„Proč máš mokrou hlavu?" Zeptal se mě Ash překvapeně.
Ash měl na sobě modré džíny a červené tričko, Mikey měl na sobě tričko „IDIOT" a černé skinny a Mikey měl na sobě bledě modré tričko a černé roztrhané džíny.
„Tom mě polil vodou, ale to bude Ok." Řekla jsem mile.
„Děláš si ze mě srandu?" Zeptal se naštvaně Ashton a Tom pokrčil rameny.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanfictionPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg