19. Okurka a Pauly útěk?

210 13 0
                                    



ASH

Rozhodl jsem se, že udělám okurkový salát, ale nemáme okurky.

„Co hledáš, Ashi?" Zeptal se mě Mikey, který přišel do kuchyně zrovna, když jsem koukal, jestli opravdu nemáme nějakou okurku schovanou někde v ledničce, ale bohužel jsme jí neměli.

„Hledám okurky." Řekl jsem a Mikey se zasmál.

„Asi tě zklamu, ale okurky už nejsou. Musíš je jít koupit." Řekl při odchodu a já si povzdechl.

„Jdu nakoupit. Vyřiď to ostatním." Řekl jsem Calovi, který právě vstal, protože Mikey někam zmizel.

„Ok, čau." Řekl a odešel do koupelny.

Šel jsem do nějakého obchůdku, který byl od hotelu asi pět minut, a tam jsem koupil šest okurek.

Po dvaceti minutách jsem dorazil zpět na hotel.

„Kde si sakra byl?" Zeptala se mě naštvaně Paula a já jsem se zasmál.

„Calum vám to neřekl?" Zeptal jsem se pobaveně, protože Paula vypadá, že chce Caluma zabít.

„Co jsem měl říct?" Zeptal se překvapeně Calum, který právě přišel.

„Že jsem šel koupit okurky." Řekl jsem mu a on stále nechápal.

PAULA

Já toho Caluma zabiju, protože nás Mikey probudil s tím, že neví, kde je Ashton a Calum to taky neví.

„Paulo?" Zeptal se mě Luke nervózně.

„Co se děje?" Zeptala jsem se ho s falešným úsměvem.

„Proč to tak prožíváš? Nic se nikomu nestalo a ty to řešíš." Zeptal se mile, ale já jsem se zamračila a dala jsem se na odchod.

„Tohle nechci rozebírat, promiň." Řekla jsem rychle při odchodu.

Procházela jsem ulicemi Londýna, ale nevěděla jsem kam jdu.

Po hodině procházení jsem se rozhodla, že zavolám Michelle.

„Co potřebuješ, Pau?" Zeptala se mě, když to vzala.

„Stojím u ZOO. Nechceš přijít?" Zeptala jsem se jí mile.

„Jsem kousek od ní. Za deset minut jsem u tebe." Řekla a típla hovor.

Asi sedm minut po hovoru s Michelle mi volal Tom, kterému jsem to vzala.

„Co potřebuješ, Tome?" Zeptala jsem se ho mile.

„Kde sakra si? Celý dopoledne si pryč! Jsme z toho na prášky." Řekl naštvaně a já jsem se zasmála.

„Jsem venku a nechte mě vychladnout." Řekla jsem mu a on si povzdychl.

„Ok. Ahoj." Řekl a típl hovor.

„Paulo!" Křikla na mě běžící Michelle a během chvíle jsem jí měla na zádech.

„Ahoj, slezeš se mě?" Řekla jsem se smíchem a ona slezla.

„Co tady děláš sama? Vždycky chodíš jen s Tomem." Řekla mile.

„Ashton zmizel, protože šel nakoupit a nikdo mi to neřekl. Nečekala jsem to tak jsem odešla a celý dopoledne jsem chodila a teď jsem tady." Když jsem dořekla tak jsme se začaly smát.

„Jdeme do tý ZOO?" Zeptala se mě po deseti minutách smíchu.

„Jasný." Řekla jsem a Michelle se vydala ke vstupu.

My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat