13. První hádka na turné a koncert?

307 17 0
                                    


TOM

Ráno mě probudila ledová voda.

„Kterej idiot?!" Zařval jsem a viděl jak se Mikey s Calumem smějí tak mi to došlo.

„Jste normální?" Zeptal se Ash, který právě přišel.

„Já jo, ale tihle dva dementi asi ne." Řekl jsem naštvaně a ukázal na Mikeyho s Calem.

„Klídek. Musíš si zvyknout, že oni a Luke jsou blázni." Řekl Ash se smíchem to mě naštvalo ještě víc tak jsem se rozhodl odejít.

„Já si nebudu na nic zvykat!" Křikl jsem při odchodu.

„Jdeme ven Tome?" Zeptala se mě Paula, když mě viděla přicházet do kuchyňky a já přikývl.

„Tak mluv." Řekla, když jsme vyšli ven.

„Ti dva dementi Calum a Michael mě polili ledovou vodou a Ashton mi řekl, že si budu muset zvyknout, že jsou blázni, ale já si na nic zvykat nechci a nebudu!" Řekl jsem se zatnutými pěstmi.

„Uklidni se, protože oni ti za to nestojí." Řekla, když mě objala a já přikývl.

PAUL A

Tohle kluci přehnali. Vím, že to jsou blázni, ale Tom ještě nepřekousl, že s nimi musí být téměř nonstop a oni na něj vylijí ledovou vodu?

„Můžeme jít ven Lukey?" Zeptala jsem se ho, když jsme došli do arény.

„Jasně, ale neztraťte se." Řekl s úsměvem a my jsme přikývli.

Nejprve jsme zašli do Starbucks, kde jsme si na kelímky nechali napsat jména a do pizzerie, kde jsme si koupili jednu hawai.

„Nepůjdeme zpátky? Nevím, jestli by byli nadšení, že by, jsme nedorazili na koncert." Řeknu se smíchem a Tom se usměje.

„Můžeme. Jejich koncert mě je ukradenej, ale chtěl bych s nima alespoň trochu vycházet. Zatím si to kazí." Řekl taky se smíchem.

ASH

„Už mě štve, že vás musím něják omlouvat!" Křikl jsem na Mikeyho s Calem.

„Co se stalo? Paula s Tomem byli venku a Tom vypadal, že by chtěl dát někomu přes držku." Zeptal se Luke, když vešel.

„Zeptej se tady inteligentů!" Ukázal jsem na kluky, kteří vypadali jako by chtěli zdrhnout.

„Tak co jste zase provedli?" Zeptal se jich.

„Polili jsme Toma ledovou vodou a on to asi nebral jako srandu." Řekl Cal a Mikey přikývl.

„Větší idioty neznám. Ten ještě nepřekousl to, že s náma musí být téměř nonstop a vy ho ještě naštvete! Nejste normální!" Řekl jim naštvaně.

LUKE

Tohle už doopravdy přehnali. Asi bych měl zavolat Paule, aby přišli, protože budem zkoušet a chystat vše okolo koncertu.

HOVOR

„Co potřebuješ Lukey?"

„Za jak dlouho dorazíte?"

„Už jsme kousek od arény, takže si za pět minut."

„Dobře. Tak mi počkáme a zkoušet půjdeme až příjdete."

„Ok. Ahoj." Řekla a típla hovor.

PAULA

„Tak jsme tady." Řekla jsem Lukovi, který čekal před arénou.

My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat