3. Usmíření a rozhovor?

518 18 0
                                    

Tom

V noci se z pokoje Pauly křik. Hned jak jsem za ní přišel, snažil jsem se jí probudit, ale nešlo to. Nakonec jsem s ní zatřepal a ona se probudila.

„Co se děje?" Zeptala se nervózně.

„Měla si noční můru, ale už je to v pohodě, tak já půjdu." Řekl jsem a odcházel ke dveřím.

„Nechoď. Bojím se, protože ten sen se mi zdával i v Česku." Řekla a já si hned uvědomil, o jaký jde sen.

„Dobře, ale nezapomeň je o jen sen" Přišel jsem k ní a lehnul si na druhou polovinu polovinu postele. Oba jsme asi po 10 minutách usnuli.

ASH

Ráno jsme jeli na letiště vyzvednout psy.

„Jste připravení je vypustit do pokojů?" Zeptal jsem se kluků, když jsme chtěli, aby je psi probudili a my jim udělali radost.

„Jo. Pouštíme je." Otevřeli jsme klece

„Nezapomeňte, že je pouštíme nejdřív k Paule." Varoval jsem je.

„A k Tomovi je pouštět nemusíme, jelikož je u Pauly:" řekl mi Calum a vypustlili psy.

PAULA

Dnes ráno mě probudilo oblizování obličeje, jak to umí jen Apple s Daemonem.

„Apple, Daemonku, Candy Pojďte k nám." Řekla jsem s radostí a Všichni ihned vyskočili na postel, ale Candy to nevypočítal a skočil Tomovi na břicho.

„Čekal jsem všechno, ale že mi skočíte na břicho fakt ne." Řekl Tom naštvaně, ale jeho výraz se ihned změnil na šťastný.

„Candy miláčku pojď ke mně!" řekl nadšeně a do pokoje přiběhli kluci.

„Líbí se vám překvapení?" Zeptal se nervózně Ash.

„Je to snad nejlepší překvapení, co existuje." Řekli jsme s Tomem stejně, a všichni jsme se začli smát tak nám psi začali znovu oblizovat obličej.

„Jde se na snídani a pak vám něco řeknem." Řekl klidně Ash a kluci přikývli.

Ke snídani jsme si s Tomem vzali jen jablko a jogurt.

„Sedněte si a nenaštvěte se." Řekl Calum tak jsme si sedli.

„Jdete s námi na rozhovor do televize." Řekl mírně neklidný Mikey.

„Tam nás nedonutíme, protože nehodlám hrát, jak s váma rozumím. „Zakřičel Tom a odešel nahoru.

„Jdu za ním, ale nejdřív mi řekněte kdy to je." Řekla jsem celkem naštvaně.

„Je to dneska v 19:00, ale máme tam být dvě hodiny před začátkem, takže v 17:00." Řekl smutně Ash.

„Já ho zkusím uklidnit, ale jedno vím jistě bez psů tam nepůjde." Řekla jsem už klidněji a odešla jsem.

Když jsem přišla k Tomovi do pokoje tak hrál na kytaru a psal něco do sešítku.

„Jsi v pohodě, bráško?" zeptala jsem se tiše a on se na mě otočil.

„Já tam nechci, vždyť víš, že své chování neudržím na uzdě." Řekl nešťastně.

„Neboj a řekla jsem, že tam nejdeš bez psů, protože oni tě uklidní když už si s tebou nevím rady." Hned jak jsem to dořekla tak mě Tom obejmul.

„Kdy to má být?" zeptal se a já jsem znervózněla.

„Dnes v 17:00 tam máme být a začíná to v 19:00." Řekla jsem a čekala jeho reakci.

„Mám dvě podmínky. Ty budeš sedět u mě a psi tam budou s námi nonstop." Řekl vážně.

„Bez problému, Já bych tě nenechala sedět u někoho z kluků ještě by jste se pohádali a psy ty tam chci taky."

Luke

Ash mě poslal abych zjistil zda se to Paule povedlo. Čekal jsem, než vyjde z Tomova pokoje. Vyšla asi po deseti minutách.

„Přesvědčila jsi ho?" zeptal jse se nervózně.

„když přistoupíte na jeho dvě podmínky tak půjde." Řekla s klidem a já jsem ještě víc znervózněl.

„jáký podmínky?" Zeptal jsem se rychle.

„On bude sedět na kraji, abych byla mezi váma, a půjdou tam s námi psi. Jinak s ním nepočítejte." Řekla a já vykulil oči.

„Ashi, Cale, Mikey Okamžitě nastupte!" zařval jsem a Paula couvla 5 kroků dozadu.

„Co je?" zeptali se všichni najednou.

„Má podmínky. On bude sedět na kraji a Paula mezí náma a Tomem a půjdou tam s námi psi."

„To už je domluvený. Podmínky splníme."

„Tome, Paulo jdeme!" Zařval Ash.

Psy dali na vodítka a zavřeli do kufru.

„Tak co těšíte se?" Zeptal jsem se, abych navázal konverzaci.

„Ne." Odeskl Tomáš s Paulou nastejno a kluci se raději nevyjadřovali.

PAULA

Hned jak jsme přijeli na místo tak jsme vytáhli psy, aby se vyvenčili a protáhli.

Ve studiu na nás čekal jejich manažer, který nám řekl abychom hráli že si rozumíme a nehádali se. Kluky si převzali jejich maskérky a my na ně čekali v šatně, kde jsme si Hráli se psema.

„Jak myslíš, že to všechno dopadne?" Zeptal se Tom.

„Nevím, ale bojím se, že se to nějak pokazí." Řeknu a hodím psům pamlsek.

„Připravte se zachvíli začínáme." Řekl Calum.

„Dobrý den, vítám vás u dnešní Talkshow s 5 Seconds of Summer a Sourozenci Ashtona Irwina Paulou a Tomem." Začala rozhovor moderátorka.

„Tak Ashi představ nám tvoje sourozence a psy co jsou tu s vámi." Řekla Ashovi a ten se dal do řeči.

„Tomovi je 18 a drží Candyho, Paule je 15 a drží Daemona s Apple. Candy je Sibiřský Husky, Daemon je pitbull Teriér a Apple je Border Colie, ale ani jeden není můj ani kluků." Řekl Ash a všichni jsme se zasmáli.

„Tak čí teda jsou?" Zeptala se moderátorka.

„přivezli je s sebou Tom s Paulou." Zasmál se Luke, když odpověděl.

„S kým si píšeš Paulo?" zeptala se mě, když mě zazvonil mobil.

„Nevím. Na Twitteru mě spamuje nějaký Niall." Odpověděla jsem. Hned jak jsem odpověděla tak Tomovi zazvonil mobil.

„A s kým si píšeš ty Tome?" zeptala se toma.

„S kamarádama a přítelkyní." Odpověděl neutrálně.

Když jsme přijeli domů byla skoro půlnoc.

„Tak my jdem spát." Řekla jsem a Tom přikývl.

„Doboru." Řekli kluci.

„Tak dobrou Pau."

„Dobrou bráško."

/

[U

V médiích máte Paulu (Selena Gomez) :)


My Famous Brother/ w 5SOS  (CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat