TOM
Já se s tím vypořádám celkem rychle, ale Paula bude mít problém, protože táta jí vždycky se vším pomohl, když jsem byl na intru. Už se nám stalo, že přestala mluvit a to jak s námi, kamarády i učiteli. Zkoušeli jsme snad všechno, ale nic nepomáhalo. Nemluvila asi půl roku a já nakonec přišel na to, co se s ní stalo. Její „přítel" Tobiáš se jí pokusil znásilnit.
PAULA
V noci jsem moc nespala, protože se mi zase zdálo o mém prvním vztahu.
„Dobré ráno. Dáš si něco k snídani?" Zeptal se mile Tom a já jen kývla hlavou v nesouhlasu.
„Víš, že musíš jíst?" Zeptal se zase mile a já přikývla. Vzdal to a odešel.
LUKE
„Co se děje Tome?" Zeptal jsem se ho, když přišel dolů nervózní.
„Mám zvláštní pocit, kvůli Paule." Řekl a já se na něj vyděšeně podíval.
„Jakej?" Zeptal jsem se nervózně.
„Že se ještě víc uzavře do sebe nebo přestane komunikovat s okolím a bude si jen něco psát do deníčku, ke kterému nemá nikdo jiný přístup, takže jí nepůjde pomoc, dokud se nám nesvěří, ale může se stát obojí." Řekl a já byl ještě více nervózní než předtím. Tom vzal něco z lednice a odešel. Musím zavolat Ashovi.
ASH
Zrovna jsme s klukama ve škole, kam chodí i kluci řešili, že by tam nastoupili Paula s Tomem, když mi začal zvonit telefon.
„Kdo ti volá?" Zeptal se Mikey.
„Luke." Řekl jsem při odchodu ze školy.
„Co potřebuješ Luku?" Zeptal jsem se ho mile.
„V kolik dorazíte? Tom by nám měl asi něco říct." Řekl a típl to.
„......Tak jsme domluvení. Na poslední dva týdny už do školy nepůjdou a nastoupí příští rok. Nashledanou." Řekl jsem ředitelce,když jsme byli na odchodu.
„Tome!" Zařval jsem, když jsme přišli domů a on rychle přišel.
„Měl bych být u Pauly, pokud nechcete, aby se jí něco stalo tak co potřebujte?" Zeptal se nervózně.
„To je právě to. Co jsi řekl Lukovi?" Zeptal jsem se.
„Že se ještě víc uzavře do sebe nebo přestane komunikovat s okolím a bude si jen něco psát do deníčku, ke kterému nemá nikdo jiný přístup, takže jí nepůjde pomoc, dokud se nám nesvěří, ale může se stát obojí." Řekl a mi na něj koukali s otevřenou pusou.
„A jak jí pomůže, že tam s ní teď budeš?" Zeptal se Calum.
„Tak například aby jí nenapadla blbost a když tam bude dlouho sama tak je větší riziko, že přestane komunikovat s kýmkoliv." Řekl naštvaně a odešel.
TOM
Vynechal jsem jednu důležitou věc a to takovou, že Paula měla problémy se sebepoškozováním.
„Nechceš něco k jídlu?" Zeptal jsem se a ona přikývla.
„Vodu a jablko." Řekla a otočila se na mě.
„Dobře. Hned jsem zpátky." Řekl jsem mile a odešel.
„Co se děje?" Zeptal se Luke, když si mě všimnul.
„Zatím to vypadá dobře. Komunikuje, ale neříkej to klukům, aby za ní nechtěli chodit, prosím. Na tebe se zkusím zeptat, ale myslím, že ty budeš moc, protože ti věří." Řekl jsem a on přikývl.
„Luke se ptá, jestli sem může přijít. Mám ho zavolat?" Zeptal jsem se Pauly a no přikývla.
„Luku!" Zařval jsem od dveří a on přiběhl.
„Pojď dovnitř." Řekl jsem mile.
LUKE
Byl jsem nadšený, když mi řekl, ať jdu dovnitř.
„Co budeme dělat?" Zeptal jsem se jich.
„Já jsem pro filmovej maraton." Řekl Tom a já s Paulou jsme přikývli.
„Tak na co budeme koukat?" Zeptal jsem se.
„Ghoul." Řekl a šel zapnout Notebook, který napojil na televizi.
PAULA
Nevím, čeho chce Tom dosáhnou, ale jestli mě chce dostat do blázince tak se mu to daří. Celý film jsem se k někomu schovávala, ale nemyslela jsem na to špatný, co se mi v životě stalo.
„Tak na co budem koukat teď?" Zeptal se Luke.
„Velká šestka!" Vykřikla jsem, aby mě Tom nepředběhl.
„Baymax je můj hrdina." Řekl na konci pohádky Luke dětským hlase a já s Tomem jsme vybuchli smíchy.
„Nechcete jít už spát?" Zeptala jsem se kluků, když byla 1 hodina ráno a oni přikývli.
„Dobrou." Řekla jsem jim, když odcházeli a oni se taky rozloučili. Vlezla jsem si do sprchy, kde jsem se rychle umyla, oblékla jsem si pyžamo a vyčistila jsem si zuby. Lehla jsem si do postele a asi za dvacet minut jsem usnula.
ČTEŠ
My Famous Brother/ w 5SOS (CZ FF)
FanficPaula a Tom jsou sourozenci, kteří se dozvědí o svém starším bratrovi, který žije v Sydney a musí se za ním odstěhovat. Co se bude dít? jak to vše dopadne? Cover by @misasarg