16-Yeni organizasyon

2.7K 186 35
                                    

Not : Sergei kiralık dişler grubunu devraldığına göre, sizce nasıl işler yapmalılar? Sonuçta bunlar vampir, suikastçı ve katiller. Fikirlerinizi bekliyorum. İyi okumalar.

Özet: Sergei banyo yaparken, Amy gizlice yanına sokulur ve Sergei'yi baştan çıkarır. Tatyana, Amy'nin varlığından memnun değildir. Sergei araba almak için bir kaç elmas daha satar. Mikail'in Amerika'daki Kiralık Dişler grubunu devralmak için Sergei adamları ile grubun ofisine gider. Katiller dirense de Sergei ve adamları üstünlüklerini kabul ettirirler.

*** Yeni Bölüm ***

Ortalık temizlendikten sonra, adamları geniş ofiste toplayıp konuşma yapmaya başladım.

"Gördüğünüz gibi yeniden organize olduk. Artık bu grubun lideri benim. Mikail'in adamları olabilirsiniz ama beni lider kabul etmediğiniz sürece düşman oluruz. Mikail beni buraya gönderirken, sizin bağımsızlığınızı ilan ettiğini biliyormuş ama bana söylemedi. Bu durumda Mikail için mi çalışacaksınız, yoksa benim için mi?"

Adamlar birbirlerine baktılar. Sonuçta aldıkları ödemenin kimden geldiği ile çok ilgilenmiyorlardı. Onlardan sadakat bekleyecek kadar saf biri değildim. Bu durumda ücretlerini yükseltmem gerekiyordu.

"Biz Rusya'da ödemelerimizi elmas ile alıyorduk. İşin zorluğuna göre ödemelerimiz de yükseliyordu. Sizin çalışma şekliniz nasıl?"

Soruma cevap veren adam liderin sağ kolu olmalıydı. Kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.

"Biz ödemelerimizi altın veya nakitle alırız. İşin zorluğuna göre ödemenin yükselmesi gerekli bir konu, ayrıca tartışmaya gerek yok."

"Altın ve nakit taşınması zor şeyler" dedim.

"Fakat elması satacak güvenilir birini bulmakta zor" diye itiraz etti.

"Mikail'in bize tavsiye ettiği birisi var. Ben onunla iş yaptım. İsteyene elmas, isteyene nakit veya altın ödeyebilirim. Fakat büyük işlere gireceksek ödemelerimiz de büyük olacak. Kim yüz bin doları nakit veya altın olarak taşımayı ister ki?"

Yüz bin dolardan bahsedince adamların gözleri açıldı. Burada büyük işlere girmediklerini anlamıştım. Bu işler çevreye bakardı. Büyük iş için büyük adamları tanımak gerekiyordu.

"Sen bize büyük işler ayarlayacağını mı söylüyorsun..." diyen adama sert bir şekilde bakınca, "...patron" diyerek sözünü tamamladı.

"Evet, büyük işler yapacağız. Karşılığı büyük olacak. Bana bir hafta verin, buraya yerleşip işler için araştırmalarıma başlayayım."

Adamlar kendi aralarında konuşup anlaşarak, büyük işler için hazır olduklarını söylediler. Yerleşmek için güzel bir yer bulmalıydık. Dokuzkişi bir arada kalıp birbirimizi kollamalıydık. Tabii söylemesi, yapmasından kolaydı.

Tatyana, Amy ile aynı çatı altında yaşamayı kabul eder miydi? Bunu zaman gösterecekti.

Yirmi adama, üç akşam sonra geleceğimizi söyleyip, ofisi temizlemelerini emrettim. Kırılan mobilyaları değiştirmeleri gerekecekti.

"Grubun ortak parası var mı?" diye sordum.

"Normalde her işten sonra işi yapanlar arasında bölüşürüz. Fakat ofis için her seferinde bir miktar para ayırırız."

"Tamam, şu ana kadar ayırdığınız parayla mobilyaları değiştirin. Kalanı aranızda bölüşün, benim getireceğim işleri yapana kadar idare edersiniz."

Onların parasına dokunmayacağımı anladıklarında, güvenlerini kazanmak için ilk adımı atmış oldum. Ekibime, Newark'a dönüp eşyalarımızı toplamalarını emrettim. Samuel ve ben geride kalıp yerleşmek için ev arayacaktık. Adamlara Samuel'in telefon numarasını bıraktık.

Kiralık Dişler (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin