22-Sarah'ı mutlu etmek

2K 148 66
                                    


Not: Kiralık Dişler 8 günde bir güncellenecektir.

Özet: Sergei adamlarını kurtardıktan sonra kanıtları değiştirmek için kanıt deposuna girmek için Sarah'tan yardım alır. İşlem sorunsuz halledildikten sonra Sarah'ın evine giderler. Sarah ile sevişen Sergei kadının evinden ayrılır. Dönüş yolunda bir kurdun kokusunu alır. Fakat karşılaştığı bir kurtadamdır. Mücadele sırasında kurtadamı öldürür.

*** Yeni Bölüm ***

Kurtadamla olan mücadelemi adamlarımla da paylaştım. Tetikte olmalarını söyleyerek uyardım. Çok yorulmuştum ve tek düşündüğüm Tatyana'dan beslenmekti.

"İşini halletmiş gibi görünüyorsun" dedi Tatyana. "Kadın mı bu kadar yordu, yoksa kurtadam mı?"

"Aslında ikisi de" dedim damarına basarak. "Sarah bana karşı hiç kaprisli değildi."

"Seninle sevişmek istemememin sebebi kapris değil. Sen önüne gelenle çiftleşen hayvanın tekisin. Ben ilişkimizin çok özel olmasını istiyorum."

"Biliyorsun ki vampirlerde ölebilir."

"Beni tehdit mi ediyorsun Sergei."

"Sadece söylüyorum. Bana hayvan diyen son eleman, yerde eriyik haline gelmişti."

Tatyana kızgınlıkla yanımdan uzaklaştı. Ben de Oleg ile paylaştığım odaya gidip yatağa uzandım. Kapıyı çalmadan açan Amy, içeri girip tepeme dikildi.

"Tatyana'yı kızdırmışsın. Onu rahatlatmam gerekecek. Belki de önce seni rahatlatmalıyım."

"Bak Amy, Tatyana ile aranda ne gibi bir oyunlar dönüyor bilmiyorum ama ikinizin yiyişmesi sizi ilgilendirir. Beni karıştırmayın."

"Ooo çok mu kıskandın koca adam?" diyen Amy, elini karnımda dolaştırıp sonra aşağıya doğru ilerledi. Bacak aramda bir hareketlenme oluşmuştu. Sarah'tan sonra Amy ile yatmak istemiyordum. Sanki Sarah'a karşı saygısızlık gibi olacaktı. Gerçi bu kadar ince düşünceli biri değildim.

"Bak sana ne diyeceğim. Tatyana'yı yanıma gönder ve ondan beslenmemi sağla, ben de sana yarın akşam doyamayacağın bir gece yaşatayım."

"Anlaştık" diyen Amy hızla odadan çıktı. Aslında onu başımdan savmak için söylemiştim. Tatyana'nın gelmeyeceğinden emindim. Bu gecelik idare ederdim ama yarın kesin beslenmeliydim.

Biraz sonra Tatyana içeri girince, Amy'nin bunu nasıl başardığını merak ettim. Tepeme dikilip bir şey söylemeden bileğini uzattı. Hiç bekletmeden bileğini ısırıp enfes kanın tadını çıkarmaya başladım. Yeteri kadar içtikten sonra durduğumda, Tatyana bir şey söylemeden odadan ayrıldı.

Amy'nin çok tehlikeli bir kadın olduğuna emin olmuştum. Tatyana'yı parmağında oynatıyordu. Onun geçmişi hakkında bir şey bilmediğimi düşünerek, ilk fırsatta araştırmaya karar verdim.

Uykuya dalarken Sarah'ın yüzü gözümün önündeydi.

Ertesi gün akşam olmadan uyanmıştım. Filmle kaplanmış camlar sayesinde, güneş batmasa da içeride gezebiliyordum. Samuel'i ayakta görünce yanına gittim.

"Samuel evi değiştirmemiz lazım."

"Tahmin etmiştim, bu yüzden bir plan yaptım."

Adam aklımı okumuş gibiydi. "Nedir?" diye sordum.

"Biraz paraya kıyıp şehir dışında bir motel alalım. Tüm adamlarımızı yakınımızda tutmuş oluruz. Kalabalık olunca saldırıya uğrama ihtimalimiz azalır."

Kiralık Dişler (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin