Özet: Kurtlarla karşılaşan Amy ve Sergei hazırlıksız yakalanmışlardır. Sergei motele gitmesi için Amy'e zaman kazandırır. Büyücüler gelir ve kurtadamları kovarlar. Amy'i yakalayıp koz olarak kullanırlar. Sergei'den açıklama ve intikam istemektedirler. Amy üzerinde büyü olduğunu söylerler. Doğaüstü müttefik bulmak isteyen Sergei, cehennem köpekleri ve perileri bulmaları için adamlarını gönderir. Sarah ile buluşan Sergei onun kanser olduğunu öğrenir. Kadının isteği üzerine onu vampir yapmayı kabul eder.
*** Yeni Bölüm ***
Sarah'ın vampir olmayı istemesinin sebebi, öleceğini düşünmesiydi. Vampir olmayı bir kurtuluş olarak görüyordu. Fakat vampir olmak kurtuluş değil, sonsuza kadar lanetlenmek demekti. Birçok kişi vampir olduktan sonra kendilerini üstün bir ırk olarak görüp mutlu olmuşlardır. Fakat yeterince uzun yaşadıklarında ise sonsuzluğun lanetini üzerlerinde hissedeceklerdir.
Benim dönüştürücüm Fangs da olduğu gibi...
Sarah'ı ben dönüştürecektim ama onu ısırıp tüm kanını içemezdim, beni kustururdu. Bu yüzden güvenebileceğim birisine ihtiyacım vardı. Adamlarımın bazılarına güvenirdim ama sır saklama konusunda bana yardımcı olabilecek tek kişi Amy'di. Onu Tatyana'ya karşı koruyordum o da bana borçluydu. Üstelik özel durumumu biliyordu.
Telefon edip Amy'i aradım. Ona adresi tarif ettim ve sessizce gelmesini söyledim, yarım saat sonra kapıdaydı. Onu içeri alırken Sarah merakla bize bakıyordu.
"Oyuncağın güzelmiş Sergei. Sana benim kadar zevk verebiliyor mu?"
"Kes sesini Amy." Kadının gülümsemesi dudaklarında dondu. Beni kızdırmayacak kadar akıllıydı.
"Sarah'ı dönüştüreceğim ama bildiğin sebep üzerine kanını senin içmen lazım."
Sarah olanları anlamasa da Amy hemen kavramıştı. "Tabii zevkle" dedi.
Sarah'ın korktuğunu görebiliyordum ama bu durumda seçme şansı yoktu. "Hazır mısın?" diye sorduğumda birkaç saniye cevap vermedi.
"Hazır olduğunda söyle, insanlık günlerine veda edeceksin."
"Hazırım" dedi ama sesi titriyordu.
"Yap hadi" dedim Amy'e ve kenara çekilip seyretmeye başladım. Amy yavaşça Sarah'ın boynuna doğru eğildi. Dişlerini uzatıp boynuna geçirdi. Ardından defalarca yutkunma sesi geldi. Sonunda bittiğinde, Sarah boş bir çuval gibi yere yıkıldı.
Kadını kucaklayıp yatağına yatırdım. Bileğimdeki damarı kesip ağzına dayadım. Boğazından yeteri kadar kan geçtiğine karar verdiğimde kolumu çektim. Bir kaç saniye sonra kesik kapanmıştı.
"Birkaç gün onu bir yere kapatmamız lazım."
"Motele götüremeyeceğimize göre ne yapmak istersin Sergei?"
Aklıma terk edilmiş bir depo geldi. Yuri'nin adamlarını öldürüp Tatyana'yı kurtarırken o civarda ki yerlerin çoğunun terk edilmiş olduğunu fark etmiştim.
"Giydirmeme yardım et" dedim ve kadının üzerine kot ve tişört giydirdik. Artık üşüme derdi olmayacağı için mantosunu almadık. Omuzuma atıp taşımam dikkat çekeceğinden, Amy'e kadının kolunu omzuna atmasını söyledim. Ben de diğer koluna girdim ve apartmandan çıktık. Ara sokaklara dalınca görülme endişesinden kurtulup, Sarah'ı omzuma attım ve koşmaya başladım.
Amy'e bu gece nöbet tutmasını söyledim. "Ben bebek bakıcısı değilim."
"Kaşınıyorsun herhalde" dediğim de "kaşısana" dedi işveli bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampiroMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...