Özet: Yuri ortadan kaybolur. Tatyana bir büyücü ile ilgili görüşme ayarlar. Annabel adındaki kadınla buluşurlar. Büyü için uğraşırken, Annabel alev alır. Ölürken Sergei'ye sen "sen lanetlisin" der. Sergei kulübeyi yakarak cesetten kurtulmak ister. Fakat içi rahat etmez ve kulübeye dönünce alevlerin söndüğünü ve cesedin kaybolduğunu görür. Motele dönüp Amy'i alarak sevişmek için parka giden Sergei, etrafta kurt kokusu alır.
*** Yeni Bölüm ***
İlk saldırı hızlı oldu, üzerime doğru atlayan kurt beni gafil avladığını zannetti. Oysa ben onun gelişini fark edip hızla bıçağımı çekmiştim. Eğilip üzerimden atlamasını sağlarken, karnını boydan boya yardım. Kanından uzak durmak için altından çekildim.
İki tanesi Amy'e doğru atıldığında, sert bir tekme ile birini uzaklaştırdım. Diğerinin arkasına geçip boynuna kolumu doladım. Böylelikle çenesinden uzak duruyordum.
"Kaç ve adamlarımı çağır" diye bağırdım. Amy şok olmuş gibi dikiliyordu. "Kaçsana kaltak, yoksa ikimiz de öleceğiz."
Amy kendini toparlayıp hızla koşmaya başladı. Peşine takılsalar bile onu yakalamaları imkânsızdı. Etrafım altı kurt tarafından çevrilince, kaçmak için şansım var mı diye bakındım. Birden kurtlar ulumaya başladı. Önce beni yakaladıkları için sevindiklerini düşündüm.
Fakat sonra acı çektiklerini anladım. Tuttuğum kurdu bıraktım ve ondan uzaklaştım. Kurtların arkalarında bir grup kadın belirdi. Bir şeyler mırıldanıyorlardı ama anlayamıyordum. Sonra içlerinden birisi konuştu.
"Kurtlar, gidin ve bu adamı bize bırakın!"
Kurtadamlar acı içerisinde kaçmaya başladılar. Benim için kurtuluş olmuştu ama yeni gelenlerin büyücü olduklarını düşününce, çok erken sevinmek istemedim.
Hızla yanlarından uzaklaşmak istedim, büyülerinin bana etki etmeyeceğini umuyordum. Arkamdan bağıran Amy'nin sesini duyunca durdum.
"Sergei, beni bırakma." Büyücülerin yanına dönüp Amy'e baktım. Sanki görünmez bir iple asılıymış gibi ayak parmakları üzerinde duruyordu. Boynundan sızan kanı görünce, görünmez ipin keskin bir tel olabileceğini düşündüm.
"Kızı bırakın! Yaşamanıza izin vereceğim."
"Yanılıyorsun vampir. Duruma göre belki biz yaşamana izin vereceğiz." Büyücü kadınları bir çırpıda öldürebilirdim ama Amy'nin ölümünü de garantilemiş olurdum.
"Ne istiyorsunuz?"
"Annabel'i neden öldürdüğünü öğrenmek ve intikamını almak."
"Onu ben öldürmedim." Bana inanmayacaklarını biliyordum ama şansımı denemek istemiştim. Büyücüler bana büyü yapabilecek olsalardı çoktan yaparlardı. Fakat Amy'i kaybetmek istemiyordum, iyi bir seks partneriydi.
"Açıkla o zaman."
"Annabel ile 240 yıl önce hafızamı kaybetmeme yol açan büyüyü bozması için görüştüm."
"Yalnız mıydın?"
"Hayır ama yanımdakinin önemi yok."
"Buna biz karar veririz."
"Sizin kararlarınız benim umurumda değil. Şimdi dinlemeye devam et kadın."
Büyücüyü kızdırmak riskliydi ama yine de sinirlendiğim için kendimi tutamadım. "Annabel geçmişe ait bir eşyayı ve kanımı istedi. Büyüyü yapmaya başladıktan bir süre sonra, acı çekti ve garip davranışlar sergiledi. Ardından kendi kendine alev aldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampiriMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...