Özet: Sergei mafyayı temizleme işi için adamlarına emirlerine vermiştir. Avcıyı halletme işini ise kendi üzerine almıştır. Tatyana ile birlikte avcının peşine düşer. Gemideki suikastçıları Yuri'nin göndermediğini öğrenir. Sergei sırtından vurulur. Yuri'nin adamları bacağından vurulan Tatyana'yı kaçırır. Oleg Yuri'yi durdurur ve Sergei'yi kurtarır. Sergei, Sarah'ı arar ve ağzı sıkı bir doktor getirmesini ister. Doktor kurşunu çıkarır. Sarah kendi kanını önerir ama Sergei içemeyeceği için reddeder.
*** Yeni Bölüm ***
Sarah'ın ani gidişiyle yalnız kalmak istediğimi fark ettim. Diğerlerine odadan çıkmalarını söyledim. Bir an önce iyileşmeli ve Tatyana'yı kurtarmalıydım, aksi halde beslenemezdim. Sarah ile sonra konuşmaya karar verip gözlerimi kapattım.
Kapı çalındığında ne kadar uyuduğumu anlayamamıştım. "Gel."
Amy içeri girdi ve elindeki şişeyi bana uzattı. Kan içmem gerektiğini düşünüyordu. Fakat herhangi birisinin kanını içemiyordum.
"Gerek yok."
"İçmelisin Sergei aksi halde iyileşemezsin."
"Anlamıyorsun..."
"Biliyorum Sergei, Tatyana bana her şeyi anlattı. Bu onun kanı."
Amy'nin zaafımı bilmesi hiç iyi olmamıştı. Tatyana'yı büyü ile kendisine bağlattığı zaman öğrenmiş olmalıydı.
"Merak etme başka kimse bilmeyecek" dedi.
"Bilmeseler iyi olur, senin sağlığın için" diyerek elindeki şişeyi kaptım ve kafama diktim. Son damlasına kadar içtikten sonra boş şişeyi masaya bıraktım. Tatyana'nın kanı etkisini göstermeye başlamıştı. Yaramın iyileştiğini hissedebiliyordum.
"Bunu nereden buldun? Tatyana mı bırakmıştı?"
"Hayır Sergei. Senin özel durumunu öğrenince, Tatyana'dan ben istedim. Acil durumlar için."
"İyi yapmışsın."
"Senin için her şeyi yaparım" diyen Amy yatağımın kenarına oturdu. Elini göğüs kaslarımda gezdirirken, gözlerindeki arzuyu görebiliyordum. İyileşmemi sağladığı için küçük bir ödülü hak ediyordu.
Kendime çekip öpmeye başladım, o da bekletmeden karşılık verdi. Tatyana esirken başka kadınla birlikte olmam umurumda değildi. İnsanların ahlaki değerlerini terk edeli çok olmuştu. Bir süre sonra Amy'i tatmin olmuş şekilde yatakta bırakıp kalktım ve giyinmeye başladım.
"Nereye gidiyorsun?"
"Yuri'yi konuşturmaya. Tatyana'nın nereye götürüldüğünü öğrendikten sonra, kancık kellesini ödlek bedeninden ayıracağım."
Amy gerinerek yatakta kalmaya devam etti. Bu onu bir süre idare ederdi. Kapıyı açıp dışarı çıktığımda, Oleg ve Hayalet'in kapımda beklediğini gördüm.
"İyi misin patron?"
"Evet Oleg sayende iyiyim. Yuri'den bir şey öğrenebildiniz mi?"
"Konuşmuyor it herif."
"Bir de ben deneyeyim" diyerek Yuri'yi tuttukları odayı göstermelerini istedim. Kapıda Samuel'in nöbet tuttuğunu görünce selam verdim.
"Hiç kimse içeri girmeyecek. Ne duyarsanız duyun, içeri girilmeyecek anladınız mı?"
"Evet" dediler bir ağızdan.
Kapıyı açıp içeri girdim. Yuri'nin üzerinde kurumuş kanlar vardı. Suratı iyileşmişti ama kurumuş kanlara bakılırsa bir hayli dayak yemiş olmalıydı. Beni karşısında ayakta görünce şaşırmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampiroMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...