23-Amy ile yüzleşme

1.8K 144 73
                                    

Özet: Amy ve Tatyana arasındaki ilişkiyi çözemeyen Sergei ikisine de kızmaktadır. Amy'nin Tatyana üzerinde etkisi normal gelmemektedir. Samuel yeni yerleşim yeri olarak bir motel önerir. Ortaklarından biri sorun çıkarmaktadır ama Samuel halledeceğini söyler. Sergei, Sarah'a verdiği söz tutar ve Thomas Zimmer'i korkutarak polis karakoluna gönderir. Amy'yi alarak evden çıkan Sergei işin aslını öğrenmeye niyetlidir.

*** Yeni Bölüm ***

Amy'i alarak parka götürdüm. Bu saatte insanlar için park tehlikeli olabilirdi ama bizim gibi avcılar için sorun yoktu. Birkaç vampirin çevremizde dolandığını duydum. Hızlı bir tur atıp bir kaçını yere serdim. Diğerleri anında ortadan kayboldular. Amy ile baş başa kaldığımız zaman kadını geniş bir ağaca yasladım.

"İtiraf etmeliyim Sergei, tam olarak beklediğim konforlu bir ortam değil ama yine de işimizi görür" diyerek beni öpmeye başladı.

Onu buraya getirme nedenimi bilmeden benimle sevişmeye çalışıyordu. Boğazını tek elimle tutup sıktım. İnleyerek, "evet erkeğim aynen böyle devam et" dedi. Salak karı! Boğazındaki elimi daha fazla sıkıp yukarı kaldırdım. Yerden yirmi santim yüksekte sallanmaya başlayınca aklı başına geldi.

"Neler oluyor Sergei?"

Boğazını sıkıp bir kez ağaca vurdum. Amy güçlü bir vampirdi ama benimle boy ölçüşemezdi. Karşı koymaya çalışmıyordu.

"Tatyana'ya ne yaptın?"

"Hiçbir şey..."

Sözünü tamamlamasına izin vermeden yere fırlattım ve sol bileğini tutup çevirdim. Kırılma sesi gelene kadar durmadım. Amy acıyla bağırırken, biraz daha çevirip bıraktım.

"Bana yalan söyleme. Vücudunda iki yüzden fazla kemik var ve ben onların çoğunu kırmayı planlıyorum. Üstelik iyileşince baştan başlayacağım."

"Dur sana gerçeği söylüyorum."

Bu sefer bileğini kırdığım kolunu dirseğinden kırdım. İğrenç bir açıyla sallanırken gözümü bile kırpmadım. Çünkü ben merhamet nedir bilmezdim.

"Amy bana yalan söylemeye devam edersen seni gerçek yüzümle tanıştırırım. Buralarda beni tanımazlar ama Rusya'da adım bile vampirleri titretmeye yeterdi."

"Bana bunu neden yapıyorsun? Tatyana ile sevişmemiz yüzünden mi?"

"Ne halt yediğiniz umurumda değil. Fakat Tatyana değişti ve siz Newark'tan döndüğünüzden beri bana olan takıntısı kayboldu. Beni umursamıyor, kıskanmıyor. Değişimler gözden kaçmayacak kadar bariz."

Bu sefer kolunu tutup geriye bükmeye başladım. Omuz hizasından çıkaracaktım.

"Dur itiraf edeceğim."

Bu kadar çabuk pes edeceğini tahmin etmiyordum.

"Seni baştan çıkarmaya çalıştım ama sen Tatyana'ya bağlı kalmayı tercih ettin. Seni elde etmek için Tatyana'yı kontrol etmeliydim. Fakat o benden nefret ediyordu."

"Buraya kadar doğruları anlattın. Devam et."

"Ben de Newark'a son gidişimizde bir büyücü ile..."

"Biliyordum" diye sözünü kestim. "Kesin işin içinde büyü var demiştim. Yoksa benden bu kadar çabuk vazgeçmez."

"Bedeli ne ise vermeye hazırdım. Tatyana'yı kontrol etmek mümkün değildi ama benim telkinlerimi dinleyecek kadar güvenmesini sağladım. Büyü sayesinde ona dediklerim mantıklı gelmeye başladı. Sana âşık olmadığımı yalnızca cinsel anlamda arzuladığımı telkin ettim. Kıskançlığı ortadan kalkmıştı. Sonra onu kendime bağlamak için yatmaya başladım. Zamanla bana karşı bağımlı hale geldi."

Kiralık Dişler (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin