Özet: Yuri içeriden yardım alıp kaçar. Sergei yardım için Sarah'a gider. Sarah bireysel olarak yardım edeceğini söyler. Tatyana, Sergei'in kendisini hatırlaması için bir büyücüye gitmeye karar verir.
*** Yeni Bölüm ***
Katliamın ertesi haftası, sürekli bir karmaşa ile geçmişti. Polisler her yerde bu vahşi cinayetleri kimin işlediğini araştırıyordu. Fabio Gotti polis müdürüne sorunu çözmelerine yardım edeceğini vaat edip, soruşturmanın vampirlerden uzaklaşmasını sağlamıştı. Salvatore sürekli irtibatta kalıp bizi bilgilendiriyordu.
Adamlarıma dikkat çekmemelerini emrederek, bu hafta motelde kalmaları konusunda uyardım. Sadece Hayalet, Amy ve Samuel'e, Yuri ile ilgili araştırma yapmalarını emrettim. Yuri öyle bir kaybolmuştu ki izi bile kalmamıştı. Kimse onu görmemiş ve haber almamıştı.
Onu bulursam neler yapabileceğimi tahmin ediyor olmalıydı. Sarah'ı her gün arayıp yeni bilgi olup olmadığını soruyordum. Soğuk cevap verse de, telefonlarımı açmamazlık etmiyordu.
Tatyana bu haftayı değerlendirmek için bir büyücü ile görüşme ayarlamıştı. Hiçbir büyücünün kafama girmesine izin vermek istemiyordum. Fakat geçmişimi neden hatırlamadığımı ve bana büyü yapmaya çalışan Amy'nin neden başarılı olamadığını öğrenmek istiyordum.
Motelden yaklaşık bir saat uzaklıkta yaşayan bir büyücü olduğuna dair haber alan Tatyana, araştırıp doğrulamıştı. Büyücü kadınla görüşmek kolay olmayacaktı. Onlar bize güvenmezdi, biz de onlara. Fakat Tatyana kadının ilgisini çekmeyi başarmıştı.
Geçmişte yaşadığımız olayları, benim her şeyi unutmamı ve Amy'nin bana büyü yaptıramadığını anlattık. Kadın görüşmeyi kabul etti ama onun korunmalı bölgesinde olacaktık. Ben isteksizce kabul ettim. Buluştuğumuz yer yıkık dökük bir kulübeydi. Eğer korumalı bölgesi burasıysa iki dakikada yerle bir edebilirdim. Duvarlara çizilmiş şekilleri görünce, belki de göründüğü kadar korunmasız olmadığını düşündüm.
Bizi karşılayan kadın uzun saçlı bir siyahiydi. Boynunda tavuk kemiklerinden yapıldığını umduğum bir kolye takıyordu. Kıyafetleri rahat ve dekolteliydi. Fakat beni cezbeden bir tarafı yoktu. Kadının amacının seksi görünmekten ziyade, rahat etmek olduğu sonucunu çıkardım.
"Adım Annabel."
"Biz de Tatyana ve Sergei'yiz." Tatyana kadının kendisini güvende hissetmesi için benim yerime de konuşuyordu. Çünkü ben sakin konuşamazdım, bir süre sonra tehditler havada uçuşurdu.
"Öncelikle bulunduğumuz yer hakkında bilgi vereyim. Şiddet kullanmaya kalktığınızda büyü beni koruyacaktır. Bunu söylüyorum, çünkü denediğiniz zaman korkunç bir ağrı hissedeceksiniz ve bunu yapan ben olmayacağım."
"Bizi senin büyülerinden ne kurtarabilir? Bizim güvencemiz ne?" Tatyana haklı olarak bu soruyu sormuştu.
"Şu iri adam benim büyülerime karşı direnebilecek gibi gözüküyor. Mecbur kalmazsam, ben de size saldırmam."
Kadınlar kendi aralarında anlaştıktan sonra, Annabel bazı kitapları karıştırmaya başladı. Bir şeyler mırıldandığında bizi büyülemeye çalıştığını zannedip gerginleştim.
"Sanırım deneyebileceğimiz bir yol buldum."
"Nedir?" diye sordu Tatyana.
"Aranızdaki bağı hatırlaması için koca adamın kanı ve senin eski bir eşyan gerekli. Onu tanıdığın zamandan kalma bir eşyan var mı? Takı, mücevher?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampirosMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...