Özet: Savaş bitmiştir ve motel kalınamaz haldedir. Sergei yeni vampir olmuş Sarah'a, polisliğe geri dönmesini emreder. Ondan en azılı suçluları bulup kendisine bildirmesini ister. Böylece ordusunu güçlendirecektir. Tatyana düzelmiştir ama kanını içen Sergei rahatsızlanır. Bu durumu çözmek için aşı ile ilgili araştırma yapmaya karar verir. Yeni dönüştürülecek adayları, Sergei bizzat kendi dönüştürüp kendisine sadık vampirler ortaya çıkaracaktır.
*** Yeni Bölüm ***
Sonraki günler sıkıcı geçmişti. Sarah kendisini işe adapte etmekte zorlanmıştı. Yine de eski arkadaşlarını kandırmayı başarıp, hastalıkla mücadele ettiğine inandırmıştı. Sağlığına kavuşmakta olduğunu söyleyip işini geri almıştı.
Sergei'nin istediği bilgileri toparlıyordu. En kötüleri ve en kurnazları listeleyip raporluyordu. Sergei onları ziyaret edip vampir olma teklifini sunuyordu. Kabul edenleri dönüştürmek için belli bir günden bahsediyordu. Kabul etmeyenleri öldürmekten çekinmiyordu. Ona göre ya onunla olacaktınız ya da hiç var olmayacaktınız. Sergei bir noktada polise yardım etmiş oluyordu.
Meclis gelişmelerden memnundu. Cehennem köpekleri ile yapılan ittifak, kurtadamları meydandan uzaklaştırmıştı. Sergei kendisine verilen görevleri yaptıkça altın sandıkları almaya devam ediyordu.
Bir gün sıkıcı zamanlar aniden kesildi. Peş peşe haberler gelmeye başladı. Yuri yakınlarda görülmüştü ve pek saklandığı söylenemezdi. Mikail, Amerika'ya geliyordu. Aşı örneklerini getirmeye karar vermişti. Sarah dürtülerine hâkim olamayıp, bir polis arkadaşını ısırmıştı. Bu son olay, az daha Sergei'nin planlarını altüst edecekti.
Neyse ki polis, kirli bir polis çıkmıştı. Onun ortadan kaybolması, geride kalanları fazla üzmemişti. Yine de Sarah iyi bir fırça yemiş ve Sergei'nin gazabından kurtulamamıştı.
"Aklını başına topla Sarah. Büyük gün yaklaşıyor, bunu tehlikeye atmana izin vermem."
"Üzgünüm Sergei, bir daha olmayacak."
"Senin iyiliğin için olmasa iyi olur."
"Zaten o polisi kimse özlemeyecek."
"Sorun o değil Sarah. Dikkat çekmememiz lazım. Polislerle uğraşmak istemiyorum."
Sarah konuyu uzatmamak için bir kez daha özür diledi ve işine geri döndü. Sergei vampire dönüştürmek için anlaştığı suçluları aynı güne hazırlıyordu. Yükselişin başlayacağı gün dokuz kasımdı. Sergei yeni ve sadık ordusuyla, kendi bölgesinden başlayıp çevre eyaletlere doğru genişlemeye kararlıydı.
Tatyana'nın yanına gelmesiyle düşüncelerinden sıyrıldı. Hâlâ yeni bir yer bulamamışlardı. Büyücülerin eski mağaralarında kalıyorlardı.
"Sergei daha ne kadar burada kalacağız. İyice mağara insanına döndük."
"Az kaldı manolyam, yakında yükseliş zamanımız gelecek."
"Konseye başkaldırma zamanı mı?"
"Onun için henüz erken. Onun da zamanı gelecek."
"Kanımdan içmek ister misin?" diye sordu kadın.
Sergei son zamanlarda isteksizce içiyordu kanını. Eski enfes tadı kalmamıştı. Artık sadece zorunlu olduğu kadar içiyor ve içtiği kanı midesinde tutmak için kendisini zorluyordu. Tatyana'nın kanındaki değişimin sebebini bulmak için kanı tahlil ettirebileceği laboratuvarları araştırmıştı. Hem gizliliğe önem veren, hem de işinin ehli bir laboratuvara ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampirMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...