Özet: Sergei, Sarah'ı dönüştürmek için Amy'i yardıma çağırır. Yeni doğanlar çok güçlü ve saldırgan olacağı için onu terk edilmiş bir depoya götürürler. Kapıyı metal ile takviye ederler. Kurtlarla ilgili araştırma yapmayı düşünen Sergei ileride bir sürpriz daha olmamasına çalışmaktadır. Tatyana Sergei'ye tavır yapmaktadır ama Sergei kurnazlık yapıp kadının gönlünü alır. Ruslar ve Çinliler dağılan İtalyan ailelerinin mekânlarını basarlar. Sergei destek olarak adamları ile mekânlara gider.
*** Yeni Bölüm ***
İtalyan müttefiklerimize yardım için gittiğimiz her mekân kan gölüne dönmüştü. Karşılıklı kayıplar olmuştu ama bizim gelmemizle birlikte Ruslar ve Çinliler dehşet içinde kalmışlardı. Nişan alamayacakları hızda hareket ediyor ve ilk fırsatta boyunlarını, kollarını ve bacaklarını parçalıyorduk.
Birkaç adamımıza kurşun isabet etse de metal kurşunlar bizi durduramıyordu. Tüm mekânların temizlendiği haberleri gelmeye başladığında Fabio'yu aradım.
"Selam Fabio, mekânların temizlendi. Bize borçlandın."
"Elbette Sergei. Aldığım haberlere göre Ruslar ve Çinliler bize karşı bir kez daha harekete geçecek cesareti bulamayacaklardır. Çok kanlı bir karşılaşma olmuş."
"Mesajı net vermek istedim, böylelikle bir yanlış anlaşılma daha olmaz."
"Namının hakkını veriyorsun Sergei."
"Bundan bir an bile şüphe duyma. Gerisini idare edebilecek misin?"
"Senin ve adamlarının benim yanımda olduğunu öğrenen aileler, korunma için şimdiden sıraya girdiler. Teşekkürler."
Fabio'nun gereken önlemleri alacağını anlayıp, adamlarımla motele döndük. Bizden birkaç kişi kaybetmiştik. Onlarda salaklıklarından ölmüştü. Aşırı güven bir vampir için bile zararlıydı. Kafalarının kesilmesine izin verdikleri için ölmeyi hak etmişlerdi.
Motelde bıraktığımız adamlar bize bir sorun olmadığını söylediler. Fakat Tatyana'yı aradığımda, bana söyledikleri gibi odasında olmadığını gördüm. Yatağın kenarında bir not vardı.
"Büyücülerle buluşmaya gidiyorum."
Salak karı! Kendi başına iş açmak zorunda mıydı sanki? Daha yeni savaştan çıkmıştım ve bir başka savaşı özlemiyordum. Büyücülerin Amy'e yaptıkları gibi Tatyana'ya da büyü yapmalarından korkuyordum. Ya da daha kötüsü yolda kurt adamlarla karşılaşmasından...
Onu kaybetme lüksüm yoktu. İzini bulmak için Annabel'le buluştuğumuz kulübeye gittim. Çevrede kadınımı bulmak için dolanırken bir ses duydum. Saklanmak yerine insanüstü hızımı kullanıp sesin olduğu yere koştum ve bir büyücüyü boğazından yakaladım.
"Bırak beni!"
"Kadınım nerede? Ona ne yaptınız?"
"Nefes-nefes alamıyorum."
Konuşması için tutuşumu gevşettim. Büyücü kadın derin derin nefes aldıktan sonra, "seni ona götürmek için bekliyordum" dedi.
Onu serbest bıraksam bile benden hızlı koşamazdı. Boğazını bırakıp, "yolu göster" dedim. Kadın boğazını ovuşturup yürümeye başladı. Bir şeyler mırıldandığında bana büyü yapmaya çalıştığını zannettim. Fakat bana büyü yapamadıklarını hatırladım. Elinde tuttuğu tozu havaya fırlattı ve önümüz birden aydınlandı.
Kadın benim karanlıkta görebildiğimi bilmiyor olabilirdi ama kendisinin ihtiyacı olduğu kesindi. Bana göre çok yavaş yürüyordu ama Tatyana'ya götürecekse, sabırlı olmaya çalışabilirdim. Yaklaşık yarım saat yürüdükten sonra büyük taşlardan oluşmuş doğal bir yapıya geldik. Bazı taşlar benden bile uzundu. Kadın o taşların üzerine bir şey sürdü ve mırıldandı. Dev taşlar yana kayıp bize girişi sundular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampireMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...