Özet: Sergei itibarı zedelenmesin diye adamlarını kurtarmaya karar verir. Sarah'a aradığı adamı tutuklamama imkânı vereceğini söyleyip polis desteği çağırır. Sahte çanta ile adamları kandırır ve dört adamını kurtarır. Peşine düşen adamları polis yakalar. Tahta uçlu mermileri değiştirmek için Sarah'tan yardım isteyen Sergei kadını razı eder.
*** Yeni Bölüm ***
Yaralıların bedenlerindeki tahta kurşunları çıkardıktan sonra, kanla besleyip yatmalarını sağladık. Artık iyileşmeye başlayabilirlerdi. Benim yapmam gereken acil bir işim vardı. Kapıya doğru hareketlenince Tatyana önümü kesti.
"Nereye gidiyorsun?"
"Seni ilgilendirmez, yeni kankanla oyna sen" diye tersledim.
"Demek kıskanıyorsun koca adam. Amy ile yakın olmam seni neden rahatsız ediyor?"
"Newark'tan dönene kadar kanlı bıçaklıydınız, şimdi aranızdan su sızmıyor. Benden çok ilgi gösteriyorsun."
"Kadın işini biliyor" dediğinde ne demek istediğini düşündüm. Sonra ampul yandı. "Amy ile yatıyorsun değil mi?"
"Sen yatarken sorun etmedim. Sen neden edesin ki?"
"Kız kıza oynaşmanız sorun değil ama beni oyunlarınıza alet etmeyin."
"Demek kendine yeni oyuncak buldun Sergei, artık beni istemiyor musun?" derken eli ile göğsümü okşuyordu. Aletimin hareketlendiğini hissediyordum. Fakat önce silah işini çözmem lazımdı. Kolunu kaldırıp bileğinden ısırdım ve nefis kanını emdim.
Sonra elini kenara ittim. "Şimdi oyun oynayacak zamanım yok. Tahta mermili silahları değiştirmem gerekiyor."
Önce bozulduysa da sonra gülümsedi. "O kadınla işin bitince söyle, tadına bakmak için sabırsızlanıyorum."
"Çok beklersin" dedim ve evden ayrıldım.
Silahları değiştirmek için aynı modellere sahip silahlar bulmalıydık. Bu iş için, önceden Hayaleti görevlendirmiştim. Silahların modellerini öğrenip, yerine koyabileceğimiz silahları bulacaktı. Samuel'i de yanında göndermiştim.
Samuel bu konularda iş bitirici özelliğe sahipti. Ben kanıt deposuna gidene kadar, onların bu işi halletmesini umuyordum. Sarah beni arayıp deponun yerini tarif etti. Kendisi girişte bekleyecekti.
Yanına gittiğimde, karanlıkta kalmaya çalışarak çağırdım. "Kanıtları işlemeleri ne kadar zaman alır?"
"Önce geçici depoya konur, sonra tek tek bilgisayara işlenip, ayrı ayrı poşetlenir. Geçici depoda kalma süresi, iş yoğunluğuna göre değişir. En az üç saat sürer. Şanslıysan ertesi güne sarkar."
Zaten gece olmak üzereydi ve mesai bitmiş olmalıydı. Nöbetçi olup olmadığını sordum.
"Nöbetçi vardır ama kayıt yapmazlar. Sadece depoyu korurlar."
"Alınan silahların yerine koyacağımız silahlar gelince, sen kapıya gidip onları oyalayacaksın. Ben arkadan bir giriş yolu bulup silahları değiştireceğim."
"Anladım. Silahlar ne zaman gelecek?"
"Bilmiyorum ama çok sürmez umarım" dedim.
"Peki, bu arada beklerken ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Sen ne öneriyorsun" diye sordum. Aklımda en kısa zamanda bu hatunla çiftleşmek vardı.
"Bir yerde oturup kahve içebiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampirosMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...