Özet: Sarah ve Sergei beraber erkek büyücü avına çıkarlar. Sergei'nin karşısına Droznov adında çok yaşlı bir vampir çıkar. Sergei'yi kendisiyle gelmeye zorlar. Sarah müdahale eder fakat Droznov çok güçlüdür. Sarah'ın boynunu kırar. Konseyin toplandığı eve götürülen Sergei, konsey tarafndan hor görülür. Fakat onların düşmanlarını temizlemeyi önerince konsey tarafından kabul görür. Sergei motele geri döner ve Tatyana ile güzel bir gece geçirir. Artık aralarındaki buzlar erimiştir.
*** Yeni Bölüm ***
Amy iyileşmeye devam ederken, biz de büyücü avına devam ediyorduk. Henüz aradığım büyücüyü bulamamıştım ama büyücüler arasında panik yaratmayı başarmıştım. Uzun zamandır böyle bir soykırım görülmemişti. Büyücüler bizden kaçabilmek için ülke dışına çıkmaya çalışıyorlardı.
Bulunduğumuz bölgede bir tane bile büyücü kalmamıştı. Sıra kurtadamlara gelmişti. Fakat onlar sürü halinde oldukları için onlarla teker teker uğraşamıyorduk. Cehennem köpeklerini ve perileri bulup ittifak yapmak istiyordum. Periler büyülü yaratıklar oldukları için büyücüleri katlettiğimizi öğrenir öğrenmez, onların tarafına geçip ortadan kaybolmuşlardı.
Cehennem köpekleri ise ayrı bir sorundu. Onlara ulaşmak neredeyse imkânsızdı. Her yere haber salmıştık ama şimdiye kadar birine bile ulaşamadık. Doğaları gereği şeytani yaratıklardı. Bizimle birlik olabileceklerine inanıyordum. Ayrıca kurtadamlardan nefret ettiklerini öğrenmiştim.
Bunu lehimize kullanmaya karar verdim. Şimdilik kurtadamların yerlerini tespit etmeye çalışıyorduk. Zamanı gelince toplu halde saldıracaktık.
"İçeri gelsene."
Sarah'ın sesiyle kendime geldim. Motelin arkasına bakan yerde, ayakta dikilmiş düşüncelere dalmıştım. Sarah elini sağ koluma koymuş, beni içeri çağırıyordu. Tatyana ile aramı daha yeni düzeltmiştim, Sarah'la sevişme düşüncesi hoşuma gitse de riske girmek istemedim.
"Kusura bakma güzelim bu aralar seninle yatamam."
"Senden yatmanı isteyen oldu mu? Amy uyandı seni soruyor."
Aklım fikrim uçkurumda olduğu için başka bir düşünmemiştim. Kafamdaki aptal düşünceleri atıp Amy'nin yanına gittim.
"Selam Amy, toparlanmışsın."
"Üzgünüm."
"Neden?" diye sordum yüzünü okşayarak.
"Sözünü dinleyip, Sarah'ı daha dikkatli gözlemlemeliydim."
"Sen elinden geleni yaptın, üzülme. Sarah'ın bu kadar kuvvetli olacağını ben bile beklemiyordum. Seni ağır yaralasa da şimdi yaptığının yanlışlığını biliyor. Umarım kin gütmezsin."
"Hayır sorun yok. Yeni doğanlar ile ilgili bir tecrübe edinmiş oldum."
"Böyle düşünmene sevindim Amy. Kalkabilecek gibi hissediyor musun?"
"Evet iyiyim" diyerek ayağa kalktı. Sarah kapının dışında bekliyordu. Ona içeri girmesini söyledim. Amy'den korkmuyordu ama benden korktuğuna emindim. O yüzden Amy'den özür dilemesini istediğimde hemen yaptı.
"Üzgünüm Amy, aklım başımda değildi."
"Biliyorum Sarah. Sorun değil."
Her şey tatlıya bağlandığına göre göreve çıkabilirdik. Hayalet seslenince hepimiz dışarı çıktık.
"Patron burada bir ufaklık var, seni çağırıyor."
Ufaklık deyince aklıma Droznov geldi. Gerçekten de o gelmişti. Hayalete dönüp, "ona ufaklık demeyi kesmezsen, seni saniyeler içinde parçalara ayırır. Seni severim Hayalet ama tek parça halinde" dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampireMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...