Aşıyı almak için biraz daha oyalayıp, fırsatını bulunca boğazına yapışmalıydım. Kadının adını bile bilmediğim aklıma geldi. Kumral saçları, küçük suratıyla alışık olduğum kadınlardan farklı gözüküyordu. Makyajı ile gece kulüplerine yakışır bir görünüm sergiliyordu.
Öpülmek için yaratılmış küçük dudakları dikkatimi dağıtıyordu. Kendimi kaptırırsam görevi başaramazdım. Merhametsiz Sergei bir kadın için namını kaybedemezdi.
"Adın ne?" diye sordum ilgisizce.
"Neden bilmek istiyorsun?"
"Sana kırmızılı kaltak diye hitap etmemi mi istersin."
Aniden kahkaha atınca şaşırdım. O kadar içten gülüyordu ki zamanın durmasını ve sonsuza kadar seyretmeyi düşündüm. Bana cevap verdiğini fark edince düşüncelerimden sıyrıldım.
"Tatyana."
"Demek bu tatlı küçük kaltağımızın adı Tatyana'ymış. Sana yakışmış güzelim."
"Beğenmene sevindim hödük."
Yine mi hödük dedi bu bana. Ölüm arzusu bu kadar yüksek olan bir vampirle daha önce hiç karşılaşmamıştım. Benim için işten çok zevk olacaktı. Boğazını sıkarken altımda inletecektim, ibret olsun diye kalabalık bir meydanın ortasında yapma hayalleri kurarken, sözleri ile dikkatimi çekti.
"Beni becerme hayallerinden sıyrıldıktan sonra, aşı hakkında konuşmaya ne dersin koca adam?"
Evet, evet aklımı başıma almam lazım. Aşıyı bulmalı ve geri götürmeliydim. Fakat içeriğini merak etmiyor değildim.
"Anlat bakalım, küçük tatlı Tatyana."
Vampir olduğunu bilmesem, tatlı küçük bir kız gibi görüntüsüne kanabilirdim. Masum bakışları ile beni her an kandırabilecek bir yapıya sahipti. Aklımı karıştırmasından nefret ediyordum. Ben zalimdim, merhametsiz ve affetmeyendim. Şimdi bana iki defa kazık atmış bu kadın için hayallerimden sıyrılma zamanıydı.
"Aşı henüz geliştirilme aşamasında ve yüzde yüz sonuç vermiyor. Deneklerin yarısından çoğu öldü fakat denemek isteyen yüzlerce vampir sırada bekliyor."
"Ölmek için bu istekleri neden?" diye sorduğumda aldığım cevap şaşırtıcıydı.
"Yaşama arzusu."
"Yaşama arzusu olan vampir, ölme ihtimali yüksek bir deneye neden katılsın?"
"Tekrar insan olabilmek için" derken gözlerinde aynı arzuyu gördüm. Tekrar insan olmakmış, peh! Hangi salak bu üstün yaşamı bırakıp sefil hayatına dönmek ister ki?
"Ne düşündüğünü biliyorum, neden tekrar insan olmak isteyelim, öyle değil mi?"
"Aklımdaki tam olarak buydu. Hangi salak bunu ister diye düşünüyordum."
"Uzun zaman vampir olarak yaşayıp, gece yerine gündüz dolaşmak, kan içmek yerine lezzetli yemekler yemek ve çiftleşmek yerine âşık olmak isteyen vampirler."
"Bu saydıklarının hiçbirini arzulamıyorum. Yani kısaca, bana aşıyı ver işime devam edeyim, yoksa insan olamadan elimde öleceksin."
Tatyana beni ikna edememenin üzüntüsü içerisindeydi. Aşıyı bana verip kurtulabileceği halde, kendi için kullanmayı ve yaşamı üzerine kumar oynamayı tercih edecekti. Kaçmadan yakalamalı ve zorla konuşturmalıydım.
Ben harekete geçemeden bir sürü vampir etrafımızı sardı. Başlarındaki herifi hemen tanıdım, rakibim Yuri'ydi.
"Bakın burada kimler varmış, merhametsiz Sergei ve küçük civcivi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampirMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...