Özet: Sergei İtalyanlara yardım eder. Tatyana büyücülerle görüşmeye gider. Erkek büyücünün varlığını öğrenen Sergei şaşırır. Diğer büyücüler yardım etmek istediklerini söyleyip Sergei'yi tuzağa düşürürler. Uyandığında erkek büyücü ile karşılaşır. Adam onu tanıdığını belli eder. Geçmişi unutmasını sağlayan büyüyü yapan kişi olduğunu öğrenir. Büyücü Sergei'nin kanını içmek ister ama kanı içince hastalanır. Gizemli biri büyücülerin mekânını basar.
*** Yeni Bölüm ***
Diğer büyücü geri geri adım atarak bulunduğumuz yere dönmüştü. Yüzündeki korku ifadesine bakınca, gördüğü kişiyi merak etmiştim. Rüzgâr gibi bir şey odaya daldı ve kadının başını kopardı. Kan etrafa sıçrarken, büyücünün bedeni ağır çekimde yere düştü.
Sarah çılgın gözlerle bana bakıyordu. Üzerindeki kanlarla banyo yapmış gibiydi. Yanıma geldiğinde önce beni kokladı, ardından beni bağlayan zincirlere asıldı. Daha önce ben de denediğim için zincirlerin büyülü olduğunu söyledim. Beni anlamamış gibi baktı.
Zincirleri çekiştirdi ama sonuç vermedi. Başını yukarı kaldırıp kükredi. Sesindeki tını beni bile etkilemişti. Zinciri kıramayacağını anlayınca, beni bağladıkları taşa vurmaya başladı. Her attığı yumruk daha da sertleşiyordu. Benim bile bir kayayı yumrukla kırmam çok zordu. Fakat o aldırmadan vurmaya devam etti.
Sonunda sırtımın yaslı olduğu kaya ikiye ayrıldı. Zincirlerden sıyrılıp kurtuldum. Sarah'ın elleri paramparça olmuştu ama o bana bakıp sırıtıyordu. Tatyana onu kurtarmam için seslenince Sarah kadına döndü. Gözlerindeki vahşi bakış beni ürkütmüştü. Yeni doğanların dengesiz olduklarını biliyordum. O yüzden Tatyana'ya zarar vermesini engellemek istedim.
"Dur! O dost." Sarah yüzüme bakıp başını sağa eğdi. Dişlerini gösterip, "acıktım" dedi.
"Ona dokunma, sana yiyecek bulacağım."
Tatyana'yı kurtarmak için zincirlerini koparmayı denedim ama başaramadım. Sarah'dan kayayı kırmasını isteyemezdim. Onun yerine burada kalıp Tatyana'yı korumasını emrettim. Ben de diğer büyücüleri bulup, zinciri çözmelerini sağlamayı düşünüyordum.
Sarah'ın emirlerime uyacağını biliyordum. Dönüştürücüsü ile yeni doğan arasında kırılmaz bir bağ olurdu. Buna güvenerek onları yalnız bıraktım. Mağarayı baştan sona aradım ama hiçbir büyücüyü bulamadım.
Tatyana'yı kurtarmam için tek çarem kayayı kırmaktı. Etrafta işe yarar bir alet ararken Tatyana'nın çığlığını duydum. Hızla koşarak yanlarına gittim. Sarah aşırı sayılabilecek şekilde Tatyana'ya yaklaşmış, boynunu kokluyordu.
"Geri çekil" diye emrettim.
Sarah emrime uysa da isteksiz olduğu belliydi. Tatyana'nın kokusu ona cazip geliyor olmalıydı. Benim Tatyana'nın kanına olan arzum, ona da geçmiş gibiydi. Kayayı kırmak için alet aramaya gitmeden önce bir kez daha Sarah'a Tatyana'dan uzak durmasını emrettim.
Sonunda çaresizlik içerisinde bir şey bulamadan döndüm. Sarah'a kayayı kırmasını emretmek zorundaydım. Onun canının yanmasını istemiyordum ama buradan bir an önce çıkmamız lazımdı.
"Kayayı kır!"
Sarah emri alır almaz kayaya sert yumruklar atmaya başladı. Şimdiye kadar gördüğüm en güçlü vampirden bile daha güçlüydü. Düşmanım olmadığı için kendimi şanslı saydım. Sonunda kaya kırıldı. Sarah'ın elleri yine parçalanmış ve çok kan kaybetmişti.
Yere düşeceğini anladığımda koşarak tuttum. Tatyana zincirlerinden sıyrıldıktan sonra, Sarah'dan uzak durmaya özen gösterdi. Sarah'ı kucağıma alıp çıkışa doğru ilerledik. Büyücülerin kapıdaki kayayı büyüyle açıp kapattığını biliyordum ama Sarah içeri girmek için kayayı yerinden söküp atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampireMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...