Özet: Sarah'ın gönlünü almak isteyen Sergei kadının evine gider. Kadınla ilişki yaşadıktan sonra Salvatore ile ilgili konuşurlar. Polise gelen ihbarı dinleyen Sergei avcının kim olduğunu anlar.
*** Yeni Bölüm ***
Salvatore patronuyla konuşup onay aldıktan sonra beni aradı. Bizim için yeşil ışık yakılmıştı. Diğer İtalyan mafya ailelerinin liderleri ve yardımcılarının kimler olduğu, nerede bulunabilecekleri gibi bilgiler gelmişti.
Samuel ve Hayalet'e bu listeyi verip, Kiralık Dişleri gözetleme yapmaları için yönlendirmelerini emrettim. Tüm adamlar tespit edilip bir seferde yok edilecekti. Yanlış atacağımız bir adım fazlasıyla adam kaybına yol açardı.
Cerrahi operasyon gibi titizlikle hesaplanıp bitirilmeliydi. Plan başarıyla uygulandığında ortalık karışacaktı. Mafyanın beslediği polisler etrafı idik didik edip, suçluların peşine düşecekti. Polis öldürmek istemiyordum. Fazla dikkat çekmemek için işlerimizi sessiz yapmalıydık.
Fabio Gotti'nin kendini sağlama alması gerekiyordu. Çünkü diğer liderler ortadan kalkınca, sorunlar da ortadan kalkmayacaktı. Öncelikle diğer ailelerin onu kabul etmesi için korkutulmaları gerekecekti. Onu hem korumalı, hem de güçlü göstermeliydik.
Mafya ailelerinde güç hesaplaşmaları normal karşılanırdı. Yeni aile gücünü gösterdiği zaman kabul edenler ona sadık olur, etmeyenler savaşırdı. Biz kabul etmeyenleri ikna edecek taraftık.
Listedeki kişileri ve yerlerini bir hafta boyunca gözetledikten sonra planı harekete geçirmeye karar verdim. Salvatore ile temasa geçip işe koyulduğumuzu ve bu süre zarfında Fabio Gotti'nin korunması gerektiğini bildirdim. Yanına üç adam gönderdim. Üç vampir, otuz adama bedeldi.
Bu planı bozabilecek tek kişi avcıydı. Onu da ben halledecektim. Tatyana'yı yanıma alıp avcının peşine düştüm. Kadın hızlıydı, ben de güçlüydüm. Üstelik o yanımdayken, kanı sayesinde yenilmez oluyordum.
Avcı izini kaybettirse de ben pes etmedim. Bir hafta boyunca araştırma yapmıştım. Bazı kafaları birbirine vurup, bazı kolları kırınca konuşmaya istekli birçok kişi buldum. Avcının tarifini vererek, saklanabileceği yerleri öğrendim.
Yaptığım keşifler sonucunda yerini bulmuştum. Tatyana'nın kanını emmek istediğimde bana boynunu uzatması, aramızın düzeldiğinin işaretiydi. Kanının her damlasını zevkle içtim. Dudaklarımdan boğazıma akan kan, beni çok güçlü yapıyordu. Avcının inine doğru temkinli bir şekilde ilerlemeye başladık.
Kulağımın dibinden geçen kurşunu duyunca, Tatyana'yı çekerek siper aldım. Etrafı dikkatle gözlemleyip silahın ateşlendiği yeri tespit etmeye çalışıyordum.
"Hey Sergei! Korkak bir tavuk gibi saklanacak mısın?"
Avcının sesini tanımıştım. Kiev'de bir daha karşıma çıkmayacağına yemin eden Yuri'ydi. Canına susamış olmalıydı, aksi halde beni Amerika'ya kadar takip etmezdi.
"Ne zamandan beri avcı oldun Yuri?" diye bağırdım. "Gücün yetmediği için sinsi bir şekilde silahla mı avlanıyorsun?"
"Beni kızdıramazsın Sergei. Kadınının eteğinin altına saklanmaktan vazgeç, gel dövüşelim."
Yuri serserisine güvenmiyordum. Silahını atana kadar çıkmayacağımı söyledim.
"İşte silahsızım, şimdi cesaretin yerine geldi mi Sergei?"
Ağır adımlarla ortaya çıkan Yuri'ye doğru ilerledim. Tatyana'ya yerinde kalmasını ve şüpheli bir şey görürse kaçmasını söyledim.
"Yuri seni bir daha görürsem öldüreceğimi söylemiştim. Elmaslarından ayrılamadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampiroMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...