Özet: Kurtadamların saldırısını cehennem köpekleri engeller. Sergei onlarla ittifak yapmaya çalışır ama onlar reddeder. Bu esnada Tatyana ısırılmıştır. Droznov kadının tedavi edilmesi için konakta bırakmasını ister. Konsey Sergei'den Hawata olmasını ister. Ayrıca bir sandık dolusu altın verir. Bu altınlarla ordusunu büyütmesini söylerler. 3 gün sonra Tatyana'yı almak için geri geleceğini söyleyen Sergei motele döner. Salvatore arar ve onu görüşmek için çağırır.
*** Yeni Bölüm ***
Gece diken üstünde uyumuştum. Altın dolu sandık rüyalarıma giriyordu. Onunla neler yapabileceğimi düşünüyordum. Altınlar antikaydı ve normal altından daha değerliydi. Ertesi gün hava kararmadan uyandım.
Odamdan çıkmadan sırtüstü yatarak vakit geçirmeye çalıştım. Saatler geçmek bilmiyordu. Sonunda dayanamayıp Sarah'ı aradım.
"Sarah, bu akşam benimle özel bir toplantıya gelmeni istiyorum."
"Eş olarak mı?"
"Hayır korumam olarak" dediğimde güldü. Gücü benden fazlaydı ama şimdilik. Zamanla dengeye gelecekti.
"Polis dostların seni aramıyorlar mı? Uzun süredir yoksun."
"Kanser yüzünden izin almıştım. Tedavi oluyorum diyerek süreyi uzattım. Bir süre daha kimse rahatsız etmez."
"Aferin her şeyi düşünmüşsün. Bir saat sonra hava kararacak, hemen çıkacağız."
"Tamam."
Telefonu kapatıp sırt üstü uzanmaya devam ettim. Uzun zamandır Amy veya Sarah ile sevişmemiştim. Tatyana burada olmadığına göre bu gece yatağımı ısıtması için ikisinden birini, belki de ikisini birden çağırmalıydım.
Gece toplantıya giderken altınları ne yapacağımı düşündüm. Hayalet'e tam güvenemezdim, Samuel'in adamıydı. Fakat Oleg, bana ve Tatyana'ya sadıktı. O yüzden Oleg'den bu gece burada kalmasını ve sandığı korumasını emredecektim.
Sonunda hava karardığında, Sarah'ın odasına yöneldim. Kapıyı çalmadan açtım. Çoktan hazırlanmış ve beni bekliyordu. Siyah bir elbise giymişti. Omuzları açık, straplez elbise, dizinin on santim üstünde bitiyordu.
Muhteşem görünüyordu. Ona takması için Tatyana'nın kolyelerinden birini uzattım. Biz motelden ayrılırken, Oleg'e gerekli emri verdim.
Yollar eskisi gibi güvenli değildi. O yüzden arabayı alıp uzun yoldan gitmeye karar verdim. Fabio Gotti'nin evine vardığımda, kalabalık bir parti verildiğini fark ettim. Kapının önü araba kaynıyordu. İnenler içeri girmeden, başka araçlar yanaşıyordu.
Parti olacağını bilseydim ben de resmi bir şeyler giyerdim. Sarah'ın yanında pespaye kalmıştım. Salvatore beni kapıda karşıladı.
"Gelmene sevindim Sergei."
"Neden parti olduğunu söylemedin?"
"Söyledim sanıyordum."
"Tamam yaşım çok olabilir ama henüz bunamadım. Söylemedin."
"Üzgünüm, zaten parti göstermelik. Asıl olan, patronun seni görmek için çağırmış olması."
"Merak ettim."
"Bilmiyorum, bu arada yanındaki bayan kim?"
"Sarah, kendisi vampir olmadan önce bir polisti."
"Polis mi? Onu buraya getirirken ne düşünüyordun? Ya biri onu tanırsa?"
"Malulen emekli olduğunu söylersin Salvatore. Kimse benim kadınıma el uzatamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampireMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...