Özet: Amy, Sergei'ye içmesi için Tatyana'nın kanını getirir. Özel durumunu bildiğini söyler. Yuri'ye işkence eden Sergei, adamı oyuna getirir. Yuri adamlarını araması için Sergei'ye telefon numarasını verir. Sarah'ı arayarak numarayı takip ettiren Sergei, Yuri'nin adamlarının saklandığı yeri bulur.
*** Yeni Bölüm ***
Sarah'ın verdiği adres eski bir fabrikayı gösteriyordu. Terk edilmiş görünmesine rağmen, dikkatli yanaşmamız gerekliydi. İki araçla gelmiştik ama biraz uzakta park ederek dikkat çekmemeye çalışmıştık. Adamlarıma gerekli talimatları vererek hızla etrafı dolaştım. Birkaç adamın yerini tespit etmiştim. Her adam için iki kişi gönderip işlerini bitirmelerini emrettim.
İçeriyi görebileceğim bir pencere bakındım. Çatıya yakın açık bir pencere gözüme ilişti, yukarı tırmanıp camdan içeri süzüldüm. Tabii benim kadar iri biri için süzülmek kelimesi doğru bir seçim değildi. İnişim biraz gürültülü olmuştu.
İçeride yedi adam ve Tatyana olmalıydı ama gördüğüm kadarıyla sadece beş kişi vardı. Adamlarım kapıdan girerken, ben beş kişiyi onlara bırakıp kadınımın peşine düştüm. Her yere hızlıca göz atıyordum. Sonunda kapısı kapalı bir odayı tekmeleyip açınca, iki adamı Tatyana'nın üzerinde gördüm.
Kadınıma yaptıklarını yanlarına bırakmayacaktım. İçeri daldığım anda bir tanesi hızlı davranıp silahını çekti ama ben daha hızlıydım. Silahı tutan kolunu kırıp, silahını elinden aldım. Diğerinin bacak arasına nişan alıp birkaç el ateş ettim. Kolunu kırdığım herif kaçmaya çalıştı ama ensesinden yakalayıp bacaklarını kırdım ve yere attım.
Tatyana'yı yatağa bağlayan zincirleri kırıp kadını kurtardım. Üzerine giymesi için bir ceket buldum ve omuzlarına sardım.
"Geçti artık bebeğim, özgürsün."
Tatyana kendisine tecavüze yeltenen pisliklere baktı. "Yetişmeseydin bu hayvanlar bana..."
"Tamam canım, merak etme. Artık sana bir şey yapamazlar. Cezalarını sen vermek ister misin?"
Tatyana önce yerde bacakları kırık yatan adamın yanına gitti. Sağlam bir tekme ile adamın cinsel organına vurdu. Adamın çığlığı beni bile rahatsız etmişti. Elimdeki silahı alıp, önce bacak arasına, sonra da kalbine ateş etti. Tahta kurşun kalbine saplandığında, adam erimeye başlamıştı.
Diğeri korkuyla bakınıyordu. Tatyana adamın kafasına iki el ateş etti. Adam ölmüştü ama erime başlamamıştı. "Bu şerefsiz insanmış" dedim.
"Biliyorum" dedi Tatyana. "Vampir sevdalısı sapıklardan birisiydi."
"Onun cesedi sorun çıkaracaktır."
"Umurumda değil." Kadın haklıydı. Cesedi bir çöplüğe atmalarını emretmeliydim. Ne kadar geç bulunursa o kadar iyi olacaktı. Tatyana'yı alıp odadan çıktım. Getirdiğim adamların hepsi sağdı, birkaç kesik dışında bir sorun gözükmüyordu.
"Patron öldürdüklerimizden iki tanesi insan çıktı."
"Bir tane de içeride var. Hepsini geç bulunabilecekleri bir çöplüğe atın."
"Emredersin patron."
Tatyana'yı kucağıma alıp araca kadar götürdüm. Kalanlar işlerini halledip öyle geleceklerdi.
"Yuri elimizde bebeğim, artık onu sağ bırakamayız. Geri döndüğümüzde ölüm şekline sen karar ver."
Tatyana'ya yaşadığı travmayı atlatması için yardımcı olmaya çalışıyordum. İntikam almak bence en iyi iyileşme yöntemiydi. Tatyana, cekete sarılıp bacaklarını kendisine çekmişti. Yaşadıklarını tekrar tekrar zihninden geçiriyor olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Dişler (SY)
VampiroMerhamet kelimesinin anlamını bile bilmeyen benim gibi bir adam, bu iş için biçilmiş kaftandı. Benim yaptığım işi yapanlara Kiralık Dişler derlerdi. Bizim meslekte dişlerini kullanmak normaldi. Hem vampir hem de katilsen dişlerinle öldürmek en doğru...