2

646 76 24
                                    

Suho mengejar Minsoo yang sudah jauh di hadapan . Sesaimpainya mereka di kelas , mereka menuju ke tempat duduk masing² .

Chanyeol : Haii pendek !

Suho : Aku bagi tau omma aku .

Chanyeol : heol anak mak betul la kau ni .

Suho : Ceh . tak de la . gurau je , tinggi .

Chanyeol : Tau pun aku tinggi . * berlagak *

Suho : Tak yah nak berlagak la . Meluat pulak aku tengok .

Tiba² , Prof. Jongkook masuk dengan membawa kertas ujian pertengahan tahun Matematik .

Suho : Huhuhuhuhu . berpeluh tangan aku .

Prof. Jongkook : Selamat pagi , kelas !

Murid² : Selamat pagi , Prof. Jongkook !

Prof. Jongkook : Ok . semua boleh duduk . Saya nak bagi kertas Matematik . Markah semua orang ada peningkatan . Tapi , sebelum saya nak bagi kertas ni , sila beri tepukan untuk Suho dan Chanyeol .

Pap ! Pap ! Pap ! Pap !

Prof. Jongkook : Mereka berdua dapat markah tertinggi di dalam kelas ini .

S & C : yes !

Prof.Jongkook : Suho , Chanyeol , sila ambek kertas kamu ni . Markah kamu berdua ialah 96 % !

Suho & Chanyeol pergi ke depan kelas dan ambil kertas mereka berdua .

Eunji : Aku tak sangka yang Chanyeol boleh dapat markah tertinggi . aku ingatkan dia asyik gelak je , kan Minsoo ?

Minsoo : Ha ? amende ?

Eunji : Hadoii ! Kau ni pun blur jugak cam Pak Cik Lay . yang tukang kutip sampah sekolah . Aku cakap , aku tak sangka yang Chanyeol boleh dapat markah tertinggi untuk Matematik . Dia tu kan asyik gelak 24jam .

Minsoo : Owh . haah .

Eunji : Tu la . asyik teringatkan Suho je .

Minsoo : heheh . * malu * * blushing *

Di tempat duduk Suho dan Chanyeol ..

Chanyeol : Tak sangka jawapan yang kita tiru ni betul .

Suho : Excuse me ! Kau yang tiru aku . Aku jujur okay .

Chanyeol : Eleh . * imitating Suho *

Selepas setengah jam bincang jawapan ..

KRINGGG !!

Suho : ohyeah rehat ! akhirnya dapat aku isi perut aku .

Chanyeol dan Suho pun pergi ke kantin .

Mereka berdua duduk dan makan makanan masing² ...

Chanyeol : Kau ni anak mak betul . setiap hari bawak bekal . tau la anak orang kaya .

Suho : Sekali lagi kau cakap aku anak Mak , aku tendang ' lelaki ' kau sampai pecah .

Chanyeol : okok . aku tak cakap kau anak mak dah . uishh garang nya kawan aku yang sorang ni .

Suho: * sambung makan *

KRINGGG !!!

Bunyi loceng tamat waktu rehat telah berbunyi . Semua murid masuk ke kelas dengan segera agar tak terlepas subject yang seterusnya okay ada ke dak dak sch yang macam ni .

Di kantin sekolah ..

Pak Cik Lay : * kutip sampah * adoyaii letihnya kalau hari² cenggini . Aku ni dah la dah tua bangka . Kena buat kerja camni pulak . Haish menyesal aku tak belajar bersungguh - sungguh dulu .

Pak Cik Lay duduk sebentar di atas kerusi yang ada di sekolah itu .

Malam itu , di banglo Suho ..

Pn. Byun : Suho,sini turun bawah jap . Appa panggil .

Pn. Byun menjerit dari ruang tamu memanggil anaknya yang ada di tingkat atas .

Suho : Nae , omma .

Suho turun dari katilnya dan turun tangga ke tingkat bawah sambil berchatting ngan Minsoo .

Suho :* turun tangga *

Tiba² ..

GEDEBUMM !! >> readers kentut <<

_____

Haii sweetie : ) enjoy this part nae ?


[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now